З 1 лютого 2023 року Фабріс Камболів призначається генеральним директором бренду Renault. Як член команди керівництва Групи Renault, він буде підпорядковуватися Лука де Мео, генеральному директору Групи Renault.
Фабріс Камболів призначений головним виконавчим директором бренду Renault
У своїй новій ролі Фабріс Камболів працюватиме разом з Комітетом управління брендом Renault над консолідацією сталого та прибуткового розвитку бренду Renault. Він також забезпечить трансформацію бренду із запуском 14 нових автомобілів до 2025 року та розширенням присутності в Європі та на міжнародних ринках.
Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault:
"Я пишаюся тим, що Фабріс Камболів, завдяки своєму 30-річному досвіду роботи в групі, очолить бренд Renault. Його відданість справі, міжнародний досвід і глибоке знання групи дозволять йому продовжити забезпечувати прогрес бренду у високоцінних сегментах. Я розраховую на те, що він буде керувати командами під час глибокої трансформації, якої зазнає бренд Renault у найближчі роки".
Фабріс Камболів, 54 роки, закінчив бізнес-школу TBS Education в Тулузі, Франція.
Він приєднався до Групи Renault у 1992 році і протягом двадцяти років обіймав різні міжнародні посади з продажу та маркетингу в Іспанії, Швейцарії, Франції, Німеччині та Румунії.
Його міжнародна кар'єра продовжилася у 2011 році, коли він був призначений віце-президентом з продажу та маркетингу в Росії та Євразії, а у 2015 році був призначений генеральним директором філіалу Renault do Brasil. У 2017 році він був призначений старшим віце-президентом, головою регіону Африка-Близький Схід-Індія-Тихий океан. У 2021 році Фабріс Камболів був призначений старшим віце-президентом з продажів та операцій бренду Renault, відповідальним за розгортання стратегічного плану "Відродження" у всьому світі та очолив трансформацію бізнес-моделі бренду. У травні 2022 року Фабріс Камболів був призначений операційним директором бренду Renault.
Про Renault
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочав амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.