Гора емоцій і перший подіум у Fia Wec для Alpine A424 на Фудзі

● Alpine Endurance Team зустріла нові виклики на «6 годинах Фудзі», сьомому етапі Чемпіонату світу з перегонів на витривалість FIA сезону 2024 року.
● Les Bleus подолали хаотичний старт і два штрафи, щоб забезпечити перший результат A424 на подіумі в категорії гіперкарів, разом з Ніколя Лап'єром, Міком Шумахером і Матьє Ваксів'єром.
● Довірений Шарлю Мілезі, Фердинанду Габсбургу та Жюлю Гунону, сестринський автомобіль також вразив своїми результатами: він боровся в перших рядах і показав найшвидше коло в перегонах.
● Alpine A424 завершить свою дебютну кампанію на перегонах «8 годин Бахрейну» (31 жовтня - 2 листопада 2024 року).

Менш ніж через десять днів після відновлення сезону в Техасі, FIA WEC перетнув Тихий океан на передостанньому етапі 2024 року.

 

У понеділок команда Alpine Endurance Team вирушила до бази на горі Фудзі, щоб перевірити два боліди A424, які щойно прибули з Остіна. Команда була однією з найпродуктивніших під час тренувань на трасі Фудзі, а потім взялася за кваліфікацію з Матьє Ваксів'єром та Шарлем Мілезі. У той час як перший з них вислизнув з-під його рук на три десятих секунди, його товариш фінішував у першій десятці. У четвертому заїзді на Гіперполі під номером 35 Шарль Мілезі продовжив свій ривок, фінішувавши шостим у запеклій боротьбі, відставши від трійки лідерів менше, ніж на одну десяту секунди.

 

У неділю, всього за кілька годин до старту 6 годин Фудзі, відбувся парад Alpine A110, який став прелюдією до перегонів «6 годин Фудзі». Стартувавши на шинах Michelin Medium, Фердинанд Габсбург та Мік Шумахер були обережними до того, як стали жертвами інциденту, спричиненого двома Ferrari на початку другого кола. Австрійця розвернуло, в той час як німець був змушений скористатися зоною розвороту.

 

Незважаючи на втрату позицій, гонщики пішли в наступ одразу після рестарту. Мік Шумахер та Фердинанд Габсбург були втягнуті в кілька протистоянь і скористалися численними можливостями в потоці машин, щоб повернутися в першу десятку. Матьє Ваксів'єр та Жюль Гунон, повернувшись на машині під номером 35, захопили лідерство у другій годині в дедалі тепліших умовах. Потім команда скористалася автомобілем безпеки, щоб скоригувати свою стратегію і скоротити відставання від лідерів, але #36 отримав штраф за проїзд на жовтий прапор. Тим часом автомобіль №35 ненадовго захопив лідерство, перш ніж в боротьбу вступили Шарль Мілезі і Ніколя Лап'єр.

 

За 2 години і 10 хвилин до фінішу Alpine під номером 35 знову приєднався до лідерів. Шарль Мілезі вдруге поспіль встановив найшвидше коло в переногах, а Мік Шумахер зайняв перше місце на сестринському боліді. Після періоду віртуального автомобіля безпеки, за півтори години до фінішу, автомобілі A424 були на четвертому та одинадцятому місцях. Невдовзі після рестарту Шарль Мілезі піднявся на тимчасовий подіум, прорвавшись повз Toyota №8, але вимушений контакт з автомобілем LMGT3 відкинув його вниз по турнірній таблиці. Тим часом Мік Шумахер набрав позиції, щоб вступити в боротьбу за третє місце з #12 Porsche, який поступився місцем за шість хвилин до фінішу.

 

У фінальному спринті до картатого прапора Мік Шумахер зробив все необхідне, щоб завоювати перший подіум для Alpine A424 в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA. Шарль Мілезі продовжував боротьбу і фінішував сьомим, випередивши Peugeot №94 на 0,008 секунди.

 

Завдяки найкращому результату з моменту повернення у вищу категорію, Alpine Endurance Team тепер готується до завершення своєї навчальної кампанії на гіперкарах у фіналі сезону FIA WEC, «8 годин Бахрейну» (31 жовтня - 2 листопада).

Шарль Мілезі

«Загалом, це були хороші перегони. У нас була гарна машина з самого початку уїк-енду, що дозволило нам боротися за подіум і, можливо, навіть більше в один момент. Це дає нам ще більше впевненості в нашому потенціалі. У цьому сезоні залишилася одні перегони, тому нам потрібно продовжувати працювати над подальшими поліпшеннями в майбутньому».

Фердинанд Габсбург

«Окрім результату, я особливо задоволений тим, як поводилася вся команда. Від машини до інженерів і механіків - все пройшло добре, тоді як зіткнення, спричинене Ferrari, могло відкинути нас назад. Нам довелося докласти чимало зусиль, щоб повернутися, і ми це зробили, зокрема, завдяки темпу, заданому Шарлем. На жаль, ситуація завжди складна, коли на трасі змагаються кілька категорій, але ми прийняли всі правильні рішення».

