Renault в Україні
У 2000 році відкрилося перше офіційне представництво компанії Renault на українському ринку. Це був офіс з командою з 8 чоловік, яка займалася поставками автомобілів із заводу дилерам, комунікацією та продажами. На той час 6 дилерських центрів загалом реалізували 400 автомобілів.
У 2006 році було створено ЗАТ "Рено Україна", покликане стати філією автогіганта на території України. Розпочалася повна перебудова бізнесу, яка включала зміну логістики, інформаційного підходу та програмного забезпечення для співробітників. Окрім того, вперше був відкритий великий митний склад на території партнера — компанії "Автологістика".
У 2008 році (із загальним авторинком в 660 тисяч одиниць) рівень продажів досягнув рекордних 20 тисяч автомобілів марок Renault і Dacia — це вже 12 місце в рейтингу. Наступний рік, 2009-й, став непростим у зв'язку зі світовою кризою. Керівництво "Рено Україна" приймає рішення об'єднати Renault і Dacia під одним брендом — Renault. Моделі з заводу Dacia в Румунії (Logan, Sandero, Duster) розроблені інженерами Renault і випускалися за стандартами цієї ж марки, тому рішення було обґрунтоване. Більшість цих моделей були дуже високо оцінені на ринку та отримали 5 зірок за європейськими стандартами безпеки.
Період 2013-2015 років став переломним для всього автомобільного ринку — падіння рівня продажів з 200 тисяч автомобілів на рік до 50 тисяч змусив змінити вектори роботи "Рено Україна", які були визначені в попередні роки. Іноді доводилося приймати складні рішення, шукати інноваційні підходи. Це дало свої плоди — вже в грудні 2014 року бренд Renault завоював 8,3% ринку і посів друге місце за продажами в Україні. Філія продемонструвала вражаючу гнучкість в мінливих умовах ринку, за що і була відзначена центральним офісом Renault.
За перше півріччя 2015 року компанія "Рено Україна" збільшила продажі на корпоративному ринку до 14,2%, а в комерційному сегменті (автомобілі до 3,5 тонн) — до 13,9%. Цьому сприяла і прогресивна система кредитування Renault Finance, за якою вперше в Україні надавалися автопозики під 0% річних.
На той момент вже було реалізовано близько 200 тисяч машин Renault (загальний парк в країні). Проте загальна автомобілізація українців становила всього лише 20%, до того ж із середнім віком автомобілів 19 років. Все це свідчило про великий потенціал для розвитку філії, чим і скористалася компанія "Рено Україна".
У 2019 році Renault зміцнила свої лідируючі позиції, здобувши 16,7% ринку.
З 2020 року 80% мережі (35 дилерських центрів) вже повністю ребрендовані згідно зі стандартами Renault. Планується подальший розвиток дилерської мережі по всій Україні.
Потенціал Групи Renault в Україні дуже високий. У 2020 році бренд Renault вже закріпив за собою 20% ринку та зміцнює своє лідерство на всіх ринкових каналах, особливо на роздрібному.
Історія компанії Renault
Дізнайтеся про визначні постаті та історію Renault
17 причин обрати Renault
Чому варто обрати саме Renault?! Дізнайтеся всі причини.
дізнайтеся більше про нас
Відкрийте для себе наші додаткові послуги
НАШІ НОВИНИ
Останні новини про Renault в Україні
Наш модельний ряд
Світ автомобілів Renault