Команда BWT Alpine F1 Team заробила чотири очки на сьогоднішньому Гран-прі США після фінішу П'єра Гаслі на восьмому місці на трасі Circuit of the Americas в Остіні, штат Техас. Естебан Окон був змушений зійти з дистанції на сьомому колі після сильного зіткнення на першому колі, яке суттєво пошкодило його болід A523.
Гран-прі США
Естебан потужно стартував зі стартової лінії, завоювавши кілька місць на підйомі до 1-го повороту. На спуску до 2-го повороту Естебан потрапив у інцидент з Оскаром Піастрі, який знаходився зі зовнішньої сторони пілота , і зіткнувся з McLaren, що призвело до пошкодження його лівої бокової стінки та підлоги автомобіля. В результаті Естебан опинився в кінці заїзду і зійшов на сьомому колі.
Наприкінці першого кола П'єр опустився на десяту позицію, а потім піднявся на восьму після того, як зійшли Естебан і Піастрі. Після двох піт-стопів П'єру довелося зберігати холоднокровність, щоб випередити Aston Martin на фінішній прямій, і він фінішував восьмим, додавши до своїх двох очок, здобутих у суботньому спринті, ще й картатий прапорець. На черзі у команди Гран-прі Мехіко, де резервний пілот Джек Духан візьме на себе обов'язки пілота на боліді №10 у вільній практиці 1.
Естебан стартував на New Medium, зійшов на 7-му колі. Найшвидше коло: 1:44.789
П'єр стартував на New Mediums (L19 піт-стоп на New Mediums, L38 на New Hards). Найшвидше коло: 1:40.412
Естебан Окон, стартував на 8-ому місці, не фінішував:
"Сьогодні в Остіні для нас була дуже невдала неділя. Таке відчуття, що в цьому році їх було досить багато, і це нам дуже дорого коштувало. Дуже шкода, адже ми мали хорошу стартову позицію в сьогоднішніх перегонах і знову відіграли кілька місць завдяки сильному старту і гарному першому повороту. На жаль, потім стався інцидент з Оскаром (Піастрі), і пошкодження підлоги виявилися занадто серйозними, щоб продовжувати боротьбу. Є деякі позитивні моменти, які можна винести з наших вихідних, і багато чого потрібно переосмислити. Мехіко вже не за горами, і я знаю, що ми відновимося як команда".
П'єр Гаслі, стартував на 7-му місці, фінішував на 8-му:
"Я дуже задоволений сьогоднішнім результатом і, мушу сказати, що це був, мабуть, наш найповніший вікенд у сезоні з двома сильними результатами в кваліфікації та очками, здобутими в обох перегонах. Сьогодні ми відстали на кілька позицій на старті, але я знав, що темп машини був хорошим, і ми змогли зберегти її в чистоті і пробитися вперед. Звичайно, ми хочемо боротися ближче до передніх позицій, але цей уїк-енд, безумовно, був кращим для нас, і ми змогли витиснути з нього максимум. Операційно все пройшло добре, і це дуже радує всіх нас в команді. Тепер наша увага зосереджена на Мехіко і на тому, щоб провести ще один сильний уїк-енд".
Бруно Фамін, в.о. керівника команди:
"Загалом це була суперечлива неділя для команди: П'єр здобув очки, а Естебан, на жаль, зійшов з дистанції і, відповідно, не зміг показати свій потенціал. Машина була конкурентоспроможною - достатньою, щоб боротися за очки в обидва дні - тому розчаровує, що обидва пілоти не змогли сьогодні боротися за першу десятку. Естебан добре стартував, а П'єр провів сильну боротьбу, фінішувавши восьмим і отримавши заслужені очки. Ці перегони стали першими з потрійного заліку, і ми вже з нетерпінням чекаємо Мехіко, де ми прагнемо продовжити нашу боротьбу за очки і мати Джека [Духана] в машині під час Вільної Практики 1".