Підсумки 2024 року
Фінансові показники перевищили очікування
Рекордна прибутковість і грошові надходження, що перевищили фінансові очікування на 2024 рік:
Чистий прибуток – частка Групи:
Вільний грошовий потік4: 2,9 млрд євро проти прогнозованих ≥2,5 млрд євро, завдяки високій операційній ефективності.
Рекордний чистий грошовий потік автомобільної галузі, що збільшився майже вдвічі: 7,1 млрд євро на 31 грудня 2024 року (+3,4 млрд євро порівняно з 31 грудня 2023 року).
З урахуванням ринкових невизначеностей, зокрема впливу регулювання CO2 у Європі (CAFE), Renault Group планує:
Комерційні результати
Взаємодоповнюючі та зростаючі автомобільні бренди:
Стратегія електрифікації7
Група Renault продовжує свій електрифікаційний наступ у Європі з міксом електрифікованих7 авто 33% (+4,1% до 2023 року):
Бренд Renault у Європі має мікс електртифікованих7 продажів 49%:
Група Renault підтвердила виконання цілей CAFE (пасажирські і комерційні авто) у Європі.
Renault Group продовжує трансформацію, фокусуючись на інноваціях, екологічності та конкурентоспроможності. У 2025 році компанія очікує подальшого зростання та зміцнення фінансових позицій продажами
Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault
"Група Renault Group продовжує покращувати свою операційну ефективність, виконувати стратегію та досягати поставлених цілей. 2024 рік став ключовим для отримання перших переваг нашої безпрецедентної продуктової стратегії. Цей показник є результатом глибокої трансформації компанії, що відбулася завдяки чудовій колективній роботі. Ми перетворили Групу Renault на набагато гнучкішу, ефективнішу та продуктивнішу компанію. І ми не зупинимося на досягнутому! Завдяки міцному фундаменту, закладеному за останні 4 роки, а також гнучкому та інноваційному мисленню, ми готуємо наступну главу, націлену на прибуткове зростання, інвестуючи в майбутнє. Я хочу подякувати нашим колегам за ці досягнення: їхня пристрасть, відданість та командний дух є ключовими факторами нашого успіху»
1 Щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійному обмінному курсі, Renault Group перераховує виручку поточного року, застосовуючи середні обмінні курси попереднього періоду.
2 Коригування, пов’язане з впливом операцій Horse, маючи на увазі припинення амортизації активів у 2023 році (12 місяців) і 2024 році (5 місяців) до деконсолідації 31 травня 2024 року та комерційну маржу, виставлену Horse після деконсолідації (7 місяців у 2024 році).
3 Включаючи -1 527 млн євро збитків від продажу акцій Nissan, +211 млн євро внеску Nissan та -694 млн євро втрат від знецінення частки в Nissan.
4 Вільний грошовий потік автомобільної галузі: грошовий потік після сплати відсотків та податків (за винятком дивідендів, отриманих від компаній, акції яких котируються на біржі) мінус матеріальні та нематеріальні інвестиції за вирахуванням вибуття +/- зміни в оборотному капіталі.
5 PC + LCV: Пасажирські автомобілі + Легкі комерційні автомобілі.
6 За виключенням пікапів.
7 Включає EV, гібрид (HEV) і Plug-In, гібрид (PHEV) пасажирських авто, за викюченням м’якого гібрида(MHEV).
8 Франція, Німеччина, Іспанія, Італія та Об’єднане Королівство
9 Sandero, Duster, Clio і Captur.
10 Для брендів Renault і Dacia PC у Франції, Німеччині, Іспанії, Італії та Об’єднаному Королівстві.