Після успіху минулорічної колаборації «5 movements», організованої навколо електромобіля Renault 5 E-Tech (читайте прес-реліз), Renault вирішила зробити те ж саме для презентації Renault 4 на Паризькому автосалоні, що відбувається з 14 по 20 жовтня.
Renault націлена на 4 напрямки на Паризькому автосалоні
Поряд зі своїм стендом у павільйоні 6, Renault матиме ще один стенд у павільйоні 5, присвячений Renault 4 та цим новим засобам електро-мобільності. Вперше Renault презентує Renault 4 з його електричним міні-трейлером, літаком, мотоциклом та водним скутером, надихаючи відвідувачів мріяти про пригоди на суші, морі та в повітрі.
Відкритий з усіх боків для доступу з усіх чотирьох сторін світу, стенд демонструє електромобіль Renault 4 E-Tech та чотири засоби електро-мобільності для використання протягом усіх чотирьох сезонів.
Кожен з транспортних засобів, що утворюють «4 movements», виконаний у блакитному кольорі Cloud Blue - кольорі першого Renault 4, представленого у 1962 році. Всі вони мають оббивку з ефектом деніму та дизайн фар, натхненний безпосередньо Renault 4.
Арно Беллоні
Для презентації електромобіля Renault 4 E-Tech ми пишаємося тим, що співпрацюємо з чотирма французькими стартапами, які представляють чотири повністю електричні транспортні засоби. Це стильний спосіб показати широкій громадськості, як електронна мобільність розвинулася і охопила всі види транспорту, включаючи 4L, яким тепер є електромобіль Renault 4 E-Tech.
Стенд 4 та «4 », спроектовані задля справжнього занурення у світ передового дизайну та матеріалів преміум-класу, надають відвідувачам уявлення про мобільність майбутнього. Чіткі лінії та гра світла створюють футуристичне відчуття, демонструючи успішний альянс між та її партнерами-стартапами.
Партнерство заради майбутнього
Колаборація «4 movements» - це показник прагнення Renault співпрацювати з французькими компаніями, які розробляють мобільність майбутнього, щоб створити нову стійку екосистему. Цей запуск є ключовим етапом у планах Renault щодо трансформації транспортних способів за допомогою екологічно чистих рішень та більш розумного підходу до мобільності, яка до того ж приносить більше задоволення від водіння.
Ці чотири транспортні засоби будуть доступні для попереднього замовлення на Паризькому автосалоні і призначені для малосерійного виробництва. Вони будуть доступні з весни наступного року, як і Renault 4.
Aura Aero
Aura Aero - це стартап з Тулузи, який прагне прискорити декарбонізацію повітряного транспорту в рамках сталого підходу. Integral E - це двомісний літак довжиною 7,26 м і розмахом крил 8,78 м. Забезпечуючи унікальний екологічно чистий досвід польоту, він здатний здійснювати польоти впродовж однієї години, а заряджання батареї займає менше тридцяти хвилин.
Carapate Aventure
Carapate Aventure - це стартап, заснований у 2019 році, щоб відродити причепи-трейлери, розроблені в США. Легкі, винахідливі та зручні, ці міні-трейлери виробляються неподалік від Нанта у Франції. Завдяки ретро-дизайну, ліжку, що складається як диван, та кухні в салоні й на вулиці, вони важать лише 560 кг, їх легко буксирувати та встановлювати.
Ateliers HeritageBike
Стартап Ateliers HeritageBike, що базується в Ансі, розробляє виняткові електричні велосипеди та мотоцикли. Зосереджуючись на стильній інженерії та екологічному дизайні, Ateliers HeritageBike - це технології, розкіш, майстерність та французьке ноу-хау. Натхненний дизайном 1980-х років, Heritage Spirit Scrambler доступний з двигуном потужністю 7 кВт (280 Нм крутного моменту) і батареєю ємністю до 4,6 кВт-год для стандартного запасу ходу 110 км.
Searider
Searider - це стартап, що базується в регіоні Приморські Альпи і займається створенням електричних водних скутерів. Seacruiser може розвивати швидкість до 55 км/год на воді завдяки двом електродвигунам потужністю 22 кВт. Час автономної роботи - 90 хвилин. Універсальний скутер з дизайном, натхненним Renault 4, є чудовим вибором як для любителів спорту, так і для новачків.
Про Renault
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом « » компанія розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.