Робота під час воєнного стану
Автосалони працюють в залежності від регіону. Графік роботи і контакти дилерських центрів регулярно оновлюються. Їх можна знайти, натиснувши на кнопку "актуальний графік роботи" або зателефонувавши на Службу підтримки 0 800 500 351.
СТО працюють в залежності від регіону. Графік роботи і контакти дилерських центрів регулярно оновлюються. Їх можна знайти, натиснувши на кнопку "актуальний графік роботи" або зателефонувавши на Службу підтримки 0 800 500 351.
Робота під час воєнного стану
Якщо ви маєте запитання, зверніться будь ласка до дилера
Робота під час воєнного стану
Нові авто продаються в рамках наявних ресурсів і вже відновлене постачання авто, проте в довші терміни, ніж до вторгнення.
Новий автомобіль можна замовити у виробництво звертайтеся до офіційних дилерів Renault в Україні.
Через початок війни в Україні, багато замовлень на виробництво автомобілів було скасовано, проте кожен випадок – індивідуальний, тому звертайтеся за подробицями до дилера, у якого оформляли замовлення, якщо він працює, або на службу підтримки Renault 0 800 500 351, якщо дилер не працює. Актуальний графік роботи і контакти дилерів
Кожен випадок – індивідуальний, звертайтеся за подробицями до дилера, у якого оформляли замовлення, якщо він працює, або на службу підтримки Renault 0 800 500 351, якщо дилер не працює. Актуальний графік роботи і контакти дилерів
Робота під час воєнного стану
Кожен гарантійний випадок розглядається окремо на присутність зв’язку поломки з виконанням планового технічного обслуговування, тож кожне рішення приймається залежно від висновків такого розгляду. На час війни відсутність можливості пройти планове ТО вчасно буде враховано.
ТО проводиться за попереднім записом. Графік роботи і контакти дилерських центрів регулярно оновлюються. Їх можна знайти, натиснувши на кнопку або зателефонувавши на Службу підтримки 0 800 500 351.
Більшість запасних частин для виконання технічного обслуговування авто Renault є на складах дилерів, що працюють, а також налагоджене їх постачання з Європи. Є деякі проблеми з постачанням електронних компонентів у зв’язку з продовженням світової кризи напівпровідників.
Запасні частини, відсутні на складах в Україні, поставляються, але у довші строки ніж раніше.
Кожен гарантійний випадок розглядається окремо на присутність зв’язку поломки з виконанням планового технічного обслуговування, тож кожне рішення приймається залежно від висновків такого розгляду. На час війни відсутність можливості пройти планове ТО вчасно буде враховано.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
Статтею 3 Указу визначено, що у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30-34, 38, 39, 41-44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені Законом України «Про правовий режим воєнного стану».
Автосигналізації StarLine (як і більшість інших сучасних систем безпеки автомобілів) мають функцію встановлення геопозиції та маршруту переміщення автомобіля, який нею обладнано. Така інформація доступна лише власнику автомобіля у якого встановлено мобільній додаток на телефон. Такими сучасними системами обладнано велику кількість автомобілів в Україні, які використовуються військовими, правоохоронцями, органами державної влади і місцевого самоврядування, активістами, волонтерами та іншими особами, місцезнаходження та маршрути переміщення яких можуть представляти інтерес для ворога. З метою недопущення можливості та перспективності отримання інформації шляхом «злому» акаунтів автомобілів (їх власників/користувачів) спецслужбами ворога, за зверненням правоохоронних органів певні додаткові функції мобільних додатків систем автомобільної безпеки різних брендів, у тому числі і StarLine, було відключено.
Роботу додаткових опцій мобільних додатків систем автомобільної безпеки StarLine буде відновлено після того, як правоохоронні органи України повідомлять про безпечність їх використання.
