в 3 кварталі 2023 року з 25% зростанням у порівнянні з аналогічним періодом минулого року
Зростання на електрифікованому ринку
Різке збільшення продажів гібридних електромобілів на 48%, до 127 224 одиниць, дозволило бренду Renault досягти значного прогресу на ринку електрифікованих автомобілів. Цей сплеск продажів гібридних електромобілів призвів до загального зростання продажів електрифікованих автомобілів на 19%, до 200 000 проданих автомобілів. Ключову роль у цьому помітному успіху відіграли моделі Austral і Arkana, на які припало відповідно 65% і 55% продажів у версії HEV. Крім того, європейський запуск Espace показав багатообіцяючий початок продажів у Франції та Іспанії, з планами розширення в інших європейських країнах з жовтня 2023 року.
Продажі електричного Megane E-Tech цього року склали понад 35 000 одиниць. Він зробив значний внесок у продажі електромобілів Renault, забезпечивши майже 54% від загального обсягу продажів, який сягнув 64 854 одиниць. В Європі на частку Megane E-Tech electric припадає 2,2% ринку електромобілів.
З метою подальшої диверсифікації пропозиції електромобілів бренду, у 2024 році розпочнеться цілорічний продаж електромобіля Scenic E-Tech electric, представленого на Мюнхенському автосалоні у вересні минулого року. Прийом замовлень на Scenic E-Tech electric відкриється до кінця 2023 року.
Зростання у високоприбутковому бізнесі
Модельний ряд С-сегменту бренду Renault продовжує відігравати все більш важливу роль у загальному обсязі продажів, демонструючи значне зростання - загалом було продано 190 535 автомобілів, що на 36% більше. Austral зробив значний внесок у цей успіх, досягнувши 60 305 продажів за перші 9 місяців 2023 року, в той час як Arkana демонструє стабільний прогрес, досягнувши 59 542 продажів.
Незважаючи на постійні обмеження поставок, Renault досягає своєї роздрібної мети і підтримує її на оптимізованому рівні, причому кожен другий автомобіль продається приватним клієнтам. Роздрібний мікс досягне 50% у 2023 році, що на +7 пунктів вище середньоринкового показника (43%).
Зростання на ринку комерційних автомобілів
Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів, демонструючи двозначне зростання продажів. За перші 9 місяців 2023 року світові продажі досягли 281 404 одиниць (+21%), а в Європі продажі зросли на 26% до 214 255 одиниць, при зростанні ринку на 14%.
Такі динамічні показники в Європі були досягнуті завдяки успіху флагманських продуктів бренду - Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) і Master (+13%).
25 жовтня 2023 року бренд Renault представить свій міжнародний бізнес-план до 2027 року зі світовою прем'єрою Renault Kardian, першої моделі продуктового наступу за межами Європи.
25% ЗРОСТАННЯ В ЄВРОПІ В 3 КВАРТАЛІ 2023 РОКУ ПІДТВЕРДЖУЄ УСПІХ ЗАПУСКУ НОВИХ МОДЕЛЕЙ: MEGANE E-TECH ELECTRIC, ALL-NEW ESPACE ТА NEW AUSTRAL, ЯКИЙ ПОСІДАЄ ПЕРШЕ МІСЦЕ В СЕГМЕНТІ C-SUV У ФРАНЦІЇ. ЗАРАЗ МИ З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЄМО НА ПОЧАТОК ПРИЙОМУ ЗАМОВЛЕНЬ НА АБСОЛЮТНО НОВИЙ SCENIC E-TECH ELECTRIC В ЄВРОПІ ТА АБСОЛЮТНО НОВИЙ KARDIAN В ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ.
Фабріс Камболіве Генеральний директор, бренду Renault
|
Кінець вересня*. |
||
---|---|---|---|
|
2023 |
2022 |
% |
RENAULT |
|
|
|
PC |
847,481 |
780,744 |
+9 |
LCV |
281,404 |
232,566 |
+21 |
PC+LCV |
1,128,885 |
1,013,310 |
+11 |
RENAULT KOREA MOTORS |
|
|
|
PC |
17,060 |
38,387 |
-56 |
ЗАГАЛОМ |
|
|
|
PC |
864,541 |
819,131 |
+6 |
LCV |
281,404 |
232,566 |
+21 |
PC+LCV |
1,145,945 |
1,051,697 |
+9 |
* дані без урахування Росії
|
|
|
|
МІСЦЕ |
РИНОК |
ОБСЯГИ |
PC+LCV M/S |
---|---|---|---|
|
|
(одиниць) |
(У %) |
1 |
ФРАНЦІЯ |
287,156 |
18.4 |
2 |
ТУРЕЧЧИНА |
88,762 |
10.4 |
3 |
БРАЗИЛІЯ |
87,249 |
5.7 |
4 |
ІТАЛІЯ |
69,405 |
5.3 |
5 |
НІМЕЧЧИНА |
62,371 |
2.7 |
6 |
ІСПАНІЯ |
61,538 |
7.5 |
7 |
ВЕЛИКА БРИТАНІЯ |
53,826 |
3.1 |
8 |
ІНДІЯ |
40,020 |
1.1 |
9 |
АРГЕНТИНА |
39,383 |
11.8 |
10 |
МЕКСИКА |
32,215 |
3.3 |
11 |
БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ |
31,679 |
6.7 |
12 |
НІДЕРЛАНДИ |
24,791 |
7.2 |
13 |
ПОЛЬЩА |
22,250 |
5.6 |
14 |
КОЛУМБІЯ |
20,789 |
17.2 |
15 |
МАРОККО |
19,553 |
16.7 |
25 жовтня 2023 року бренд Renault представить свій міжнародний бізнес-план до 2027 року зі світовою прем'єрою Renault Kardian, першої моделі продуктового наступу за межами Європи.
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.