Команда BWT Alpine F1 заробила чотири очки на сьогоднішньому Гран-прі Бельгії, а Естебан Окон піднявся з чотирнадцятої позиції на восьму в Спа-Франкоршам. П'єру Гаслі, на жаль, не вдалося скористатися сильним стартом з дванадцятої позиції, і він лише трохи не дотягнув до одинадцятого місця.
Перегони
Восьме місце Естебана принесло йому перші очки після Гран Прі Канади і дозволило повернутися в першу десятку чемпіонату пілотів напередодні літньої перерви. Він застосував стратегію " Soft-Medium-Soft" з двома зупинками, а також здійснив низку чудових обгонів, щоб прокласти собі шлях до очок.
П'єр впевнено стартував з дванадцятої позиції, але на першому ж колі перед поворотом О-Руж застряг позаду повільного McLaren Оскара Піастрі, і тому йому нікуди було діватися. Це дозволило кільком машинам обігнати П'єра, який змінив план на одну зупинку для Soft-Medium, слідкуючи за можливим дощем, який так і не матеріалізувався в ситуацію, де б знадобилися шини Intermediate. Незважаючи на пізню спробу, він фінішував за три секунди до фінішу.
Команда з нетерпінням чекає літньої перерви, перш ніж Формула 1 повернеться в Зандворт у серпні.
Естебан Окон
Естебан стартував на New Soft, заїхав на піт на 6-му колі для Medium і на 25-му колі для Soft. Найшвидше коло: 1:50.439
П'єр Гаслі
П'єр стартував на New Softs, заїхав у піт на 23-му колі для Mediums. Найшвидше коло: 1:50.911
Естебан Окон, почав на 14-му місці, закінчив на 8-му
"Приємно повернутися в очки тут, у Спа, після кількох важких тижнів, коли ми фінішували без очок через незалежні від нас обставини. В цілому, це був гарний реабілітаційний заїзд і загалом добре проведені перегони усією командою сьогодні. Восьме місце - це дуже хороший результат після старту з чотирнадцятої позиції на решітці. По дорозі було кілька цікавих обгонів, особливо Юкі [Цунода] та Алекса [Албона]. Я думаю, що це гарний спосіб завершити насичений уїк-енд для нас і хороший спосіб піти на літню перерву, де ми будемо шукати можливість відпочити і підзарядитися перед атакою у другій частині сезону. Наостанок, я хотів би побажати Отмару, Алану та Пату всього найкращого в майбутньому, і я знаю, що ми всі вдячні їм за їхній важливий внесок у команду".
П'єр Гаслі, почав на 12-му місці, закінчив на 11-му
"Це був розчаровуючий день, в якому ми не набрали очок. Я непогано стартував у першому повороті, а потім на бігу увійшов у другий, здобувши пару позицій. Мені дуже не пощастило з Оскаром [Піастрі], який отримав пошкодження і був повільним на повороті О-Руж, і в підсумку я застряг позаду нього з кількома машинами, які могли його обігнати. Це ускладнило ситуацію, змусило нас грати в доганялки, а потім ми повинні були подивитися, чи зможемо ми продовжити наші перші перегони на м'яких шинах з шансом на дощ. Дощ не був достатньо сильним, тому ми перейшли на одну зупинку і в підсумку не дотягнули до очок. Деякі перегони були веселими, але нам все ще не вистачає потужності, яку ми повинні знайти. Зараз у нас є літня перерва, де ми всі зможемо відпочити і відновитися, щоб бути готовими до другої частини сезону. Наостанок, я бажаю Отмару, Алану та Пату всього найкращого в їхньому майбутньому і дуже дякую за всі моменти, які ми пережили разом з ними протягом цього сезону".
Отмар Сафнауер, керівник команди
"Команда завершує уїк-енд Гран Прі Бельгії з десятьма набраними очками, що є значним покращенням після двох останніх перегонів, в яких ми залишилися без очок через незалежні від нас обставини. Ми, напевно, можемо вважати, що нам не пощастило, що обидві машини сьогодні не потрапили в очки, а П'єру не вистачило трохи до першої десятки через те, що його заїзд був поставлений під загрозу на першому ж колі після того, як він потрапив в затор на повороті О-Руж. Естебан проробив дуже хорошу роботу, щоб піднятися з чотирнадцятого на восьме місце завдяки добре продуманій стратегії з двома зупинками, що включала серію чітких і рішучих обгонів. Обидва пілоти гідні похвали за свій виступ в цей уїк-енд: Естебану сьогодні - за повернення в десятку кращих, а П'єру - за вчорашнє третє місце в спринті. Сьогодні це мої останні перегони з командою. Я хотів би подякувати всім, хто працював на трасі та на наших заводах у Вірі та Енстоуні протягом мого перебування тут, і я бажаю їм всього найкращого в майбутньому".