Робота під час воєнного стану
Згідно існуючої процедури Renault всі гарантійні автомобілі, які тимчасово знаходяться в країнах ЄС мають право на гарантійне обслуговування у мережі Renault в країнах ЄС. Якщо Ви отримали відмову у будь-якій країні ЄС на гарантійне обслуговування, за допомогою звертайтеся на службу підтримки Renault 0 800 500 351 (в Україні безкоштовно) або +380673575629 (з-за кордону за тарифами Вашого оператора)
Так, проведення ТО фіксується у Керівництві з експлуатації. Тож просимо зберігати будь-які підтверджуючі документи про проходження ТО в іншій країні.
Наразі таких програм немає.
Робота під час воєнного стану
Всі події, які сталися під час війни та/або на території військових дій, але прямо не пов’язані з війною, воєнними діями, чи ті, які сталися за кордоном, розглядаються відповідно до умов конкретного договору страхування.
Рекомендуємо вам перевірити умови підписаного договору з вашою страховою компанією або звернутися безпосередньо до її представника.
Звертайтеся до своєї страхової компанії:
ARX – https://arx.com.ua/
UNIQA – https://uniqa.ua/
PZU – https://www.pzu.com.ua/
Робота під час воєнного стану
23 березня 2022 р. Група Renault повідомила про зупинку промислової діяльності в Росії.
Усі моделі Renault, які продаються в Україні, постачаються із європейських заводів та заводів Туреччини, Марокко, Кореї. Виключення становила модель Renault Arkana, яка збиралася на заводі ЗАЗ з комплектуючих, імпортованих з Росії, в рамках проекту крупновузлової збірки автомобілів. Наразі і цю співпрацю зупинено.
Робота під час воєнного стану
З початку повномасштабного вторгнення АТ «Рено Україна» та офіційна дилерська мережа передали понад 410 автомобілів Renault на потреби ЗСУ, ТРО та інших державних органів влади. Ми також фокусуємося на доставці автомобілів на замовлення державних органів, наприклад першою доставкою в Україну після налагодження нових логістичних шляхів була партія Duster для поліції.
Для нашої компанії головним завжди були і лишаються люди, тому наступні дії були направлені на допомогу співробітникам і їх родинам:
Ще одне важливе завдання – допомога нашим партнерам, офіційній дилерській мережі Renault, зберегти бізнес. Адже працюючий бізнес – це можливість дати необхідну підтримку персоналу та безпосередній вклад у відновлення економіки держави, що є дуже важливим сьогодні:
Instagram: https://www.instagram.com/yulynibabusi/
Facebook: https://www.facebook.com/yulynibabusi
Renault до ваших послуг
Наші мультимедійні системи
Easy Link
R-LINK 2
R-LINK та R-LINK Evolution
Система Media Nav Evolution
Дізнайтеся все про характеристики та переваги Вашої мультимедійної системи Media Nav Evolution, щоб відчувати абсолютний комфорт в подорожах. Скористайтесь зручною довідкою, яка допоможе Вам приєднати Bluetooth та з легкістю оновити мультимедіа
Кузов
Кузов автомобіля розробляється таким чином, щоб під час зіткнення «зони деформації» зминались поглинаючи енергію удару, а «зона безпеки», у якій знаходяться пасажири, залишалася неушкодженою.
«Зони деформації» зменшують силу інерції, що впливає на водія та пасажирів під час зіткнення, і у результаті пристебнуті пасками безпеки пасажири відчувають менше навантаження, що зменшує ймовірність їхнього травмування.
Як правило, моторний відсік та багажне відділення виконують основну функцію так званих «зон деформації» під час фронтальних зіткнень та ударів ззаду.
Моторний відсік виготовлений так, щоб двигун під час фронтального зіткнення не потрапляв у салон, а зміщувався вниз.
Задля уникнення травмування кермом, автомобілі оснащують травмобезпечною енергопоглинаючою складною рульовою колонкою. Також для уникнення травм ніг водія виробники встановлюють травмобезпечний педальний вузол.
