Команда BWT Alpine F1 пережила розчарування на Гран-прі Великої Британії, коли П'єр Гаслі та Естебан Окон, на жаль, зійшли з дистанції після 52 кіл перегонів на трасі Сільверстоун.
Перегони
Естебан зійшов на дев'ятому колі після того, як на його A523 стався витік гідравліки, а П'єр був змушений зійти на піт з розбитою підвіскою після необережного входження Ленса Стролла в 16-й поворот за шість кіл до кінця перегонів, коли він боровся за очки.
Команда з нетерпінням чекає на повернення до Енстоуна та Вірі, перш ніж переключити увагу на подвійний поєдинок Угорщина-Бельгія.
Естебан стартував на New Softs (зійшов на 9-му колі); найшвидше коло: 1:33.941
П'єр стартував на New Mediums (L31 піт-стоп на New Softs); найшвидше коло: 1:31.539
Естебан Окон
Розпочав на 13-ому місці, не фінішував:"Це був не наш уїк-енд, і це підсумок сьогоднішніх перегонів. Ми гідно розпочали гонку, але вона закінчилася для нас рано через витік гідравліки на машині. У підсумку, як команда, ми не набрали жодного очка, що дуже розчаровує. Нам потрібно перегрупуватися і реагувати, особливо враховуючи той ривок, який зробили деякі з наших конкурентів за останні декілька перегонів. В цілому, ми, мабуть, не змогли максимально використати потенціал боліда в цей уїк-енд, тому є багато речей, які потрібно переглянути, щоб зрозуміти, як ми можемо повернутися сильнішими. На черзі Будапешт, одна з моїх улюблених трас, з якою пов'язані чудові спогади, тож ми сподіваємося відновити сили і показати сильний результат".
П'єр Гаслі
Розпочав на 10-му місці, фінішував на 18-му: "Здається, що зараз ми не на тій хвилі, особливо це стосується везіння. Я провів доволі сильні перегони, йдучи впритул за Фернандо [Алонсо], і ми дійсно повинні були боротися з ним наприкінці гонки. На жаль, через те, що одразу після мого піт-стопу з'явився автомобіль безпеки, ми відкотилися назад за межі очок. А потім, під час боротьби за повернення в першу десятку, наші перегони закінчилися через інцидент, який я не міг контролювати, коли Ленс [Стролл] вдарив мене і пошкодив підвіску. Як команді нам є над чим працювати, щоб продовжувати боротьбу з нашими суперниками. Ми будемо триматися разом як команда, перегрупуємося і поїдемо в Будапешт з упевненістю, щоб досягти кращого результату".
Отмар Сафнауер, керівник команди:
"Це завжди гірке відчуття, коли ти залишаєш Гран-прі, не набравши очок; особливо це стосується наших домашніх перегонів в Енстоуні, на трасі Сільверстоун. Естебан зійшов з дистанції через витік гідравліки - прикру проблему, яку ми повинні вирішити. Це означало, що Естебан не зміг показати себе в перегонах, що ще більше розчаровує, враховуючи те, як проходили перегони. П'єру дуже не пощастило. Він чудово стартував з десятого місця і був у боротьбі за хороший результат. Автомобіль безпеки з'явився невчасно, через кілька секунд після його піт-стопу, що означало, що кілька машин змогли скористатися фрі-стопом, щоб обігнати П'єра. Він зробив ще один хороший відрив на рестарті з машиною безпеки, щоб піднятися до очок, але йому двічі не пощастило через подвійне порушення Стролла; друге з них призвело до того, що Стролл зачепив П'єра, пошкодивши підвіску і достроково припинивши наші перегони. Це, безумовно, був не наш уїк-енд, але ми повинні залишатися впевненими в наших силах відігратися в Будапешті".