У першому кварталі світові продажі Групи Renault склали 535 000 автомобілів, що на 14,1% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. У Європі продажі Групи зросли на 27,3% на ринку, що збільшився на 16,2%.
1 Обсяги 2022 року без урахування Renault Russia та АВТОВАЗу
2 Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, Великобританія
3 Включно з електромобілями, гібридами (HEV) та плагін-гібридами (PHEV), за винятком м'яких гібридів (MHEV)
"Група Renault впевнено розпочала цей рік, збільшивши дохід у першому кварталі на 30% за рахунок сильного впливу цінової політики та асортименту продукції. Група продовжує свою комерційну політику, орієнтовану на цінність - шляхом оптимізації цінової політики та комерційних знижок, а також зосередження на найбільш прибуткових каналах збуту. Вона також отримує вигоду від перших успіхів оновленого модельного ряду з Arkana, Megane E-TECH Electric та Austral для бренду Renault і Dacia Jogger. Сильний портфель замовлень на кінець березня і всі майбутні запуски будуть продовжувати підтримувати комерційну діяльність Групи", - сказав Тьєррі П’єтон, фінансовий директор Групи Renault.
Булонь-Біянкур, 20 квітня 2023 року
Група Renault зафіксувала 535 000 продажів у першому кварталі 2023 року, що на 14,1% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. У Європі продажі Групи зросли на 27,3% на ринку, що збільшився на 16,2%.
Група Renault отримала прибуток від успішного оновлення модельного ряду: для бренду Renault - Arkana, Megane E-TECH Electric і Austral, а для бренду Dacia - Jogger. Група продовжувала концентруватися на найбільш прибуткових каналах: роздрібні продажі становили 68% у п'яти основних європейських країнах4.
У Європі продажі бренду Renault склали майже 230 000 автомобілів, що майже на 20% більше, ніж у першому кварталі 2023 року.
Бренд продовжує успішно розвивати продажі в сегментах, що створюють додану вартість:
Завдяки запуску нового продукту та новій ідентичності бренду, продажі Dacia в Європі зросли на 41% до майже 150 000 одиниць:
4 Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, Великобританія
5 Включно з електромобілями, гібридами (HEV) та плагін-гібридами (PHEV), за винятком м'яких гібридів (MHEV)
Нагадування щодо впливу продажу російської автомобільної діяльності на фінансову звітність: в результаті угод про продаж 100% акцій Групи Renault в Renault Росія місту Москві та 67,69% акцій АВТОВАЗу НАМІ (Центральному науково-дослідному інституту автомобілів і двигунів), оголошених 16 травня 2022 року, російська діяльність була деконсолідована у фінансовій звітності Групи Renault і розглядається як припинена діяльність відповідно до МСФЗ 5 з ретроспективним впливом з 1 січня 2022 року.
Таким чином, дохід за перший квартал 2023 року більше не включає російську промислову діяльність. Виручка Групи за перший квартал 2022 року була скоригована відповідно до цього нового обсягу діяльності (вплив: АВТОВАЗ - 527 млн євро і Renault Росія - 367 млн євро).
Дохід Групи за перший квартал 2023 року склав 11,5 млрд євро, що на 29,9% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. При перерахованих об’ємах та середніх валютних курсах6 дохід Групи збільшився на 33,5%.
Дохід автомобільного сектору досяг 10,5 млрд євро, що на 29,7% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. Таке значне покращення пояснюється, головним чином, наступними факторами:
6 Для аналізу змін консолідованих надходжень Група Renault перераховує валовий дохід за поточний фінансовий рік, застосовуючи середній курс валют за попередній період та виключи значні зміни.
Ці позитивні ефекти більш ніж компенсують:
Дохід підрозділу Mobility Services у першому кварталі 2023 року склав 9 млн євро порівняно з 8 млн євро у першому кварталі 2022 року.
Дохід підрозділу Mobilize Financial Services (раніше RCI Bank and Services) склав 974 млн євро у 974 млн євро, що на 32,2% більше, ніж у першому кварталі 2022 року, завдяки вищим відсотковим ставкам і збільшенню кількості нових контрактів у поєднанні з вищою середньою сумою фінансування.
Середні працюючі активи (49,4 млрд євро) зросли на 13% порівняно з першим кварталом 2022 року. Цьому сприяло поповнення автопарку в дилерських центрах та збільшення на 17,4% нового фінансування роздрібного бізнесу.
Станом на 31 березня 2023 року загальні запаси (включно з незалежною мережею) становили 580 000 автомобілів:
Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2023 фінансовий рік:
операційна маржа Групи перевищує або дорівнює 6%.
вільний грошовий потік від операційної діяльності автомобільного сектору перевищує або дорівнює 2 млрд євро.
(в млн. євро) |
2022 1 |
2023 |
Різниця 2023/2022 |
---|---|---|---|
1-й квартал |
|
|
|
Автомобільна галузь |
8,109 |
10,515 |
+29.7% |
Послуги мобільності |
8 |
9 |
+12.5% |
Фінансування продажів |
737 |
974 |
+32.2% |
Всього |
8,854 |
11,498 |
+29.9% |
|
Рік до березня 2023 року |
Об’єми1 (в одиницях)
|
PC + LCV частка ринку (у %) |
---|---|---|---|
1 |
ФРАНЦІЯ |
127,052 |
24.9 |
2 |
ІТАЛІЯ |
49,689 |
10.5 |
3 |
ГЕРМАНІЯ |
33,669 |
4.6 |
4 |
ТУРЕЧЧИНА |
32,074 |
13.6 |
5 |
ІСПАНІЯ |
29,709 |
10.9 |
6 |
БРАЗИЛІЯ |
26,298 |
6.0 |
7 |
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
23,906 |
4.1 |
8 |
РУМУНІЯ |
18,081 |
43.9 |
9 |
БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ |
17,145 |
10.5 |
10 |
ІНДІЯ |
15,013 |
1.3 |
11 |
МОРОККО |
14,040 |
38.1 |
12 |
ПОЛЬЩА |
12,961 |
9.3 |
13 |
АРГЕНТИНА |
11,661 |
10.2 |
14 |
НІДЕРЛАНДИ |
10,598 |
9.0 |
15 |
МЕКСИКА |
9,415 |
3.0 |
RENAULT |
1 -й квартал 2022 1 |
1-й квартал 2023
|
Різниця%
|
---|---|---|---|
PC |
256,840 |
266,867 |
+3.9 |
LCV |
69,660 |
87,678 |
+25.9 |
PC+LCV |
326,500 |
354,545 |
+8.6 |
RENAULT KOREA MOTORS |
|
|
|
PC |
12,032 |
6,908 |
-42.6 |
DACIA |
|
|
|
PC |
126,462 |
170,496 |
+34.8 |
LCV |
1,497 |
1,293 |
-13.6 |
PC+LCV |
127,959 |
171,789 |
+34.3 |
ALPINE |
|
|
|
PC |
710 |
562 |
-20.8 |
ІНШЕ2 |
|
|
|
PC |
1,737 |
1,208 |
-30.5 |
LCV |
33 |
|
- |
PC+LCV |
1,770 |
1,208 |
-31.8 |
RENAULT GROUP |
|
|
|
PC |
397,781 |
446,041 |
+12.1 |
LCV |
71,190 |
88,971 |
+25.0 |
PC+LCV |
468,971 |
535,012 |
+14.1 |