На фоні триваючої економічної невизначеності через пандемію Група Renault в першому кварталі 2021 року продала 665 038 автомобілів, що на 1,1% більше в порівнянні з першим кварталом 2020. На початку року виявився вплив комерційної політики Групи, орієнтованої на підвищення прибутковості, з позитивним ефектом ціни понад 6 пп. Крім того, Група демонструє зростання в найприбутковіших напрямках продажів
Бренд Renault в першому кварталі 2021 року продав 433 662 автомобіля, що на 1,3% більше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.
В Європі ринок зріс на 3,9% завдяки сильному впливу з боку ринку легких комерційних автомобілів. На цьому тлі продажі бренду Renault склали 250 163 автомобіля (+ 2,7%). На європейському ринку легкових автомобілів на частку електричних і електрифікованих моделей бренду Renault довелося 23% всіх продажів
Після випуску Twingo E-TECH Electric бренд Renault продовжує розширювати лінійку і в другому кварталі збирається вивести на ринок нові гібридні версії Arkana E-TECH Hybrid і Captur E-TECH Hybrid, а також гібридну версію хетчбека Megane E-TECH Plug-in Hybrid, що підзаряджається.
За межами Європи Renault зосереджує зусилля на найприбутковіших сегментах: в Індії бренд успішно випустив новий Kiger в швидко зростаючому сегменті компактних кросоверів, а в Росії завдяки великому вибору версій очікуються гарні продажі нового Duster, що вийшов в березні.
Продажі бренда Dacia склали 121 231 автомобіль (+ 10,2%) завдяки успіху нового Sandero і гарним результатам Duster. Новий повністю електричний Dacia Spring має стати справжнім хітом, враховуючи вже отриману кількість попередніх замовлень.
Продажі бренду Lada на домашньому російському ринку (+ 5,4%) склали 90 472 автомобіля завдяки гарним результатам Granta, Vesta і успішному старту NIVA Travel.
У першому кварталі 2021 року виручка Групи склала 10 015 млн євро (-1,1%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння1 цей показник виріс би на 4,4%.
Виручка в автомобільному секторі (за виключенням «АВТОВАЗ»)склала 8566 млн євро (–0,3%).
Крім змін в складських запасах, які пояснюють більшу частину негативного ефекту обсягу (-6,5 пп), на виручку вплинув негативний ефект від змін валютних курсів (-4,3 пп).
Ефект ціни був позитивним (+6,3 пп), що підтвердило правильність нової комерційної політики, яка реалізується в рамках стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution).
Продажі Zoe, Twingo E-TECH Electric і зростання попиту на комерційні автомобілі також зробили внесок в позитивний ефект від продуктового асортименту (+2,4 пп).
Внесок АВТОВАЗ в виручку Групи за квартал склав 685 млн євро (-2,3%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння1 він би виріс на 20,9%.
У Послугах мобільності виручка склала 5 млн євро в порівнянні з 6 млн євро в першому кварталі 2020 року.
Виручка в фінансуванні продажів (RCI Bank & Services) в першому кварталі склала 759 млн євро і скоротилася на 8,2% в порівнянні з 2020 роком в основному через зниження дилерської активності і негативний ефект від змін валютних курсів в розмірі 24 млн євро. При цьому число нових кредитних договорів зменшилося на 10,9%. Середній обсяг дохідних активів на кінець березня 2021 року становив 45,9 млрд євро, на 6,9% менше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.
На 31 березня 2021 р. сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) становили 487 000 одиниць, це на 26% менше в порівнянні з 661 000 одиниць в кінці березня 2020 року.
млн., євро |
2020 |
2021 |
Зміна, 2021/2020 |
---|---|---|---|
КВ1 Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
8591 |
8566 |
–0,3% |
АВТОЗАЗ |
701 |
685 |
–2,3% |
Послуги мобільності |
6 |
5 |
–16,7% |
Фінансування продажів |
827 |
759 |
–8,2% |
Всього |
10 125 |
10 015 |
–1,1% |
|
2020 |
КВ1 2021 |
Динаміка (%) |
---|---|---|---|
RENAULT |
|
|
|
ЛА |
353 821 |
337 391 |
–4,6 |
ЛКА |
74 341 |
96 271 |
+29,5 |
ЛА+ЛКА |
428 162 |
433 662 |
+1,3 |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
ЛА |
19 535 |
12 227 |
–37,4 |
DACIA |
|
|
|
ЛА |
101 793 |
110 220 |
+8,3 |
ЛКА |
8248 |
11 011 |
+33,5 |
ЛА+ЛКА |
110 041 |
121 231 |
+10,2 |
LADA |
|
|
|
ЛА |
87 908 |
88 068 |
–0,2 |
ЛКА |
2634 |
2404 |
–8,7 |
ЛА+ЛКА |
90 542 |
90 472 |
–0,1 |
АВТОЗАЗ |
|
|
|
ЛА |
4280 |
115 |
–97,3 |
ALPINE |
|
|
|
ЛА |
367 |
423 |
+15,3 |
JINBEI та HUASONG |
|
|
|
ЛА |
852 |
22 |
–97,4 |
ЛКА |
3890 |
6407 |
+64,7 |
ЛА+ЛКА |
4742 |
6429 |
+35,6 |
EVEASY |
|
|
|
ЛА |
- |
479 |
+++ |
ВСЬОГО ПО ГРУПІ RENAULT |
|
|
|
ЛА |
568 556 |
548 945 |
-3,4 |
ЛКА |
89 113 |
116 093 |
+30,3 |
ЛА+ЛКА |
657 669 |
665 038 |
1,1 |
|
З початку року до кінця березня 2021 |
Обсяг (1) (од.) |
ЛА+ЛКА, ринкова частка (в %) |
---|---|---|---|
1 |
ФРАНЦІЯ |
135957 |
24,21 |
2 |
РОСІЯ |
114272 |
29,68 |
3 |
ІТАЛІЯ |
41969 |
8,54 |
4 |
НІМЕЧЧИНА |
40230 |
5,55 |
5 |
БРАЗИЛІЯ |
33186 |
6,69 |
6 |
ІНДІЯ |
31608 |
2,97 |
7 |
ТУРЕЧЧИНА |
28857 |
14,53 |
8 |
ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ О-ВИ |
26674 |
11,77 |
9 |
МАРОККО |
17657 |
39,98 |
10 |
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
16638 |
3,17 |
11 |
БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ |
14616 |
9,32 |
12 |
ПІВДЕННА КОРЕЯ |
13129 |
3,11 |
13 |
КОЛУМБИЯ |
11774 |
22,31 |
14 |
ПОЛЬША |
11256 |
8,30 |
15 |
АРГЕНТИНА |
11240 |
10,14 |
1 Продажі, не враховуючи Twizy