Ця гучна перемога сталася того ж тижня, що і презентація нового Alpine A110S.
Протримавшись на трасі довше основних своїх конкурентів, француз очолив гонку на восьмому колі. Проїхавши два відрізки поспіль, пілот Signatech Alpine Matmut залишався за кермом ще на трьох відрізках, намагаючись відбити атаки екіпажу №26 G-Drive, яких вдалося зупинити за рахунок більш агресивної стратегії.
Ця дуель продовжилася, коли за кермом виявився П'єр Тір'є, а потім і Андре Негран, який сів в автомобіль на початку шостої години.
На заході сонця на трасі Сарта (Circuit de la Sarthe) почав накрапати дощ і стали частіше піднімати жовті прапори, оголошувати повільні зони і зони нейтралізації. Бразилець чудово відпрацював в цих непростих умовах і повернув Alpine A470 в лідери, після чого поступився першим місцем суперникові на більш свіжих шинах.
Після піт-стопа в кінці першої третини гонки Ніколя Лап’єр і П'єр Тір'є вирушили наздоганяти лідерів.
Вночі в свої перші два відрізки французу не пощастило потрапити на дві нейтралізації, які радикально змінили розстановку сил на трасі. Автомобіль безпеки вийшов між автомобілями №26 і №36 Alpine A470 через що була втрачена хвилина, а потім і дорогоцінні секунди під час перебування другого автомобіля безпеки.
Відкинутий на дві з половиною хвилини від лідерів П'єр Тір'є провів за кермом три відрізка поспіль, після чого перед світанком поступився місцем Андре Неграну і Ніколя Лап’єру. Вони змогли відіграти хвилину рано вранці неділі, але всі їхні зусилля були змарновані через аварію №31 Dragonspeed, після якої на трасу знову вийшов автомобіль безпеки.
Після цього команда скоригувала свою стратегію, посадивши за кермо П'єра Тір'є за сім годин до фінішу. Цілеспрямованість і наполегливість команди в кінцевому рахунку дали свої плоди, коли після 9:00 лідери залишилися в боксах. Alpine A470 піднявся на перше місце, випереджаючи на коло найближчого переслідувача і останнього конкурента в боротьбі за титул Чемпіонату.
З цього моменту три екіпажі продовжили показувати впевнений темп, намагаючись не втратити своє лідерство і берегти автомобіль.
Після останнього відрізка Андре Неграна за кермо повернувся П'єр Тір'є, який провів свою найкоротшу зміну на трасі і потім поступився місцем Ніколя Лап’єру, який завершив гонку.
У своїй останній гонці за Alpine Ніколя
здобув третю перемогу на Ле-Ман в чотирьох виступах за французьку команду.
Ця перемога стала третьою для Signatech Alpine Matmut на Ле-Ман слідом за тріумфом в 2016 і 2018 рр., а також п'ятим подіумом в класі LMP2 з 2014 року.
Випередивши екіпаж №38 Jackie Chan DC Racing, команда Alpine виграла другий чемпіонський титул в класі LMP2 в Чемпіонаті світу FIA з перегонів на витривалість після 2016 року. Команда вийде на захист цього титулу в першій гонці сезону 2019-2020 рр., яка відбудеться 1 вересня в Сільверстоуні.
«Я говорив, що ми були готові, і це була щира правда. Конкуренти теж були готові, тому початок гонки став дуже напруженим, швидкості там були набагато вище, ніж зазвичай. Це передбачало тривалу захоплюючу боротьбу, де ми цілком природно зійшлися зі своїми основними конкурентами за перемогу в гонці і чемпіонаті. До настання ночі всі йшли дуже щільно, але потім, вже вкотре, Ле-Ман вирішив сам вибрати свого чемпіона. У цих умовах потрібно бути готовим скористатися моментом. І ми були повністю готові: автомобіль об'їжджав ділянки з гравієм, ми ухвалювали правильні рішення, дуже ефективно взаємодіяли і адаптувалися до мінливих умов. У цьому полягає запорука успіху на змаганнях такого рівня, і ми дуже задоволені собою. Ця перемога має особливе значення в порівнянні з торішньою, тому що відразу ж після гонки ми змогли відсвяткувати свій чемпіонський титул і почути французький гімн на подіумі. Нам потрібно швидко повертатися до роботи, тому що наступна гонка вже не за горами!»