Під час бокових ударів основними елементами, які «тримають удар», є середня стійка та двері, посилені додатковими елементами жорсткості. Стійка розсіює і розподіляє значну частину енергії удару на дах та поріг автомобіля, а двері поглинають остаточну її частину.
Подушки безпеки
Подушки безпеки призначені для запобігання ударів об елементи салону авто внаслідок зіткнення. Подушки безпеки в залежності від розташування бувають: фронтальні, бокові, колінні, віконні (шторки).
Підголівники
Підголівники створені для запобігання травмуванню шийного хребця під час аварії.
Розрізняють активні та пасивні підголівники.
Активний підголівник під час зіткнення наближається до голови, що зменшує ймовірність травмування шийного хребця під час удару.
Активні підголівники можуть мати механічний, або електричний привід.
Все це працює до певної міри, про що необхідно завжди пам*ятати та намагатися дотримуватися безпечного водіння та не перевищувати
Ремені безпеки
Ремені безпеки є найбільш поширеною системою пасивної безпеки, яка береже пасажирів від інерційного переміщення тіла внаслідок зіткнення або різкого гальмування.
Ремені безпеки розрізняють за кількістю точок кріплення. Найпоширенішими є трьохточкові.
Ремені безпеки оснащуються переднатяжником, який призначений для завчасного запобігання інерційному переміщенню тіла людини
5 ПРИЧИН, ЩОБ ВИБРАТИ ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ RENAULT
1. БЕЗПЕКА
Кожен рік проводяться більше 400 реальних і тисячі модельованих на комп'ютері краш-тестів з метою випробувати робочі характеристики запчастин, їх міцність і гнучкість, щоб підвищити активну і пасивну безпеку автомобілів Renault.
2. ЯКІСТЬ
600 інженерів і технічних фахівців уважно стежать за відбором матеріалів, за процесом виробництва і за проходженням випробувань для постійного поліпшення якості деталей.
3. ІННОВАЦІЇ
Renault реєструє більше 700 патентів на рік і продовжує бути на піку технологій, обладнуючи свої автомобілі новітніми матеріалами і застосовуючи самі передові промислові технології.
4. ДИЗАЙН
Кожна деталь має саме ту ідеальну форму, яка дозволяє гарантувати високі аеродинамічні якості, мінімальний строк монтажу під час ремонтних робіт і гармонійність у всьому.
5. ДОВКІЛЛЯ
Renault веде постійну роботу над впровадженням вторинних або спеціально відібраних через можливість їх повторного використання матеріалів у процесі виготовлення деталей.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Звички водіння змінюються – це факт. Завдяки засобам масової інформації, виробникам та регулюючим органам, концепція еко-водіння стає все більш актуальною. Більш розслаблений стиль водіння, менше викидів в атмосферу, нижчі витрати палива: аргументів на користь еко-водіння безліч. Результати говорять самі за себе: еко-водіння допоможе зекономити від 10 до 20% палива! Фактичні витрати палива залежать від умов експлуатації автомобіля, обладнання, що використовується, та стилю водіння.Якщо в автомобілі встановлено систему Driving Eco2, витрати палива та рівень викидів СО2 можна скоротити на 25% (в залежності від умов та стилю водіння).
Інноваційні технології дають водію більше контролю над витратами палива та рівнем викидів СО2. На панелі приладів відображається вся потрібна інформація, індикатор підкаже найкращий момент для зміни передачі, а система оцінить ваш стиль водіння (зелений, жовтий чи оранжевий).
При активації системи Eco Mode, налаштування двигуна оптимізуються для більш стриманої та економної їзди: адаптується розгінна динаміка, крутний момент та потужність автомобіля, а також оптимізується робота системи кондиціонування та обігріву салону. Рух стає більш плавним і автомобіль прискорюється менш динамічно, що в результаті дозволяє заощадити паливо.
Як я можу навчитися «еко-водінню»?
