Команда Alpine F1 Team набрала вісім очок на Гран-прі Азербайджану 2021 року завдяки двом чудовим фінальним колам, коли Фернандо Алонсо піднявся на чотири позиції і фінішував шостим. Естебан Окон зійшов з дистанції через втрату потужності на початку гонки.
Гран-при Азербайджану
Фернандо показав блискучий результат в останніх двох колах після пізнього рестарту перегонів в Баку, який став для нього найкращим у Формулі-1 з Гран-прі Австралії 2018 року.
Фернандо та Естебан добре стартували, обидва пілоти поліпшили свої позиції під час серії обгонів. До кінця першого кола Фернандо був сьомим, а його напарник по команді відразу за очкової зоною - на одинадцятому місці.
Всього кілька кіл по тому для Естебана гонка закінчилася: на 4 колі він відчув раптову втрату потужності, яка змусила його вирушити в бокси разом зі своїм А521.
Фернандо був одним з перших, хто перейшов на шини Hard, зробивши піт-стоп на 7-му колі. Велика частина пілотів, яка стартувала на шинах Soft, слідувала його прикладу всього декількома колами пізніше. У підсумку іспанець став дванадцятим після хвилі піт-стопів.
Рестарт з місця
На 31-му колі через інцидент з Ленсом Строллом своєчасно виїхала машина безпеки, що дозволило Фернандо встановити свіжі шини Soft, коли піт-лейн знову відкрився.
На свіжіших шинах, ніж у суперників попереду, Фернандо відіграв кілька місць і націлився на першу десятку, але не зміг прорватися до McLaren Даніеля Ріккардо, який утримував десяте місце. Результат здавався фінальним, але в зв'язку з аварією Макса Ферстаппена було піднято червоний прапор. В результаті було прийнято рішення всім машинам повернутися в бокси, виявилося, що останні два кола до фінішу стануть справжнім спринтом.
Після тривалої перерви сесія відновилася рестартом з місця. Все на тих же шинах Soft Фернандо тримався до самого кінця і влаштував майстер-клас з водіння. Спочатку він випередив кілька машин в першому повороті, а потім відважно обігнав Юкі Цунода по зовнішній стороні п'ятого повороту і фінішував шостим на трасі в Баку.
«Через втрату тиску мені довелося досить рано зійти. Я добре стартував, був попереду обох McLaren і змагався із суперниками. Я вів свою гонку, темп дозволяв розраховувати на фініш в першій десятці, що Фернандо і продемонстрував. Очевидно, що це був не мій вікенд, але ми перегорнемо сторінку і вирушимо на Гран-прі Франції. Це буде приголомшливо, я не можу дочекатися, коли знову опинюся там».
«Я радію за команду, ми заробили кілька важливих очок. Ми заслужили цей результат в кінці складного вікенду. Останні кола пройшли дуже весело - я агресивно атакував і відіграв кілька позицій. Команда добре відпрацювала, але в гонці машині все ж не вистачало швидкості. Нам потрібно все проаналізувати, але я задоволений тим, як все закінчилося. Будемо намагатися зберегти цей темп у Франції».
«Гонка розпочалася не кращим чином: Естебану довелося зійти через проблеми із силовою установкою, а машині Фернандо не вистачало швидкості - потрібно зрозуміти чому. В цілому, не найкращий день для нас, але ми радіємо, що з двома пілотами, які потрапили в аварію, все гаразд, а після рестарту ми побачили захоплюючу боротьбу. Добре, що Фернандо продемонстрував своє економічне диво й відіграв три позиції, фінішувавши шостим. Це відмінна нагорода для всіх в команді за наполегливу працю. Він знову конкурентоспроможний, і тепер потрібно працювати разом, аби команда повернулася у форму до наступної гонки у Франції».