“Приголомшливий день для всієї команди! Ми перемогли і на легендарній гонці "24 години Ле-Мана”, і в Чемпіонаті. Ми більше року йшли до цих двох цілей. Пріоритетом для нас був чемпіонський титул, проте після старту ми виклалися по максимуму, щоб випередити G-Drive. Вони не претендували на перемогу в чемпіонаті, але ти повинен з повагою ставитися до цієї легендарної гонці і боротися за перемогу по-справжньому. Наші зусилля вшанувалися, і перемога тут принесла нам титул. Багато дуже різних емоцій і величезне задоволення від відмінної роботи на дуже складній і насиченій боротьбі гонці. Особисто для мене це останній виступ за Alpine. Може, коли-небудь я повернуся в команду, але сьогодні важливо було показати максимальний результат, і ми можемо заслужено пишатися цією командою і всім тим, чого ми добилися разом».
«Верхня сходинка подіуму - це чарівне місце, і я дуже пишаюся, що виявився там з командою Alpine. Ми не тільки перемогли в гонці «24 години Ле-Мана” другий рік поспіль, але і взяли чемпіонський титул. Я думаю, сьогодні я найщасливіша людина з усієї команди. Я тільки що виграв свій перший титул і запам'ятаю цей день на все життя. Я хочу висловити величезну подяку команді Signatech Alpine Matmut, Філіпу, бренду Alpine і всім, хто вірив в мене, підтримував мене і допоміг нам досягти цієї приголомшливої подвійної перемоги».
«Гонка була божевільною. Дуже напружена і щільна боротьба, але ми і розраховували на це, з огляду на клас конкурентів, які вели себе на трасі чесно і по-джентльменськи. Хочу окремо відзначити роботу команди при підготовці до кожного етапу, що особливо яскраво проявилося в ці вихідні. З автомобілем не було проблем, і жоден з нас, пілотів, не допустив жодної помилки. У цьому полягає запорука успіху в класі LMP2, адже найменша помилка тут змушує ризикувати, щоб повернутися в боротьбу. Ми - згуртований колектив з високим командним духом. Це дуже важливий аспект, і через це ми сьогодні відчуваємо себе в два рази щасливішими. Ніко і Андре виступили приголомшливо, як і вся команда. Нас надихала величезна підтримка з боку вболівальників і журналістів. Знімаю капелюха перед командою Jota. Вони були чудовими суперниками для нас протягом всього цього фантастичного сезону. Вони змушували нас прогресувати і ставати краще, боротися з ними було великою честю для нас».
1. Signatech Alpine Matmut №36, 368 кіл
2. Jackie Chan DC Racing №38 +1 коло
3. TDS Racing №28 + 2 кола
4. United Autosports №22 +3 кола
5. IDEC Sport №48 +4 кола
6. G-Drive Racing №26 +4 кола
7. Duqueine Engineering №30 + 5 кіл
8. Panis Barthez Compétition №23 + 6 кіл
9. Graff №39 + 6 кіл
10. Algarve Pro Racing №25 +11 кіл
1. Signatech Alpine Matmut №36 – 181 очко
2. Jackie Chan DC Racing №38 – 166 очок
3. Jackie Chan DC Racing №37 – 138 очок
4. DragonSpeed №31 – 117 очок
5. Larbre Competition №50 – 85 очок
6. Racing Team Nederland №29 – 85 очок
7. TDS Racing №28 – 66 очок