Необхідно дотримуватися кількох простих правил:
1. Перемикайте передачі у потрібний момент та частіше ніж зазвичай звертайте увагу на тахометр:
2. Обирайте плавне водіння:
3. Контролюйте прискорення та швидкість:
4. Правильно поводьтеся на підйомах та спусках:
5. Використовуйте двигун свідомо:
6. Оптимізуйте використання автомобіля:
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Гальмові колодки відносяться до компонентів активної безпеки. Вони перебувають у постійному контакті з гальмовими дисками (барабанами), на які вони діють з метою зупинки автомобіля. Під час гальмування температура колодок може сягати понад 800С. Тому якість гальмових колодок має дуже важливе значення.
ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ?
Термін експлуатації гальмових колодок залежить від типу автомобіля, умов його експлуатації а також від типів доріг. Зношення дисків і колодок компенсується зниженням рівня гальмової рідини в баку, що забезпечує ефективну висоту гальмової педалі. Ось чому гальмову рідину не слід доливати, коли рівень в бачку сягає найнижчої позначки, без заміни всіх колодок та дисків (крім випадків крайньої необхідності).
Гальмові диски – це деталі, що піддаються зношенню. Саме тому необхідно регулярно перевіряти їх товщину та загальний стан поверхні. В середньому заміна гальмових дисків має збігатися з другою або третьою заміною гальмових колодок.
Принцип їх роботи дуже простий: при натисканні педалі гальма металевий диск, виготовлений з чавуну та встановлений на колесі, затискається двома гальмовими колодками, розташованими в супортах гальма. Дискові гальма є найефективнішими з усіх існуючих. Вони здатні краще відводити тепло і мають надзвичайну стійкість до зношення, тим самим забезпечуючи збільшене гальмове зусилля. Існує два типи гальмових дисків: суцільні та вентильовані. Останні забезпечують краще охолодження гальм.
Належне обслуговування гальмової системи є запорукою повного контролю над автомобілем у будь-яких умовах. Сервісний центр Renault має всі відповідні засоби для технічного обслуговування Вашого автомобіля і у випадку заміни гарантує:
- Використання оригінальних запчастин Renault;
- Гарантія Renault на запчастини та роботи із їх заміни;
- Кваліфіковані механіки Renault. Щороку персонал проходить відповідні атестації;
- Спеціальні інструменти й обладнання Renault;
- Збереження початкової вартості автомобіля: оригінальні запчастини відповідають всім вимогам, їх було ретельно протестовано на відповідність в лабораторіях та випробувальних центрах Renault. Більш того, вони повністю відповідають технічним особливостями кожного автомобіля, а якість матеріалу, який використовується для їх виготовлення, забезпечить надійність та тривалий термін служби;
- Мобільні рішення в процесі технічного обслуговування Вашого автомобіля.
Гальмові колодки
Гальмові колодки зношуються через тертя, яке виникає під час гальмування. Тому вони потребують регулярної перевірки й заміни, перш ніж зношення фрикційного матеріалу досягне гранично допустимого значення (товщини ~2 мм). В іншому випадку, гальмові диски може бути пошкоджено.
Гальмові диски
Як і колодки, гальмові диски необхідно регулярно перевіряти й замінювати, перш ніж зношення фрикційного матеріалу досягне та/або перевищить гранично допустиме значення зношення дисків гальмової системи Вашого автомобіля. Якщо диск зносився, колодки перестають тиснути на нього з достатньою силою для забезпечення оптимального гальмування.
Гальмова рідина
Для забезпечення максимальної ефективності гальм необхідно регулярно замінювати гальмову рідину – через кожні 90 000 км або через кожні 3 роки (в залежності від того, що наступить раніше) відповідно до інтервалів, вказаних у сервісній книжці Renault.
