П'єр фінішує восьмим, а Естебан дев'ятим у спекотних перегонах в Маямі
Команда BWT Alpine F1 Team заробила шість очок на Гран-прі Маямі, що відбулося 7 травня 2022 року: П'єр Гаслі фінішував восьмим, а Естебан Окон - дев'ятим у напруженій конкурентній боротьбі, де домінувала стратегія, на трасі Hard Rock Stadium.
П'єр яскраво стартував з п'ятого місця на стартовій решітці, щоб зайняти четверте місце в першому повороті - продовжуючи свій 100% старт сезону з перемогами на першому колі на кожних перегонах, а Естебан також утримував місце в першій десятці. П'єр обрав стратегію " Medium-Hard" і намагався протистояти Шарлю Леклерку з Ferrari та Льюїсу Хемілтону з Mercedes, але йому не вистачило зовсім трохи, щоб випередити лідерів на фінальних етапах.
На останньому етапі перегонів, який проходив з однією зупинкою для переходу від Hard до Medium, Естебан розраховував поборотися за місце в рейтингу. Після вражаючого стартового відрізку, де він піднявся аж на третє місце, француз задовольнився дев'ятим місцем, але після пізньої зупинки на середній дистанції до фінішу доїхав без подій.
Перегони
Естебан стартував на New Hards (L39 піт-стоп для New Mediums); найшвидше коло: 1:31.143
П'єр стартував на New Mediums (L15 піт-стоп для New Hards; найшвидше коло: 1:31.971
Естебан Окон, стартував на 8-му місці, фінішував на 9-му
"Приємно повернутися до очок на обох машинах після сьогоднішніх гідних перегонів для команди. Ми обрали більш агресивну стратегію, довго їхали на шинах Hard у першій сесії, але це не зовсім виправдало себе. У нас було кілька гарних битв з Ferrari та Mercedes з парою хороших обгонів по ходу дистанції. Наш темп був високим, тож це надихає на подальшу роботу. Ми задоволені своєю роботою сьогодні, оскільки я не думаю, що ми могли б зробити набагато більше. Звичайно, нам є над чим працювати, але це довгий сезон, і я з нетерпінням чекаю майбутньої триденної боротьби в Європі, де нам потрібно буде провести три позитивні перегони".
П'єр Гаслі, стартував на 5-му місці, фінішував на 8-му
"Я дуже задоволений результатом сьогоднішніх перегонів, навіть незважаючи на те, що ми відкотилися назад з нашої позиції на решітці. Це завжди було важким завданням - триматися позаду швидших машин та пілотів, таких як Макс [Ферстаппен] і Шарль [Леклер], але боротися з Ferrari та Mercedes до самого кінця перегонів - це, безумовно, надихає. У другій половині перегонів нам довелося значно економити паливо, тож те, що ми опинилися так близько до першої шістки, - це крок у правильному напрямку. Після двох складних перегонів для команди нам було важливо набрати подвійні очки, тож я вдячний всім за цей результат тут, у Маямі. Ми проаналізуємо все, подивимося, де ми можемо покращитися, і приїдемо в Імолу готовими продовжувати боротьбу і скорочувати відставання до наших суперників попереду".
Отмар Сафнауер, керівник команди
"Ми можемо бути задоволені нашим виступом у Майамі, який завершився фінішем з двома очками після двох чудових заїздів П'єра та Естебана. Наш швидкісний темп виглядав сильним, ми добре керували шинами, щоб боротися з машинами навколо нас, і ми їдемо звідси з очками на турнірній таблиці. Очевидно, що ми випередили деякі команди-суперники з минулого сезону: П'єр майже впритул наблизився до Ferrari та Mercedes наприкінці перегонів, а Естебан у своїй першій гонці проїхав довгий відрізок дистанції в темпі, близькому до темпу деяких провідних машин. Тим не менш, сьогоднішні перегони також показали зони, в яких ми повинні зробити негайні поліпшення. Ми повинні шукати можливості для постійного вдосконалення, і з деякими подальшими модернізаціями, які ми готуємо до Імоли і наступних перегонів, ми з нетерпінням чекаємо, коли зможемо поборотися з нашими прямими конкурентами". Це були насичені два тижні для команди, і ми з нетерпінням чекаємо на повернення до Вірі та Енстоуна, де ми проаналізуємо два останніх перегони, перш ніж зосередити нашу увагу на потрійному заїзді".