70 років F1
Команда Renault DP World F1 Team заробила чотири очки на Гран-прі на честь 70-річного ювілею Формули-1. Естебан Окон фінішував на восьмому місці, відігравши шість позицій під час гонки на трасі Сільверстоун. Даніель Ріккардо вилетів за межі траси після невеликого контакту на 31-му колі і в підсумку завершив гонку на 14-му місці.
Стратегія стала головною складовою минулого вікенду. У порівнянні з попереднім Гран-прі на трасі Сільверстоун в цей раз використовувався більш м'який склад шин.
Стратегія команди
Перший раз Даніель змінив шини на Medium на 14-му колі, слідуючи плану з двома піт-стопами. Естебан зупинився на свій єдиний запланований піт-стоп на 22-му колі, щоб поміняти шини на Hard.
Другий піт-стоп Даніель провів на 26-му колі і встановив шини Hard. У щільному трафіку машин, що змагаються за позицію, в третьому повороті на 31-му колі Даніеля розвернуло в результаті невеликого контакту, що практично позбавило його надії заробити очки.
Естебан завершив гонку на впевненій восьмій позиції, стримуючи на відстані машини ззаду.
«Сьогодні один з тих днів, коли в процесі все ставало тільки гірше. Гонка почалася непогано, я був на шостій позиції і їхав в темпі суперників. Потім я перейшов на Medium - шини швидко зносилися, довелося заїхати в бокси, щоб поміняти їх на Hard. А потім в третьому повороті я втратив контроль над задньою частиною машини, борючись з Карлосом [Сайнсом]. Машину розвернуло, і на цьому боротьба для мене закінчилася. Потрібно прийняти це, зробити висновки і досягти більшого в Барселоні. Сьогодні невдалий день, але за два тижні в Сільверстоуні було багато позитивних моментів - ми зможемо використовувати цей досвід».
«Відмінна неділя для нас. Я добре стартував, контролював знос шин, отримував інформацію від команди, а механіки відмінно провели піт-стоп. Ми думали, що в гонці буде складно працювати з шинами, особливо, якщо використовувати агресивну стратегію, але ми впоралися, і в підсумку я їхав у відмінному темпі. Я намагався зберегти шини в робочому стані і утримувати суперників позаду. І за підсумком ми дуже задоволені результатом. Не думаю, що можна було досягти більшого після старту з 14-го місця. Наша мета - краще виступати в кваліфікації - машина це дозволяє. І тоді ми зможемо змагатися за великі очки».
«Змішані емоції після гонки: одному пілоту вдалося заробити очки, а другий фінішував поза очковою зоною. З огляду на стартову позицію Естебана, його виступ заслуговує високої оцінки. Відіграти шість позицій в такій складній гонці, змагаючись з настільки сильними суперниками - це чудово! Разом з командою він реалізував стратегію з одним піт-стопом - Естебан і механіки в боксах спрацювали бездоганно. Його прогрес в гонці контрастує з виступом Даніеля, який стартував з п'ятої позиції. Він планував стратегію з двома піт-стопами. Ріккардо відмінно проїхав перший відрізок, і ми вчасно провели піт-стоп, щоб він не повернувся в трафік. Але на другому відрізку його темп впав, і нам довелося провести піт-стоп раніше запланованого. Це зіпсувало йому решту гонки. Він фантастично виступив в суботу - кваліфікувався п'ятим тільки завдяки швидкості машини. Крім того, він непогано провів гонку в Сільверстоуні в минулий уїк-енд. Але очевидно, що ми чекали від нього більш високого результату після старту з п'ятої позиції. Треба з'ясувати, що пішло не так на другому відрізку, і використовувати цю інформацію в наступних гонках. У Барселоні нас знову чекають спекотні умови і настільки ж сильне навантаження на шини в швидкісних поворотах. Ми досягли прогресу в кваліфікаціях і повинні це підтвердити в наступний уїк-енд. Крім того, треба розібратися, чому Даніель виявився настільки повільним на шинах Medium. Ми маємо виступати краще незалежно від складу шин».