ABS (Анти блокувальна гальмова система): забезпечує зчеплення коліс з дорогою. Система ABS запобігає блокуванню коліс у випадку раптового гальмування. Отже, вона дозволяє водієві контролювати траєкторію руху автомобіля в будь-якій ситуації. Для забезпечення більшої ефективності, автомобілі оснащені не тільки системою ABS, а й системою електронного розподілу гальмового зусилля між передніми й задніми колесами: EBD.
EBD (Система електронного розподілу гальмового зусилля): визначає зусилля гальмування кожного з задніх коліс відповідно до навантаження на передні колеса. Система EBD розподіляє гальмівне зусилля, враховуючи навантаження автомобіля та умови гальмування.
EBA (Система допомоги при аварійному гальмуванні): зменшує гальмовий шлях. У поєднанні з системою ABS цей механізм виявляє наявність аварійної ситуації та допомагає водію контролювати процес гальмування. Використання всього потенціалу гальмової системи в аварійних ситуаціях дозволяє зменшити гальмовий шлях автомобіля. У подібних ситуаціях 70% водіїв не використовують потенціал гальмової системи повністю.
ESP (Електронна система динамічної стабілізації): контролює курсову стійкість руху автомобіля. Система ESP допомагає водію стабільно дотримуватися правильної траєкторії руху. У разі втрати керування, або занесення коліс, система ESP активується та контролює процес гальмування за рахунок перерозподілу гальмового зусилля одного чи більше коліс для відновлення правильної траєкторії руху автомобіля.
Розбалансування педалі
Ви відчуваєте вібрацію педалі гальма, її хід став занадто жорстким або вільним. Причиною може бути несправність підсилювача гальм, гальмової магістралі, гідравлічного ланцюга, колісних гальмових циліндрів або супортів гальм.
Блокування гальм
Гальма блокуються під час гальмування? Це свідчить про наявність проблем із дисками, барабанами, фрикційною гальмовою накладкою, а також може свідчити про незатягнену чи пошкоджену деталь гальмової системи.
Збільшення гальмівного шляху
Автомобілю необхідна довша дистанція для здійснення повної зупинки? Чи ще гірше – гальмову педаль заклинило? Це свідчить про несправність гальмової системи. Погане зчеплення з дорогою. Автомобіль відхиляється в бік під час гальмування? Можливо сталося затиснення колісного циліндра чи супорта, або спустилася шина.
- Обирайте шини в точній відповідності до рекомендацій виробника авто: типорозмір, навантаження, умови, в яких планується експлуатація.
- Довіряйте лише професіоналам! Правильно підібрані та встановлені шини гарантують безпеку на дорозі,і офіційні дилери Renault допоможуть із цим.
- Контролюйте тиск в автошинах та їх балансування. Це важливо з міркувань безпеки та допоможе підтримати шини в робочому стані.
- Уникайте використання неякісних чи пошкоджених шин. Своєчасний огляд та заміна – запорука безпеки.
- Монтуйте автошини відповідно сезону для найбільш ефективної експлуатації у відповідних погодних умовах.
- На передчасне зношування шин найбільший вплив має агресивний стиль їзди. Також, щоб уникнути передчасного зносу, необхідно регулярно перевіряти кути установки коліс (розвал/сходження), стан колісних дисків, підвіски, а також перевіряти тиск в шинах хоча б раз на два тижні. Несвоєчасне сезонне «перевзування» також сприяє передчасному зносу.
* Розподільчий вал перетворює обертальні рухи в поступальний рух клапанів, які відкривають подачу свіжого повітря в циліндр двигуна і дають можливість виходу вихлопних газів.
* Колінчатий вал обертається через запалення палива в циліндрах двигуна. Спалахи палива перетворюють поступальний рух поршнів і шатунів в обертальний рух колінчатого валу з метою подальшої передачі обертального моменту через трансмісію на колеса автомобіля.
