Група Renault досягла чергової віхи у своїй цифровій трансформації завдяки запуску першого промислового Метавсесвіту.
Булонь-Біянкур, 14 листопада 2022 року – Група Renault прискорює процес своєї діджиталізації завдяки першому промисловому Метавсесвіту. Сьогодні 100% виробничих ліній є під’єднаними (8,500 одиниць обладнання), 90% постачань перебувають під постійним моніторингом і 100% інформації ланцюга постачань розміщено у Метавсесвіті Групи Renault, точній копії фізичного світу, що перебуває під контролем у режимі реального часу. Долучившись до Четвертої промислової революції з 2016 року, ця цифрова технологія вже допомогла заощадити €780 мільйонів. До 2025 року вона уможливить різного роду економію у €320 мільйонів, до якої додадуться €260 мільйонів заощаджень від складських запасів, 60% зменшення термінів доставки транспортних засобів, 50% зниження викидів вуглекислого газу на етапі виробництва транспортних засобів і, до того ж, суттєве зменшення інноваційних циклів і сприяння зменшенню на 60% витрат на гарантійне обслуговування, на яке орієнтується Група.
"Щоденно мільярд даних збирається на промислових об’єктах Групи Renault. Метавсесвіт забезпечує контроль у режимі реального часу, що покращує гнучкість та адаптивність промислових операцій, а також якість виробництва і ланцюга постачань. Група Renault стає першопрохідником у даному секторі.”
Хосе Вісенте де лос Мосос, виконавчий віце-президент, голова промислової групи і представництва Iberia
Промисловий Метавсесвіт: чотири виміри
Разом ці чотири виміри складають повноцінний стійкий промисловий Метавсесвіт, що функціонує у режимі реального часу.
Лейтмотив: Метавсесвіт на службі людей
Контроль, що його пропонує Метавсесвіт через кращу видимість робочого середовища, дозволяє всім дійовим особам досягати ефективності і автономності у прийнятті рішень. Технології зі світу комп’ютерних ігор роблять досвід користування більш імерсивним. Це схоже на урок малювання, але у віртуальній реальності. Усі алгоритми полегшують здатність співробітників до передбачення, так само як і здійснення оптимізації та функцій управління для експертів ланцюга поставок.
Фредерік Вінсент, виконавчий віце-президент, Інформаційні і цифрові системи
Щоб продемонструвати роботу індустріального Метавсесвіту на конкретних прикладах, Група Renault представила 32 тематичні дослідження на своїй індустріальній виставці Tech Industry Days. Ось лише декілька прикладів:
Патріс Хаеттель, віце-президент, Промислова стратегія та інжиніринг
Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, що наразі відкриває себе по-новому. Підсилена альянсом з Nissan та Mitsubishi Motors, володіючи унікальними знаннями і досвідом у сфері електрифікації, Група Renault включає 4 взаємодоповнюючі бренди - Renault, Dacia, Alpine і Mobilize, що пропонують своїм клієнтам раціональні та інноваційні рішення у сфері мобільності. Маючи представництва у понад 130 країнах світу, Група продала 2.7 мільйони транспортних засобів у 2021 році. Вона працевлаштовує близько 111,000 осіб, які щоденно займаються реалізацією її мети: щоб мобільність робила людей ближчими один до одного. Готова до викликів як на дорозі, так і у змаганнях, Група Renault непохитно проходить через процес амбітної трансформації, що сприятиме створюванню цінності. Вона націлена на розвиток нових технологій та сервісів і побудову нового ряду конкурентніших, збалансованіших та більш електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до викликів збереження довкілля, Група ставить перед собою амбітне завдання з досягнення вуглецевої нейтральності у Європі до 2040 року.