Alpine очолить інноваційну стратегію Групи Renault в сфері ексклюзивних спорткарів

  • Alpine, Renault Sport Cars (RSC) і Renault Sport Racing (RSR) об'єднуються під брендом Alpine
  • Нова Alpine, спираючись на свою компетенцію в сфері технологій і пристрасть до швидкості, розроблятиме ексклюзивні, самобутні спортивні автомобілі
  • Компанія «нового покоління» отримає унікальну інженерну експертизу RSC і RSR, виробничу площадку в Дьєпі, увагу преси завдяки участі в Формулі-1 і традиції бренду Alpine
  • Лінійка повністю електричних, високотехнологічних автомобілів з рішеннями з Формули-1
  • Договір про наміри зі знаменитою компанією Lotus з розробки електричного спортивного автомобіля нового покоління
  • Повний доступ до ресурсів групи Renault і Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi для оптимізації витрат
  • Вихід на прибутковість до 2025 року, включаючи віддачу від інвестицій в автоспорт
 
Сьогодні Alpine оголосила про плани довгострокового розвитку в якості бренду групи Renault, що спеціалізується на інноваційних, оригінальних, ексклюзивних спорткарах.
 
Всі поточні проекти Alpine, Renault Sport Cars і Renault Sport Racing об'єднаються в рамках однієї компанії під брендом Alpine. Нова Alpine з'єднає в собі довіру до автентичного бренду, спеціалізовані виробничі потужності, інженерну майстерність і широке висвітлення в пресі завдяки участі в Формулі-1. Це дозволить закласти фундамент для серйозного зростання ринкової цінності Alpine і виходу компанії на новий рівень.

 

Alpine стане автомобільним брендом «нового покоління» для вимогливих і пристрасних ентузіастів.

Поточні переваги і нові синергії для вирішення нових завдань

Поточні переваги і нові синергії для вирішення нових завдань

Alpine за багаторічну історію здобула багато видатних перемог, і її можна вважати втіленням суті французького автомобілебудування. Це бренд з традиціями і родоводом. А ще це завод в Дьєпі з висококласними фахівцями, які випускають модель A110.

У Renault Sport Cars працює 300 осіб, які професійно займаються розробкою спортивних автомобілів. Вони подарували групі Renault такі культові моделі, як R5 Turbo, Clio V6, Megane RS Trophy і новий Alpine A110.

Компанія Renault Sport Racing і однойменна команда Формули-1 - це 1200 співробітників, які створюють «видатні інновації для автоспорту», ​​в тому числі кращі фахівці з аеродинаміки, механіки і розробники силових агрегатів. Формула-1 з 1,5 млрд шанувальників у всьому світі також є величезною маркетингової платформою, що дає унікальну можливість для зміцнення позицій бренду Alpine в глобальному масштабі.

Alpine також отримає можливість користуватися ресурсами групи Renault і Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, включаючи технології власної платформи Альянсу для електромобілів, міжнародні виробничі потужності, систему закупівель для оптимізації витрат, глобальну мережу дистрибуції і фінансові послуги RCi. Основною метою нової компанії є досягнення прибутковості до 2025 року, включаючи віддачу від інвестицій в автоспорт.

Лінійка повністю електричних моделей Alpine

Нова організаційна структура, розвиток синергій всередині групи Renault і Альянсу і співробітництво з окремими партнерами стануть основою для успішної реалізації продуктової стратегії Alpine:

  • повністю електричний спортивний хетчбек B-сегмента на базі платформи CMF-B EV Альянсу
  • повністю електричний спортивний кросовер C-сегмента на базі платформи CMF-EV Альянсу
  • повністю електрична альтернатива для A110, розроблена спільно з Lotus

В рамках розвитку підрозділу Alpine група Renault і Lotus Group підписали Договір про наміри щодо вивчення можливих напрямів співпраці, включаючи спільну розробку електричного спорткара. Команди Alpine і Lotus проведуть оцінку доцільності спільного проектування і розробки електричного спорткара на базі ресурсів, компетенцій і виробничих потужностей двох партнерів у Франції та Великобританії.