Обидва вали повинні працювати за завчасно встановленим синхронним режимом. Ремінь ГРМ (ремінь газорозподільчого механізму) виконує роль зв’язної ланки між валами і синхронізує їх. Порушення встановлення ременя ГРМ чи його послаблення можуть призвести до аварійного режиму роботи двигуна і дорогого ремонту. Відбувається так зване зміщення фаз ГРМ внаслідок чого клапани відкриваються невчасно. Вони упираються в поршні від циліндрів і це призводить до блокування колінчатого вала.
Ремінь ГРМ розрахований на період експлуатації автомобіля і його необхідно міняти своєчасно. Виконання цих робіт вимагає спеціальних навичок, точного дотримання інструкцій і застосування спеціального інструмента. У випадку недотримання будь-якої з цих умов існує ризик передчасного виходу з ладу ременя ГРМ і руйнування двигуна.
Тільки офіційна дилерська мережа в повному обсязі володіє всіма можливостями і може гарантовано і якісно виконати заміну ременя ГРМ. Для цього у дилерів є все необхідне: спеціальний інструмент (його наявність перевірена «Рено Україна»); кваліфікований персонал і навички (досвідчені механіки пройшли навчання «Рено Україна»); необхідні інструкції (детальні технологічні карти передбачені програмним забезпеченням дилерського центра і їх наявність контролюється «Рено Україна»)».
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
ГАЛЬМОВА СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧУЄ УПОВІЛЬНЕННЯ, ЗУПИНКУ Й УТРИМУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ В НЕРУХОМОМУ СТАНІ. ЦЕ ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ, ЯКИЙ, РАЗОМ ІЗ АМОРТИЗАТОРАМИ Й ШИНАМИ, УТВОРЮЄ ТАК ЗВАНИЙ "ТРИКУТНИК БЕЗПЕКИ"
Гальмова система – це найголовніший компонент системи активної безпеки Вашого автомобіля. Основними елементами гальмової системи є: колодки, диски, барабани і гальмова рідина, які взаємодіють між собою. Якщо хоча б один із цих компонентів виходить з ладу, ефективність гальмової системи знижується.
Гальмові колодки
Гальмові колодки відносяться до компонентів активної безпеки. Вони перебувають у постійному контакті з гальмовими дисками (барабанами), на які вони діють з метою зупинки автомобіля. Під час гальмування температура колодок може сягати понад 800С. Тому якість гальмових колодок має дуже важливе значення.
ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ?
Термін експлуатації гальмових колодок залежить від типу автомобіля, умов його експлуатації а також від типів доріг. Зношення дисків і колодок компенсується зниженням рівня гальмової рідини в баку, що забезпечує ефективну висоту гальмової педалі. Ось чому гальмову рідину не слід доливати, коли рівень в бачку сягає найнижчої позначки, без заміни всіх колодок та дисків (крім випадків крайньої необхідності).
Принцип їх роботи дуже простий: при натисканні педалі гальма металевий диск, виготовлений з чавуну та встановлений на колесі, затискається двома гальмовими колодками, розташованими в супортах гальма. Дискові гальма є найефективнішими з усіх існуючих. Вони здатні краще відводити тепло і мають надзвичайну стійкість до зношення, тим самим забезпечуючи збільшене гальмове зусилля. Існує два типи гальмових дисків: суцільні та вентильовані. Останні забезпечують краще охолодження гальм.
Гальмові диски – це деталі, що піддаються зношенню. Саме тому необхідно регулярно перевіряти їх товщину та загальний стан поверхні. В середньому заміна гальмових дисків має збігатися з другою або третьою заміною гальмових колодок.
Гальмова рідина
Гальмова рідина використовується для передачі механічного зусилля, що прикладається до педалі гальма, на гальмові поршні. Тиск гальмової рідини забезпечує переміщення гідравлічних поршнів, які в свою чергу, приводять в дію гальмові колодки, притискаючи їх до дисків, або переміщують барабанні колодки. Перебуваючи в закритому контурі, гальмова рідина має бути нестискуваною, щоб уникнути нагрівання під час гальмування (тобто не досягти точки кипіння).
