Команда Alpine F1 Team не заробила очок на гонці Гран-прі Бахрейна, що відкриває сезон: Естебан Окон фінішував тринадцятим, а Фернандо Алонсо зійшов з дистанції на Міжнародному автодромі Бахрейна.
Команда Alpine F1 Team на Гран-прі Бахрейна
Старт був яскравим для обох машин: Фернандо обігнав Карлоса Сайнса по зовнішній стороні першого повороту на першому колі і посів восьме місце, а Естебан відіграв три позиції. Фернандо був заблокований в щільній групі машин, але піт-стоп на 11-му колі, де йому встановили шини Medium всього за 2,5 секунди, дозволив обійти кілька пілотів.
Естебан весь час був за крок від очкової зони, на 13-му колі він встановив шини Medium. Фернандо заїхав на другий піт-стоп на 29-му колі, щоб змінити шини на Hard, але вечір для нього закінчився занадто рано, тому що йому довелося зійти з дистанції через перегрів задніх гальм через сміття в гальмівних повітроводах.
Естебан продовжував боротьбу за очки, на 31-му колі він встановив шини Hard. Але в першому повороті 44-го кола Себастьян Феттель врізався в задню частину A521, в результаті чого Естебана розвернуло і його шанси потрапити в топ-10 знизилися. В результаті француз фінішував тринадцятим.
«Не такого результату ми сьогодні хотіли, але, безумовно, було багато позитивних моментів. Більшу частину дистанції я змагався із суперниками пліч-о-пліч - було весело. Навіть з Себом [Феттелем] в кінці, він заблокував колеса і врізався в мене. Він вибачився - всі ми помиляємося, та іноді таке трапляється. Сьогодні нам зовсім трохи не вистачило, аби заробити очки. Кваліфікація нам не допомогла, так що довелося відігравати більше позицій. Під час гонки ми продемонстрували бойовий дух, що дуже важливо. Ми готуємося до наступної гонки, команда прагне заробити очки».
«По-перше, чудово повернутися в Формулу-1. Старт вийшов веселим - ми відіграли кілька позицій і у мене були приємні битви зі старими колегами. Однак я розчарований тим, що не зміг фінішувати. Проблема виникла після другого піт-стопа - в повітропровід задніх гальм потрапило якесь сміття, що призвело до їх перегріву. Якщо говорити про гонку, то в середині пелотону дуже щільна боротьба - кілька десятих кардинально змінюють розклад сил. Думаю, нас чекає дуже цікавий сезон з високим рівнем конкуренції. Ми повернемося і будемо щосили боротися в Імолі».
«Не найкращий початок сезону - нам не щастило весь уїк-енд: як в кваліфікації, так і в гонці. Обидва пілоти добре стартували і відіграли кілька позицій на першому колі, а Фернандо закріпився в першій десятці. Після першого піт-стопа у Фернандо виникла невелика проблема, через яку довелося знизити потужність машини. Після другого піт-стопа обгортковий папір застряг в задньому повітроводі гальм на машині Фернандо, що призвело до підвищення температури й ушкодження гальмівної системи. У підсумку ми вирішили зійти з міркувань безпеки. Дуже невдала перша гонка Фернандо, враховуючи, наскільки потужним він виглядав. Естебан провів сильну гонку, враховуючи старт з 16-го місця. Він йшов до можливого фінішу в очках, але потім в нього врізався Себастьян [Феттель], що призвело до пошкодження машини. Нам потрібно попрацювати перед етапом в Імолі, щоб підвищити продуктивність машини. Боротьба в середній групі дуже щільна, тому кожна десята має значення. Ми з нетерпінням чекаємо на наступну спробу за кілька тижнів».