Група Renault змінюється. Абсолютно новий фірмовий стиль і логотип слугуватимуть реалізації місії Групи: «наш дух новаторства розширює можливості мобільності, щоб зблизити людей».
Ренолюція
У світі, де мобільність ніколи раніше не була настільки важливою для вирішення проблем, з якими стикається суспільство, сила і імпульс компанії залежать від її цінностей, стратегії та місії.
Лише через три місяці після оголошення стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution) компанія трансформується, переходить в новий вимір і відкриває наступну главу в своїй історії, яка дістала назву Renault Group. Це більше, ніж просто нове ім'я, у Групи є переваги і амбіції, щоб голосно заявити про свою позицію на міжнародній арені: вона представлена більш ніж в 130 країнах і налічує понад 170 000 співробітників. При цьому група Renault з гордістю зберігає французьку спадщину, залишаючись вірною своїй ДНК і свого минулого.
Карл Саффре (Karl Saffré), головний дизайнер фірмового стилю Renault Group
Новий стиль Renault Group буде поступово впроваджуватися протягом 2021 року в цифровому просторі Групи, а потім і на інших носіях по всьому світу.