Ця рідина також поглинає воду, тобто вбирає вологу із повітря. Кількість води в гальмовій рідині має становити не більше 3.5%.
Електронні помічники
Renault пропонує додатковий набір коригувальних механізмів, встановлених як стандартне або опційне обладнання залежно від класу автомобіля. Ці системи допомоги під час керування забезпечують оптимальне гальмування та кращу здатність підтримувати траєкторію руху, особливо у складних ситуаціях (надлишкова або недостатня реакція автомобіля на поворот керма, недостатнє зчеплення коліс із дорогою через дощ, сніг, лід тощо). Ефективність цих механізмів залежить від компонентів гальмової системи, які мають завжди бути у належному робочому стані.
ABS (Анти блокувальна гальмова система):
забезпечує зчеплення коліс з дорогою. Система ABS запобігає блокуванню коліс у випадку раптового гальмування. Отже, вона дозволяє водієві контролювати траєкторію руху автомобіля в будь-якій ситуації. Для забезпечення більшої ефективності, автомобілі оснащені не тільки системою ABS, а й системою електронного розподілу гальмового зусилля між передніми й задніми колесами: EBD.
EBD (Система електронного розподілу гальмового зусилля):визначає зусилля гальмування кожного з задніх коліс відповідно до навантаження на передні колеса. Система EBD розподіляє гальмівне зусилля, враховуючи навантаження автомобіля та умови гальмування.
EBA (Система допомоги при аварійному гальмуванні): зменшує гальмовий шлях. У поєднанні з системою ABS цей механізм виявляє наявність аварійної ситуації та допомагає водію контролювати процес гальмування. Використання всього потенціалу гальмової системи в аварійних ситуаціях дозволяє зменшити гальмовий шлях автомобіля. У подібних ситуаціях 70% водіїв не використовують потенціал гальмової системи повністю.
ESP (Електронна система динамічної стабілізації): контролює курсову стійкість руху автомобіля. Система ESP допомагає водію стабільно дотримуватися правильної траєкторії руху. У разі втрати керування, або занесення коліс, система ESP активується та контролює процес гальмування за рахунок перерозподілу гальмового зусилля одного чи більше коліс для відновлення правильної траєкторії руху автомобіля.
Якщо Ви помітили одну з цих ознак, якнайшвидше зверніться до сервісного центру Renault. Для збереження гальмової системи Вашого автомобіля в доброму стані необхідно проводити її регулярну й повну перевірку, щоб мати змогу швидко виявити джерело несправності й виправити її. Перевірку й технічне обслуговування гальм мають проводити представники сервісного центру Renault.
ЗАМІНА КОМПОНЕНТІВ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ
Гальмові колодки
Гальмові колодки зношуються через тертя, яке виникає під час гальмування. Тому вони потребують регулярної перевірки й заміни, перш ніж зношення фрикційного матеріалу досягне гранично допустимого значення (товщини ~2 мм). В іншому випадку, гальмові диски може бути пошкоджено.
Гальмові диски
Як і колодки, гальмові диски необхідно регулярно перевіряти й замінювати, перш ніж зношення фрикційного матеріалу досягне та/або перевищить гранично допустиме значення зношення дисків гальмової системи Вашого автомобіля. Якщо диск зносився, колодки перестають тиснути на нього з достатньою силою для забезпечення оптимального гальмування.
Гальмова рідина
Для забезпечення максимальної ефективності гальм необхідно регулярно замінювати гальмову рідину – через кожні 90 000 км або через кожні 3 роки (в залежності від того, що наступить раніше) відповідно до інтервалів, вказаних у сервісній книжці Renault.
