Беручи до уваги вплив Covid-19, за перші 6 місяців цього року Група Renault реалізувала 1,256,658 автомобілів, зазначивши гарні результати продажів в червні. Крім того, минулого місяця Renault зайняла перше місце за продажами в Європі.
В контексті пандемії Covid-19, з середини березня Група Renault призупинила реалізацію автомобілів і виробничу діяльність в більшості країн. Як наслідок, продажі компанії впали на 34,9% до 1 256 658 одиниць в першому півріччі, в той час як ринок впав на 28,3%. Зниження обсягів продажів Групи відбулося в основному через її глибокої інтеграції в країнах, які потрапили під суворий карантин.
«Світ переживає безпрецедентну кризу, дуже впливає на наш бізнес. Як тільки почалося відновлення, наші заводи і дилерська мережа швидко мобілізувалися, аби задовольнити потреби клієнтів. Зростаючий попит в червні став наслідком державних заходів підтримки в Європі. Друге півріччя ми починаємо з дуже високим рівнем замовлень, достатньою кількістю запасів і зростаючим ціновим позиціонуванням для всієї продуктової лінійки. Крім того, ми виходимо з новим гібридним пропозицією E-TECH, унікальним у своєму сегменті, яке, однак, вже отримало позитивний відгук», - зазначив Дені Ле Вот, член виконавчого комітету, старший віце-президент з продажів та регіонів Групи Renault.
Електромобілі
лідер зростаючого сегмента
Обсяги продажів електромобілів Renault по всьому світу зросли на 38%, в першому півріччі було продано більше 42 000 автомобілів.
В Європі ZOE стала найпопулярнішим автомобілем, показавши зростання продажів до 50% (37 540 одиниць) і досягнувши рекордного рівня замовлень в червні - майже 11 000. Нові продукти в EV-сегменті - Twingo Z.E. і двигуни E-TECH Hybrid (новий Clio Hybrid, новий Captur Plug-In Hybrid і новий Megane Estate Plug-In Hybrid) - в значній мірі допоможуть Групі досягти цілей в рамках програми CAFE 2020.
Результати продажів Групи склали 623 854 автомобіля, що на 41,8% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, в той час як ринок впав на 38,9%. Група успішно оновила всі моделі Renault B-сегмента - Clio, Captur і ZOE. У першому півріччі новий Clio став бестселером у B-сегменті в Європі - 102 949 одиниць.
У першому півріччі бренд Dacia зафіксував зниження продажів на 48,1% (продано 161,334 автомобілі), що стало наслідком кризи, викликаної Covid-19.
У червні продажі Групи в Європі виросли, Renault і Dacia досягли ринкової частки 10,5% і 3,5% відповідно.
За межами Європи на результати Групи особливо вплинув спад ринку в Росії (-23,3%), в Індії (-49,4%), в Бразилії (-39,0%) і Китаї (-20,8%).
У другій за величиною країні за обсягами продажів Група Renault є лідером з часткою ринку 30,2% (+1,4 пп). Продажі впали на 19,5%, при цьому ринок скоротився на 23,3%.
Ринкова частка бренду Renault зросла на 0,3 пп до 8,1%. Arkana підтверджує свій успіх - в першому півріччі було продано більше 7000 автомобілів.
LADA зміцнює свою позицію лідируючого бренду з ринковою часткою 20,8%, до неї необхідно додати 1,3% для моделі NIVA (АВТОВАЗ), яка з липня також представлена під брендом LADA. LADA Granta і LADA Vesta залишаються двома бестселерами в Росії.
Продажі Групи впали на 28,7% на ринку, який скоротився на 49,4%. Renault досягла ринкової частки 2,8% (+0,8 пп). За перші шість місяців було продано близько 13 000 автомобілів Triber. У другому півріччі діюча SUV-лінійка (Kwid, Duster, Triber) доповниться абсолютно новим позашляховиком.
На ринку, який впав на 39,0%, продажі Групи скоротилися на 46,9%, в основному це викликано новою стратегією підвищення прибутковості та зміни цін на автомобілі.
Показники Групи знизилися на 21,2%, ринок скоротився на 20,8%. В даний час Група реалізує нову стратегію, переорієнтовуючи свою діяльність на комерційні автомобілі з Renault Brilliance Jinbei Automotive Co, Ltd і електромобілі з eGT New Energy Automotive Co, Ltd (eGT) та Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV).
Група продемонструвала зростання продажів на 51,3% на ринку, який зріс на 6,9%. Це стало можливим завдяки успіху нової моделі XM3, випущеної в березні 2020 року: за чотири місяці було продано більше 22 000 автомобілів.
|
|
На кінець червня* |
||
---|---|---|---|---|
|
|
2020 |
2019 |
зміна,% |
Франція |
|
242 534 |
379 454 |
- 36.1% |
Європа** (без Франції) |
|
381 320 |
691 833 |
- 44.9% |
Франція + Європа, всього |
|
623 854 |
1 071 287 |
- 41.8% |
Африка, Близький Схід, Індія, Тихоокеанські країни |
|
150 734 |
217 977 |
- 30.8% |
Євразія |
|
297 455 |
346 272 |
- 14.1% |
Америка |
|
113 826 |
205 767 |
- 44.7% |
Китай |
|
70 789 |
89 749 |
- 21.1% |
В цілому, крім Франції та Європи |
|
632 804 |
859 765 |
- 26.4% |
В світі |
|
1 256 658 |
1 931 052 |
- 34.9% |
|
На кінець червня* |
||
---|---|---|---|
|
2020 |
2019 |
зміна,% |
RENAULT |
|
|
|
ЛА |
623 895 |
1 008 613 |
- 38.1% |
КТ |
136 404 |
216 436 |
- 37.0% |
ЛА + КТ |
760 299 |
1 225 049 |
- 37.9% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
ЛА |
53 142 |
33 463 |
58.8% |
DACIA |
|
|
|
ЛА |
195 767 |
366 861 |
- 46.6% |
КТ |
15 391 |
25 381 |
- 39.4% |
ЛА + КТ |
211 158 |
392 242 |
- 46.2% |
LADA |
|
|
|
ЛА |
147 844 |
193 325 |
- 23.5% |
КТ |
4 870 |
5 757 |
- 15.4% |
ЛА + КТ |
152 714 |
199 082 |
- 23.3% |
ALPINE |
|
|
|
ЛА |
700 |
2 847 |
- 75.4% |
АВТОВАЗ |
|
|
|
ЛА |
8 520 |
0 |
|
JINBEI&HUASONG |
|
|
|
ЛА |
1 213 |
4 415 |
- 72.5% |
КТ |
68 912 |
73 954 |
- 6.8% |
ЛА + КТ |
70 125 |
78 369 |
- 10.5% |
ГРУПА RENAULT |
|
|
|
ЛА |
1 031 081 |
1 609 524 |
- 35.9% |
КТ |
225 577 |
321 528 |
- 29.8% |
ЛА + КТ |
1 256 658 |
1 931 052 |
- 34.9% |