Alpine очолить інноваційну діяльність групи Renault в сфері технологій, дистрибуції та клієнтських рішень, а також за іншими напрямками, які забезпечать підвищення цінності для бренду і його клієнтів. Так, в наступному поколінні моделей Alpine використовуватимуться найпередовіші інновації групи Renault поряд з технологіями і рішеннями, запозиченими з Формули-1: контроль енергоспоживання, елементи безпеки і комунікаційні системи на базі ефективних рішень з аналізу і обробки даних забезпечать суттєву конкурентну перевагу для продуктів Alpine.

Лоран Россі, CEO Alpine

Лоран Россі, CEO Alpine

«Нова компанія Alpine об'єднає під своїм крилом три бренди зі своїми активами і сферами компетенцій і перетворить їх в повноцінний перспективний бізнес-підрозділ. Найвища кваліфікація працівників заводу в Дьєпі, інженерні компетенції наших команд Формули-1 і Renault Sport втіляться в технологічній лінійці повністю електричних автомобілів і закладуть фундамент для подальшого розвитку бренду Alpine. Ми посядемо гідне місце в спорті і на масовому ринку як виробник самобутніх і технологічних автомобілів, що заряджені пристрастю і ламають стереотипи»

Продовження спортивної кар'єри

Alpine і Renault мають давню історію виступів в автоперегонах, і досягали успіху в найрізноманітніших категоріях, включаючи Формулу-1, ралі і гонки на витривалість. Дух суперництва залишиться в серці амбітних планів Alpine, а Формула-1 продовжить грати центральну роль у спортивній стратегії бренду. З 2021 року команда Alpine F1 буде змагатися з найпрестижнішими автовиробниками і увійде в закритий клуб повноцінних заводських команд.

Антоні Віллен, дизайн-директор Alpine.

Антоні Віллен, дизайн-директор Alpine.

«Яскрава своєрідність Формули-1 і всієї спортивної програми Alpine відкриє перед нами найширші можливості. Автоспорт - це процес, а графічна ідентичність - це ключ. Представлена сьогодні ліврея - це перше втілення нової дизайн-стилістики команди Alpine F1. Деякі базові графічні елементи увійдуть до складу остаточного оформлення боліда, деякі зміняться. Укрупнена триколірна емблема Alpine - це перший яскравий символ ідентичності нашого бренду в автоспорті. Синій, білий і червоний - це кольори французького і британського національних прапорів, що для нас дуже важливо. І в подальшому нас чекає безліч інших змін у всьому, що пов'язано з автоспортом»

Бренд, народжений зі спорту і для спорту

Компанія Alpine була заснована в 1955 році Жаном Ределе, молодим пристрасним шанувальником автоспорту. Він назвав компанію на честь свого улюбленого гоночного регіону - Альпійських гір.

Коли в 1962 році на світ з'явився перший A110, компанія почала свій рух вперед. На той час Alpine і Renault стали близькими партнерами, а автомобілі Alpine продавалися і обслуговувалися в дилерських центрах Renault. До початку сімдесятих Alpine стала серйозним суперником в ралійних перегонах вищої категорії. У 1971 році Alpine вперше зайняла весь подіум на знаменитому Ралі Монте-Карло і повторила цей успіх в 1973 році. А пізніше в тому ж році компанія виграла Кубок конструкторів в Чемпіонаті світу з ралі.

Поряд зі спортивними успіхами зростали продажі шляхових автомобілів Alpine. У 1969 році Alpine побудувала спеціалізований завод в Дьєпі, де сьогодні випускають новий A110, а в 1971 році там почалося виробництво A310. Два роки по тому Alpine була придбана групою Renault.

Найвідоміший спортивний тріумф Alpine відбувся в 1978 році, коли компанія отримала перемогу на 24 годинах Ле-Мана. У сімдесятих і вісімдесятих роках завод продовжував випускати нові інноваційні шляхові автомобілі, включаючи A310 V6 і GTA. Виробництво моделей Alpine завершилося в 1995 році.