Жюль Гунон

«Це гарний день для команди - перший подіум у класі гіперкарів. Це солідний виступ, який підтверджує наш виступ в Остіні. Зі свого боку, ми провели гарні перегони і були на хорошій позиції до того, як штраф позбавив нас чудового результату. Незважаючи на це, було приємно знову сісти за кермо A424, в якому я відчуваю себе все більш і більш комфортно».

Матьє Ваксів'єр

«Я задоволений нашим сьогоднішнім результатом, і це заслуга команди після більш ніж року розвитку та важкої роботи за лаштунками. Ми продовжуємо вдосконалюватися з кожними перегонами, і завоювання першого подіуму в нашому дебютному сезоні FIA WEC на Alpine A424 - це справжнє досягнення. Це тільки посилить нашу мотивацію, щоб прагнути ще більшого в майбутньому».

Мік Шумахер

«Це позитивний результат для команди та всіх, хто брав участь у проекті. Ми заслужили цей подіум після такої важкої боротьби, коли удача була не на нашому боці. На щастя, сьогодні все було інакше, але ми все ще маємо працювати над своїм темпом. Ми рухаємося в правильному напрямку, але хочемо більшого. Ми всі тут для того, щоб перемогти, тож давайте продовжувати викладатись на повну».

Ніколя Лап'єр

«Ми вдосконалюємося від перегонів до перегонів, і сьогодні ми знову це підтвердили. Ми поступово наближаємося до темпу найкращих команд, і протягом останніх трьох перегонів ми насолоджувалися приголомшливою стабільністю. Команда добре попрацювала, прийнявши правильні стратегічні рішення і зробивши хороші зупинки в потрібні моменти. Хоча у нас ще багато роботи на майбутнє, є багато позитивних моментів».

Філіп Сіно, керівник команди Alpine Endurance Team

«Протягом останніх кількох перегонів наш проект характеризувався хорошим темпом, і цей подіум підтверджує це відчуття. З перших кіл на Фудзі ми були в боротьбі. Шість годин була запекла боротьба, з постійною боротьбою по всьому полю між сильними гонщиками, які представляли всіх присутніх виробників. На старті нас не оминуло зіткнення, але ми продовжували триматися, не втрачаючи концентрації та мотивації. Завдяки таланту наших гонщиків, потенціалу автомобіля та наполегливій роботі команди ми змогли досягти цього чудового результату, який є винагородою за відданість кожного члена команди, включаючи Поля-Лу!»

Бруно Фамін, віце-президент Alpine Motorsports

«6 годин Фудзі» підкреслює надихаючий прогрес, досягнутий командою. З самого початку проекту ми підійшли до цього року як до навчального сезону, і це починає приносити свої плоди вже після перших семи перегонів. Проте ще не все ідеально. Ми зробили крок уперед, вперше зіткнувшись з гострою боротьбою, але попереду ще багато роботи і кроків, які потрібно зробити. Ми прагнемо продовжувати вчитися і розкривати свій потенціал у всіх сферах протягом наступних місяців».

6 годин Фудзі

  1. Porsche Penske Motorsport #6
  2. BMW M Team WRT #15 
  3. Alpine Endurance Team #36
  4. Alpine Endurance Team #35

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість на гіперкарах FIA серед гонщиків

1. Естре / Лотерера / Вантур - 150 балів
2. Фуоко / Моліна / Нільсен - 115 балів
3. де Вріс / Кобаяші - 113 балів
12. Мілезі - 27 балів
14. Габсбург - 25 балів
19. Лап'єр / Шумахер / Ваксів'єр - 18 балів
22. Шатен - 17 балів
24. Гунон - 6 балів

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість серед виробників гіперкарів FIA

1. Porsche - 161 очко
2. Toyota - 151 очко
3. Ferrari - 134 очки
4. Alpine - 52 очки

ПРО ALPINE

Заснована в 1955 році Жаном Ределе, компанія Alpine за роки свого існування зарекомендувала себе спортивними автомобілями у французькому стилі. У 2018 році бренд вперше представив новий A110, вірний вічним принципам Alpine - компактності, легкості, маневреності та задоволення від водіння. Бізнес-підрозділ Alpine було створено у 2021 році на основі спадщини та ноу-хау історичного заводу в Дьєппі, а також інженерного досвіду команд Alpine Racing та Alpine Cars. У Групі Renault це бренд, що спеціалізується на інноваційних, автентичних та ексклюзивних спортивних автомобілях. Цей досвід дозволяє бренду брати участь у двох головних чемпіонатах FIA: Формулі-1 та Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість. Alpine також присутній в інших механічних дисциплінах, беручи участь у змаганнях з ралі, кубку та GT4. 2024 рік знаменує собою поворотний момент в амбіціях Alpine, оскільки компанія відкриває свій на 100% електричний «Гараж мрії», випускаючи свій перший електричний міський спортивний автомобіль A290.