Команда Alpine F1 залишає Остін без очків: Естебан Окон і Фернандо Алонсо зійшли з дистанції на Гран-прі США, незважаючи на кілька відважних битв на трасі.
Команда Alpine F1 на Гран-прі США
Всього кілька кіл по тому Естебан був змушений встановити нове переднє крило, так як команда виявила пошкодження передньої частини його A521 в результаті інциденту на першому колі. Команда також скористалася можливістю піт-стопа, щоб поміняти шини на новий комплект Hard.
Всього кілька кіл по тому Естебан був змушений встановити нове переднє крило, так як команда виявила пошкодження передньої частини його A521 в результаті інциденту на першому колі. Команда також скористалася можливістю піт-стопа, щоб поміняти шини на новий комплект Hard.
Наступні пару кіл Фернандо проривався вперед, на 7-му колі він здійснив свій перший піт-стоп і також встановив шини Hard, щоб спробувати не допустити тих, хто попереду.
Стратегія Фернандо спрацювала, і незабаром він націлився на Alfa Romeo, що йшли попереду, які утримували десяте та одинадцяте місця. На 28-му колі Фернандо ще раз заїхав на піт-стоп за новим комплектом Hard. У Естебана була інша стратегія, за два кола до цього він встановив комплект Medium.
Битва за позицію в очках відновилася для Фернандо, коли команда вирішила використовувати стратегію трьох зупинок і на 39-му колі покликала його в бокси, щоб поміняти шини на Medium. Через коло у Естебана, який бився на сімнадцятій позиції, запідозрили проблему із задньою частиною його машини, було прийнято рішення зняти його з перегонів в якості запобіжного заходу.
Фернандо знову полював за позицією в першій десятці, але раптове ушкодження заднього антикрила перервало його атаку, і він був змушений зійти з дистанції. Таким чином, обидва пілоти не змогли закінчити гонку на Гран-прі США цього року.
«Це був важкий день для нашої команди, оскільки ми з Фернандо не змогли закінчити гонку. Ми підозрювали, що є проблема із задньою частиною машини, і тому зійшли з дистанції ближче до кінця гонки. Все пішло не так через контакт з Alfa Romeo на першому колі. Машина відчувала себе нормально, але нам довелося заїхати на піт-лейн, так як переднє антикрило було пошкоджено, після цього гонка була складною. Це непросто, але зараз важливо, щоб ми все проаналізували і відновлювалися як команда. Наша мета – досягти прогресу в наступній серії з трьох гонок поспіль».
"Невдале завершення дня і в цілому важкий для нас вікенд. Гонка була непоганою, враховуючи, що ми стартували з останнього ряду. Ми наближалися до можливого фінішу в першій десятці після декількох битв з Alfa Romeo та Aston Martin. Були інциденти, на які, можливо, варто звернути увагу. У двох випадках було покарання, в одному - немає. Ближче до кінця гонки заднє антикрило зламалося в передостанньому повороті - я подивився в дзеркало, воно було помітно пошкоджене, тому нам довелося зійти з дистанції. Потрібно зрозуміти, що сталося, зараз у нас немає точної відповіді".
«Цю гонку ми б хотіли скоріше забути. Практично все, що могло піти не так, пішло не так в ці вихідні. Естебан стартував з одинадцятої позиції на Medium, і набрати кілька очок здавалося цілком досяжною метою. На жаль, на першому колі він отримав удар від Джовінаццо і пошкодив переднє антикрило, що змусило нас зробити зупинку для його заміни. Це зіпсувало йому гонку. Надії на очки вже не було, і ми підозрювали, що машина може бути пошкоджена, тому вирішили зняти його з перегонів в якості запобіжного заходу. Фернандо провів сміливу гонку, стартувавши з останнього ряду, і ми намагалися з усіх сил пробиратися в топ-10 - він атакував, ризикував і використовував альтернативну стратегію, щоб під кінець гонки отримати перевагу в роботі з шинами. Але виникла проблема із заднім антикрилом, що позбавила нас захоплюючого фінішу. Цього разу ми не заробили жодного очка, так що наша серія з п'ятнадцяти гонок в очках завершилася. Є над чим подумати і що поліпшити після цих вихідних, будемо готуватися до наступної серії гонок».