На захоплюючих перегонах «4 години Шанхая»
Андре Негран, П'єр Раг і Тома Лоран опинилися лише за один крок до подіуму.
Набравши тут дванадцять очок, команда Signatech Alpine Elf піднялася на третє місце в класі LMP2.
Alpine A470 буде намагатися піднятися вище в підсумковій таблиці на наступних перегонах «8 годин Бахрейну» (14 грудня).
Команда Signatech Alpine Elf, яка на минулих перегонах в Японії вперше з 2017 року не потрапила на подіум, приїхала до Китаю з твердим наміром якомога швидше відіграти втрачені позиції в сезоні, де найменша різниця очок може стати вирішальною.
Завдяки високій мотивації трьох пілотів, Alpine 470 набирав обертів протягом всієї вільної практики аж до кваліфікації, яку провели Тома Лоран і П'єр Раг. Однак команда зіткнулася з проблемою, пов'язаною з системою запобігання буксуванню, і вирішила використовувати тільки один комплект нових шин, що теоретично давало більш високі шанси у перегонах.
Після кваліфікації на сьомому місці в своїй категорії на старт вийшов Андре Негран. Бразилець блискуче почав перегони, вирвавшись на четверте місце на першому ж колі, а на наступному – піднявшись ще на одну позицію.
Надалі поступившись в боротьбі автомобілю Jota №38, Андре Негран зачепився за четверту позицію після першої серії піт-стопів, проте допустив невелику помилку на виїзді з боксів, що дозволило двом суперникам його обійти. Він зміг проїхати на своїх шинах довше, ніж противники, і піднявся вгору, після чого керування автомобілем отримав П'єр Раг.
Пілот вийшов на трасу шостим і кинувся в боротьбу, випередивши автомобіль Racing Team Nederland №29, а потім скоротив відставання до гонщика United Autosports. Тома Лоран не знижував обертів і залишився на другий відрізок після оголошення режиму автомобіля безпеки з двома жовтими прапорами за годину до кінця перегонів.
Француз зберігав високий темп і піднявся до четвертого місця, але надії на подіум розтанули після прикрого розвороту на трасі і втрати 20 секунд. Після фінального піт-стопа за 20 хвилин до кінця перегонів Тома Лоран зміг не підпустити до себе Ніка де Бреши і зберіг для Alpine A470 четверте місце.
Заробивши в Китаї 12 очок, команда Signatech Alpine Elf тепер всього на 13 очок відстає від лідерів в класі LMP2. Чемпіонат світу FIA з перегонів на витривалість відправляється на автодром «Сахір», де 12-14 грудня перегонами «8 годин Бахрейну» завершиться перша половина сезону.
Філіп Сіно, директор команди Signatech Alpine Elf: "Етап видався непростим, проте ми залишаємо Китай на третьому місці в чемпіонаті. У нинішньому сезоні ми зіткнулися з тим, що у нас не дуже виходять чотиригодинні перегони, і з цим потрібно буде щось робити. Ми непогано виступили в Сільверстоуні, але в цей раз все виявилося трохи складнішим. Багато часу довелося витратити на баланс параметрів, в результаті це вдалося, але занадто пізно. Наша сильна сторона – це темп в перегонах, і ми перебували у самій гущі подій. Андре прекрасно відпрацював свій відрізок на старті і боровся у верхній частині пелотону, а перед зміною навіть очолив перегони. Потім ми попросили П'єра економити пальне до того моменту, як закінчиться його мінімальний часовий відрізок за кермом. Це невдячна і дратуюча справа, але він впорався. Тома проїхав останні два з половиною відрізка на одному комплекті шин, незважаючи на їх сильне зношування. У підсумку, ми фінішували на четвертому місці, і сподіватися на більш високі позиції було б нереально. Завдяки цьому результату ми піднялися на третє місце в підсумковій таблиці чемпіонату, в якій після перемог трьох різних команд в трьох останніх перегонах йде неймовірно щільна боротьба. Як ми говорили на початку сезону, потрібно хапатися за будь-яку можливість набрати максимальну кількість очок в кожних перегонах. Формат наступних перегонів в Бахрейні нам підходить більше, але битва там знову буде нещадною."
"Китайський етап видався непростим з самого початку, оскільки нам ніяк не вдавалося підібрати правильні налаштування. Ми внесли ряд масштабних змін, які поліпшили ситуацію, але їх виявилося недостатньо. У кваліфікації теж були проблеми, однак на початку перегонів автомобіль поводився непогано, незважаючи на серйозний знос шин. Згадуючи, як було в п'ятницю вранці, четверте місце можна розглядати як потрапляння на подіум. Боротьба була запеклою, і четверте місце – хороший результат, а зароблені очки дуже допоможуть команді в чемпіонаті. З нетерпінням чекаю продовження боротьби в Бахрейні!"
"Перегони запам'ятаються сильним зносом шин, що знаходило відображення на швидкості проходження кола. Я намагався економити пальне і протримався 24 кола. Повністю зосередився на вирішенні цього завдання. Для цього необхідно було діяти вкрай вивірено, берегти шини і не робити помилок. Я хотів взяти реванш після Фудзі і більш-менш задоволений тим, як провів свій відрізок, проте, все-таки ми приїжджали сюди не за четвертим місцем. Сподіваюся, ми врахуємо урок і в Бахрейні виступимо сильніше."
"Цими вихідними інженери і механіки виконали колосальну роботу, але, на жаль, не всі проблеми вдалося усунути. У вільній практиці я зіткнувся з недостатньою здатністю до поворотів, проте в кваліфікації баланс був хорошим, поки не з'явилася проблема з системою запобігання буксуванню. Мені здалося, що в перегонах у автомобіля була надмірна обертальність, що вилилося у втрату часу в кінці мого відрізка, а власна помилка в першому повороті тільки погіршила ситуацію. Після такого нерівного етапу потрібно зосередитися і продовжити боротьбу, але я впевнений, що ми врахуємо свої помилки і в Бахрейні зможемо поборотися за подіум і навіть за перемогу."
1. JOTA №38 - 121 коло
2. Jackie Chan DC Racing №37 +17: 090 з
3. United Autosports №22 +21: 727 с
4. Signatech Alpine Elf №36 + 1 коло
5. Racing Team Nederland №29 + 1 коло
6. High Class Racing №33 + 1 коло
7. Cetilar Racing n ° 33 + 2 кола
Схід Cool Racing №42 + 81 коло
1. Racing Team Nederland №29 - 51 очко
2. Jackie Chan DC Racing №37 - 49 очок
3. Signatech Alpine Elf №36 - 38 очок
4. Cool Racing №42 - 36 очок
5. JOTA №38 - 35 очок
6. United Autosports №22 - 30 очок
7. High Class Racing №33 - 26 очок
8. Cetilar Racing №33 - 20 очок