Фургон MASTER

Двигуни
RENAULT MASTER Fourgon

Дизельні двигуни

Економні та високопродуктивні двигуни, встановлені в усі версії Renault Master

Ми оновили двигуни Renault Master, які стали потужнішими та забезпечують більше динамічне прискорення та швидкий розгін. Всі вони працюють на дизельному пальному та комплектуються шестиступінчастою коробкою передач. Двигуни Renault Master мають об’єм 2,3л та відповідають нормі токсичності Євро-5.

dCi 125

dCi 125

Система подачі пального – Сommon rail з безпосереднім впорскуванням, з турбонаддуванням. Максимальна потужність 125 к. с. при 3500 обертах за хвилину, а максимальний обертальний момент – 310 Н*м при 1500 обертах за хвилину. Тип приводу – передній.

ENERGY dCi 150

ENERGY dCi 150

Система подачі пального – Сommon rail з безпосереднім впорскуванням, з турбонаддуванням. Максимальна потужність двигуна 150 к. с. при 3 500 обертах за хвилину, максимальний обертальний момент 350 Н*м при 1500 обертах за хвилину. Тип приводу – задній.

Витрати пального Renault Master*
Міський цикл
Від 9,1 л /100 км дизельного пального
Змішаний цикл
Від 8 л/100 км дизельного пального
Заміський цикл
Від 7,3 л/100 км дизельного пального

* в залежності від типу двигуна і версії

Трансмісії Renault Master

Пропонуємо два рішення – передньоприводна та задньоприводна версія автомобіля Renault Master. У кожного є свої переваги та особливості.

MASTER - Передній привід

Renault Master з переднім приводом

Завдяки надзвичайно низькому порогу завантаження передньоприводна версія MASTER найкраще підходить для використання корисного вантажного об'єму та автомобільних перевезень.

Переваги:

 

  • Легкість завантаження завдяки одному з найнижчих порогів у сегменті.
  • Більший об'єм завантаження завдяки збільшеній корисній висоті та дуже низькому порогу.
  • Повна вага автомобіля (GVW) сягає 3,5 т (посвідчення класу B).
  • Краще враження від поїздки.
  • Нижчий рівень споживання пального, як на дорозі, так і на довгих дистанціях.
  • Три ще компактніші варіанти довжини: L1, L2, L3 та корисний об’єм до 14,8 м³.
MASTER - Задній привід

Renault Master із заднім приводом

Завдяки покращеній здатності завантаження, буксирування, а також позашляховим можливостям задньоприводна версія абсолютно MASTER – це ваш ідеальний помічник для перевезення великих вантажів.

Переваги завантаження:

 

  • Більше максимальне навантаження на задню вісь.
  • Більш сумісні додаткові адаптації.
  • Версії L3 та L4: корисна довжина більша, ніж 4 м, з об’ємом до 17 м³.
  • Здатність буксирування додатково до 500 кг. 
  • Повна вага автомобіля (GVW) - 4,5 т. 

 

Переваги тяги та зчеплення:

 

  • Більша тяга з великим вантажем, під гору та на пухкому ґрунті для зменшення ризику застрявання.
  • Більший дорожній просвіт
  • Опційний механізм блокування диференціалу.
  • Подвійні колеса для кращого зчеплення та навантаження на задню вісь.

Технології, які полегшують життя

Складні маршрути – не проблема разом з Renault Master

Технологія Extended Grip

MASTER - Технологія Extended Grip

Це система входить до стандартної комплектації автомобіля та забезпечує максимально якісне зчеплення з дорогою для більш надійної та швидкої їзди.

Механізм блокування диференціалу

MASTER - Механізм блокування диференціалу

Доступний для Renault Master із заднім приводом. Автоматично спрацьовує на швидкості менше ніж 30 кілометрів, якщо колесо починає ковзати, покращуючи тягу. Особливо корисно для виходу зі складних ситуацій на низьких швидкостях в болотистій місцевості!.

Система допомоги при старті на підйом

MASTER - Система допомоги при старті на підйомі

Навіть з повним навантаженням відтепер старт на підйом можна здійснити легко. Гальма автоматично утримуються декілька секунд, що дає змогу без труднощів зрушити з місця. Ця система є стандартним обладнанням допомоги водієві Renault Master.

Детально про Рено Мастер