День перегонів в Сільверстоуні
В кінці гонки команда їхала з гарними очками: Даніель був шостим, а Естебан восьмим. Але потім Валттері Боттас і Карлос Сайнс прокололи шини через уламки від попередніх інцидентів, які залишилися в другому секторі траси Сільверстоун, і були змушені їхати в бокси. Незадовго до цього Даніель зміг обігнати Ландо Норріса і в підсумку фінішував четвертим з 1,1 секундою відставання від місця на подіумі.
Цей результат став одним з кращих для Даніеля за його період виступів у команді Renault поряд з фінішем на четвертому місці на Гран-прі Італії 2019 року. У той час Естебан останній раз приїжджав шостим на Гран-прі Італії 2018 року.
Даніель відмінно почав гонку - відіграв дві позиції і став шостим на першому колі. Естебан також впевнено стартував, пройшов пліч-о-пліч з Даніелем два повороти і завершив перше коло на дев'ятій позиції.
Після першого виїзду автомобіля безпеки обидва пілоти залишилися на шинах Soft. Під час другого автомобіля безпеки на 12-му колі Даніель і Естебан поміняли шини на Hard.
Далі йшла напружена боротьба в середині пелотону - з п'ятої по дев'яту позицію, Даніель та Естебан демонстрували впевнений темп і були налаштовані на фініш в очках.
Естебан зміг випередити Ленса Стролла і зайняти восьму позицію перед тим, як піднявся ще на дві позиції через заїзд в бокси Боттаса і Сайнса. Даніель після обгону Норріса став четвертим.
«Божевільне завершення гонки і я неймовірно радий фінішувати четвертим. Я добре стартував, піднявся на шосте місце і їхав в гарному темпі. На рестарті я був впритул до Карлоса [Сайнса], але для обгону не вистачило швидкості. Це дозволило Норрісу до мене наблизитися, і я втратив цей момент. Було трохи прикро, але на останніх колах ми відігралися. Тоді гонка буквально ожила, і це чудово. У мене був непоганий темп на останніх колах, і я наздогнав Ландо. А потім у Карлоса виникли проблеми. Я наближався до Шарля [ЛеКлера] - і міг би піднятися на подіум, якби гонка тривала ще кілька кіл. Наступного тижня ми отримаємо ще один шанс. Сьогодні нам допоміг хаос, але машина дозволяла боротися за позиції в шістці, і це добре».
«Я дуже задоволений результатом команди сьогодні. Гарна гонка: багато обгонів, класних поєдинків і фантастичний результат. Сьогодні ми показали чудовий темп гонки - все просто приголомшливо, команда відмінно впоралася. У цьому заслуга всіх в Енстоуні і Вірі, хто провів велику роботу після Гран-прі Угорщини. Потрібно домагатися більш високих результатів в кваліфікації, щоб у неділю було трохи простіше. Наступного тижня у нас є ще один шанс».
«Відмінний результат для команди, один з кращих з тих пір, як Renault повернулася в Формулу-1. Особливо приємно досягти такого успіху в Сільверстоуні - в храмі Формули-1 і на одній із домашніх для команди трас. Звичайно, під кінець гонки нам трохи допомогли, але це не повинно затьмарювати той факт, що в цей уїк-енд команда відмінно впоралася. Ми непогано попрацювали в рамках п'ятничних заїздів, обидва гонщики добре підготувалися до кваліфікації і потрапили в десятку. Крім того, ми зрозуміли, як збільшити ресурс шин Hard в гонці. Сьогодні обидва пілоти відмінно проїхали перше коло і досягли гарних позицій. Потім ми вирішили в режимі автомобіля безпеки поставити їм обом Hard - механіки на піт-лейн спрацювали ідеально. Крім того, у нас не було проблем з надійністю, а це дуже важливо в такій насиченій подіями гонці. Після проблем на попередніх трасах в Сільверстоуні ми виявили сильні і слабкі сторони машини. Зокрема, потрібно продовжувати роботу над швидкістю в швидких поворотах, адже це наше вразливе місце в порівнянні з нашими суперниками. Ми досягли прогресу, але не повинні залишати поза увагою не тільки наших прямих конкурентів, але і Mercedes - вони сильні в будь-яких умовах».