Команда Alpine F1 набрала п'ять очок на Гран-прі Італії в Монці: Фернандо Алонсо фінішував восьмим, а Естебан Окон - десятим. В результаті команда залишається п'ятою в Кубку конструкторів.
Alpine знову набрала очки, посівши два місця в десятці Гран-прі Італії
Гонка почалася за спекотної погоди, обидва автомобілі впевнено стартували на шинах Medium і без проблем здолали перші обгони. Фернандо піднявся на дев'яте місце, а Естебан, отримавши перевагу в дві позиції, зайняв десяте місце.
Гонка тривала в заданому темпі, поки Естебан не отримав вказівку поступитися своєю позицією на сьомому колі Ніколасу Латіфі, це стало результатом інциденту на першому колі, який був розцінений як незаконний обгін.
Потім Естебан вступив в сутичку з гонщиком Williams і Себастьяном Феттелем. Увійшовши в четвертий поворот на 15-му колі, Естебан незначно зіткнувся з німецьким пілотом, і за цей інцидент Естебану був призначений п'ятисекундний штраф.
Фернандо змінив шини на Hard на 25-му колі, а на колі пізніше був задіяний автомобіль безпеки, в результаті чого між Максом Ферстаппеном і Льюїсом Хемілтоном в першому повороті стався інцидент. Естебан скористався тим, що працював автомобіль безпеки, і зробив зупинку для зміни шин на Hard і відпрацювання п'ятисекундний штраф. Після відновлення гонки Фернандо посів восьме місце, а Естебан - одинадцяте.
Естебан просунувся вперед і обігнав Латіфі в першому повороті 32-го кола, а Фернандо потіснив Ленса Стролла на сьомому місці. На фініші Фернандо посів восьме місце, а Естебан - останнє місце в десятці, заробивши очки.
«Напружена гонка. Добре, що вдалося заробити одне очко, але я вважаю, що нам не пощастило досягти більшого. Я добре стартував і відіграв кілька місць, але потім мені довелося віддати позицію Ніколасу Латіфі, що призвело до втрати часу. Потім у мене був бій з Себастьяном, ми зачепилися колесами в четвертому повороті, і я отримав п'ятисекундний штраф за цей маневр. Довелося відбути штраф на піт-стопі, який припав якраз на виїзд автомобіля безпеки. В результаті я втратив багато часу замість того, щоб відіграти. Я не згоден з рішенням за обома інцидентами, але іноді так буває. Одне зароблене очко не відображає зусилля команди в цей уїк-енд - потенціал дозволяв досягати більшого».
«Вважаю, що сьогодні ми максимізували результати, враховуючи п'ятничну кваліфікацію, в якій ми показали тринадцятий і чотирнадцятий час. Моя гонка пройшла на самоті, обидві наші машини фінішували в очках, що є гарним результатом для команди, який став можливим завдяки вірній стратегії і швидким піт-стопам. Монца залишилася в минулому, і я сподіваюся, що на наступному етапі ми повернемося на свій конкурентоспроможний рівень і заробимо більше очок».
«Щедра на події гонка, в якій ми змогли уникнути пошкоджень і двома машинами заробити очки. З огляду на наші стартові позиції, непоганий результат, беручи до уваги, що наші найближчі суперники в Кубку конструкторів не запрацювали очків. Ми закріпилися на п'ятому місці в чемпіонаті на трасі, яка не підходить нашій машині. Вітаємо Даніеля Ріккардо з перемогою - він став другим австралійським переможцем за день в Монці після представника молодіжної Академії Alpine Оскара Піастри, який переміг у Формулі 2 вранці! Команда заслужила на відпочинок після трьох гонок поспіль. Потім ми поїдемо на трасу в Сочі, яка підходить нам більше, і де ми намагатимемося позмагатися за більш високі результати».