ОБИРАЙТЕ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР RENAULT ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГАЛЬМОВОЇ СИСТЕМИ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ
Належне обслуговування гальмової системи є запорукою повного контролю над автомобілем у будь-яких умовах. Сервісний центр Renault має всі відповідні засоби для технічного обслуговування Вашого автомобіля і у випадку заміни гарантує:
- Використання оригінальних запчастин Renault;
- Гарантія Renault на запчастини та роботи із їх заміни;
- Кваліфіковані механіки Renault. Щороку персонал проходить відповідні атестації;
- Спеціальні інструменти й обладнання Renault;
- Збереження початкової вартості автомобіля: оригінальні запчастини відповідають всім вимогам, їх було ретельно протестовано на відповідність в лабораторіях та випробувальних центрах Renault. Більш того, вони повністю відповідають технічним особливостями кожного автомобіля, а якість матеріалу, який використовується для їх виготовлення, забезпечить надійність та тривалий термін служби;
- Мобільні рішення в процесі технічного обслуговування Вашого автомобіля.
Регулярне Технічне Обслуговування, це необхідний комплекс робіт, замін, діагностичних операцій для підтримання автомобіля у належному технічному стані. Його виконання дозволяє надовго продовжити безпроблемне й безпечне користування машиною.
Фахівці компанії Рено проводять професійне Технічне Обслуговування з 29-ти окремих операцій. В процесі - відбувається повна діагностика автомобіля, а параметри контролюються у 87-и точках.
Уся процедура обслуговування - забирає приблизно 90 хвилин. Щоб дізнатися, як саме проходить технічне обслуговування – дивіться відео.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Відповідно до ст. 3 Наказу «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів» №721: «Необхідна, доступна та достовірна інформація про придбаний Споживачем ДТЗ доводиться Виробником (Продавцем) до відома Споживачу в експлуатаційній документації на ДТЗ, що додається до нього. Гарантійні зобов'язання Виробника (Продавця), гарантійний термін експлуатації, а також умови, за яких вони втрачають силу, наводяться в експлуатаційній документації на ДТЗ або в Сервісній книжці, якщо інше не визначено в договорі купівлі-продажу ДТЗ». Таким чином, умови гарантії закріплені документом, який отримує Клієнт після придбання автомобіля. Дані умови є незмінними під час усього періоду експлуатації. Факт використання запасних частин Замовника (Клієнта) для ремонту транспортного засобу не є підставою для змін умов гарантії, що закріплені в експлуатаційній документації, та, відповідно, для відмови у гарантійному обслуговуванні. Таке використання можливе лише у випадку, якщо оригінальність запасних частин підтверджена документально.
Кількість нормо-годин, що необхідна для виконання тих чи інших робіт регламентується технічною документацією, яка міститься в Dialogys - єдиній інформаційній системі для дилерів Renault у всьому світі. Дані в систему потрапляють від відділу інженерії центрального офісу Renault, і, відповідно, є загальноприйнятими для усіх імпортерів Renault. На офіційному сайті www.renault.ua, а саме у розділі «Renault СЕРВІС-Калькулятор ТО» кожен Клієнт має змогу ознайомитись із кількістю нормо-годин, необхідною для проведення операцій регламентного технічного обслуговування, а також їх вартістю, що може варіюватись залежно від обраного дилера. Просимо прийняти до уваги, що Калькулятор ТО містить лише найпопулярніші моделі, а також те, що вся інформація, розміщена на цьому сайті в розділі Калькулятор ТО, носить виключно інформаційний характер.
Рекомендована вартість технічного обслуговування у офіційній дилерській мережі Renault зазначена у Калькуляторі вартості ТО у розділі «Renault СЕРВІС» на офіційному сайті www.renault.ua. Після введення VIN-номеру свого автомобіля та обрання локації, Клієнт має можливість ознайомитись із актуальною вартістю нормо-години та запасних частин для регламентного ремонту у конкретно обраного Дилера.
Ви - власник великого бізнесу або директор малого чи середнього підприємства?
Стати дилером Renault
Ми завжди зацікавлені у співробітництві. Дізнайтеся, як підписати дилерський договір з Renault
перейдіть до сторінки Наші Контакти
Ми готові відповісти на всі Ваші питання