Підсумки 2024 року

Стійке зростання, рекордний операційний прибуток і чистий грошовий потік

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.

Фінансові показники перевищили очікування

Рекордна прибутковість і грошові надходження, що перевищили фінансові очікування на 2024 рік:

  • Дохід Групи: 56,2 млрд євро, +7,4% та +9,0% у постійних валютних курсах1 у порівнянні з 2023   роком). Це зростання забезпечене всіма трьома автобрендами Групи.
  • Історичний операційний прибуток Групи: 4,3 млрд євро (+146 млн євро до 2023 року, +15% за виключенням впливу Horse2), що становить 7,6% доходу.

Чистий прибуток – частка Групи:

  • 2,8 млрд євро (без урахування впливу Nissan у розмірі -2,0 млрд євро, що пов’язано зі збитками від продажу акцій Nissan, внеском Nissan та частковим знеціненням інвестицій у Nissan)3 ,що на 21% більше, ніж у 2023 році.
  • Звітний чистий прибуток (частка Групи):0,8 млрд євро.

Вільний грошовий потік4: 2,9 млрд євро проти прогнозованих ≥2,5 млрд євро, завдяки високій операційній ефективності.

Рекордний чистий грошовий потік автомобільної галузі, що збільшився майже вдвічі: 7,1 млрд євро на 31 грудня 2024 року (+3,4 млрд євро порівняно з 31 грудня 2023 року).

  • Пристойний портфель замовлень у Європі: еквівалент 2 місяців майбутніх продажів.
  • Дивіденди: виплату дивідендів у розмірі 2,20 євро (+19% порівняно з минулим роком) буде подано на затвердження на щорічних Загальних Зборах акціонерів 30 квітня 2025 року, порівняно з 1,85 євро на акцію за 2023 рік.

З урахуванням ринкових невизначеностей, зокрема впливу регулювання CO2 у Європі (CAFE), Renault Group планує:

  • Досягти операційної маржі Групи ≥7% (включаючи приблизно 1 пункт негативного впливу CAFE).
  • Генерувати вільний грошовий потік ≥2 млрд євро, включаючи 150 млн євро дивідендів від Mobilize Financial Services (MFS) (у порівнянні з 600 млн євро у 2024 році) через необхідність підтримання мінімального рівня власного капіталу MFS для дотримання нормативів Європейського Центрального Банку та рейтингових агентств щодо платоспроможності. Починаючи з наступного року, дивіденди MFS знову зростуть, щоб повернутися до рівня, відповідного історичному середньому значенню (залежить від регуляторного схвалення та рішення ради директорів MFS).

Комерційні результати

Взаємодоповнюючі та зростаючі автомобільні бренди:

  • 10 запусків нових моделей та 2 оновлення у 2024 році, у 2025 році заплановано 7 запусків та 2 оновлення.
  • В Європі Група Renault знаходиться на п'єдесталі автовиробників:
    • бренд Renault став №3 серед автовиробників у сегменті PC+LCV5 і №1 – у сегменті LCV6, №1 у Франції серед пасажирських автомобілів, електромобілів і комерційних автомоблів2.
    • бренд Dacia: у топ-10 за продажами в Європі та на подіумі продажів у роздріб, Sandero — найбільш продаваний автомобіль в усіх каналах.
    • Продажі Alpine зросли на 5,9% до 4 585 одиниць у 2024 році ще до продуктового наступу бренду.

Стратегія електрифікації7

Група Renault продовжує свій електрифікаційний наступ у Європі з міксом електрифікованих7 авто 33% (+4,1% до 2023 року):

  • Гібридні авто:24% від загальних продажів.
  • Електромобілі: 9% від загальних продажів у 2024 році (у 4 кварталі – 12%).

Бренд Renault у Європі має мікс електртифікованих7 продажів 49%:

  • Гібридні авто (HEV): до 36%, №2 у Європі з продажами до 30%
  • Електромобілі: 13% продажів (у 4 кварталі – 16%)

Група Renault підтвердила виконання цілей CAFE (пасажирські і комерційні авто) у Європі.

  • Акцент на цінність
  • Продажі приватним клієнтам у Європі8 становить 63% продажів Групи (+21 пункт до середнього по ринку) з 4 моделями9 в топ 10 у цій категорії.
  • Продажі бренду Renault у Європі у сегменті C і вище – 41.3% (+ 15 пунктів за 4 роки).
  • Залишкова вартість10 - вища, ніж у 2023 році (відповідно +9,1 пункти та +9,5 пункти для Renault та Dacia за 4 роки), випереджаючи ринок у 2024 році.

Renault Group продовжує трансформацію, фокусуючись на інноваціях, екологічності та конкурентоспроможності. У 2025 році компанія очікує подальшого зростання та зміцнення фінансових позицій продажами

Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault

Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault

"Група Renault Group продовжує покращувати свою операційну ефективність, виконувати стратегію та досягати поставлених цілей. 2024 рік став ключовим для отримання перших переваг нашої безпрецедентної продуктової стратегії. Цей показник є результатом глибокої трансформації компанії, що відбулася завдяки чудовій колективній роботі. Ми перетворили Групу Renault на набагато гнучкішу, ефективнішу та продуктивнішу компанію. І ми не зупинимося на досягнутому! Завдяки міцному фундаменту, закладеному за останні 4 роки, а також гнучкому та інноваційному мисленню, ми готуємо наступну главу, націлену на прибуткове зростання, інвестуючи в майбутнє. Я хочу подякувати нашим колегам за ці досягнення: їхня пристрасть, відданість та командний дух є ключовими факторами нашого успіху»

1 Щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійному обмінному курсі, Renault Group перераховує виручку поточного року, застосовуючи середні обмінні курси попереднього періоду.

2 Коригування, пов’язане з впливом операцій Horse, маючи на увазі припинення амортизації активів у 2023 році (12 місяців) і 2024 році (5 місяців) до деконсолідації 31 травня 2024 року та комерційну маржу, виставлену Horse після деконсолідації (7 місяців у 2024 році).

3 Включаючи -1 527 млн євро збитків від продажу акцій Nissan, +211 млн євро внеску Nissan та -694 млн євро втрат від знецінення частки в Nissan.

4 Вільний грошовий потік автомобільної галузі: грошовий потік після сплати відсотків та податків (за винятком дивідендів, отриманих від компаній, акції яких котируються на біржі) мінус матеріальні та нематеріальні інвестиції за вирахуванням вибуття +/- зміни в оборотному капіталі.

5 PC + LCV: Пасажирські автомобілі + Легкі комерційні автомобілі.
6 За виключенням пікапів.

7 Включає EV, гібрид (HEV) і Plug-In, гібрид (PHEV) пасажирських авто, за викюченням м’якого гібрида(MHEV).

8 Франція, Німеччина, Іспанія, Італія та Об’єднане Королівство
9 Sandero, Duster, Clio і Captur.

10 Для брендів Renault і Dacia PC у Франції, Німеччині, Іспанії, Італії та Об’єднаному Королівстві.