Команда Alpine F1 Team здобула першу перемогу у Формулі-1 на Гран-прі
Угорщини.
Команда Alpine F1 Team здобула першу перемогу у Формулі-1
Команда Alpine F1 Team здобула свою першу перемогу на Хунгарорінзі завдяки приголомшливому прагненню Естебана Окона вперше виграти в Формулі-1. Фернандо Алонсо провів кілька відважних битв і став четвертим після підведення підсумків етапу. На літню перерву команда відправляється, перебуваючи на п'ятому місці в Кубку конструкторів.
Естебан і Фернандо добре стартували і зуміли уникнути кількох інцидентів в перших поворотах на мокрому асфальті. Після першого повороту француз був на другому місці, а Фернандо - на сьомому. Гонка була зупинена червоними прапорами на 15 хвилин, щоб розчистити трасу через серію інцидентів. За цей час траса почала висихати, поставивши пілотів і команди перед болісним вибором: чи міняти їм шини на сліки в кінці установчого кола. У підсумку тільки одна машина (Льюїс Хемілтон) залишилася на стартовій решітці з шинами Intermediate, а Естебан і Фернандо вирішили перейти на шини для сухої траси і стартувати з піт-лейн разом з іншою частиною поля.
Обидві машини уникли контактів на рестарт, а Естебан став лідером гонки після того, як Хемілтон заїхав на піт-лейн, щоб встановити сліки. За Естебаном на невеликій дистанції їхав Aston Martin Себастьяна Феттеля.
Феттеля покликали в бокси на одне коло раніше, ніж Естебана, але швидкий піт-стоп від команди допоміг йому втримати позицію.
Поки його товариш по команді лідирував, Фернандо боровся за місце на подіумі, змагаючись з Карлосом Сайнсом та Льюїсом Хемілтоном. На свіжіших шинах Льюїс розділив захоплюючу битву за четверте місце з Фернандо, чиї дії захистили лідерство Естебана від семиразового чемпіона світу, що наближався. У підсумку іспанець все ж поступився місцем Mercedes в другому повороті.
Незважаючи на постійний тиск з боку німецького гонщика позаду, Естебан провів розмірену, безпомилкову гонку і втримав лідерство до фінішу. Результат означає, що Естебан стає першим французьким пілотом, який переміг на французькому автомобілі з французьким двигуном після перемоги Алена Проста з Renault в Австрії в 1983 році. Ця перемога стала першою для Alpine всього за через шість місяців після дебюту бренду у Формулі-1.
Фернандо фінішував на п'ятому місці, але після закінчення гонки і дискваліфікації Феттеля він став четвертим - кращий результат з моменту повернення в Формулу-1. Пілоти Alpine набрали максимальну кількість очок для команди на сьогоднішній день.
«Я дуже задоволений результатом і неймовірно пишаюся Естебаном, Alpine, Renault Group, Фернандо і командами з Великобританії і Франції, які невпинно працювали, щоб Alpine вперше здобула перемогу. Всі проявили велику стійкість, відданість справі і пристрасть, щоб досягти цього результату - це була відмінна командна робота, особливо від Фернандо і його неймовірного бойового духу. Для нас велика честь стояти на п'єдесталі пошани серед гігантів цього приголомшливо конкурентоспроможного виду спорту. Це була неймовірний тиждень: ми почали його з відкриття дилерського центру Alpine в Угорщині, відзначили день народження Фернандо, а тепер завершуємо подвійною французької перемогою! Ми можемо відсвяткувати це результат зараз, і він буде надихати нас на подальший успіх Alpine в майбутньому».
«Переможець Гран-прі Формули-1 - звучить неймовірно, і я, безумовно, в повній мірі це ще не усвідомив! Який момент! Це була божевільна гонка від самого початку і до кінця. Доводилося приймати безліч рішень, але команда відмінно впоралася. Команда механіків блискуче провела неймовірний піт-стоп, що мало критичне значення для того, щоб залишитися попереду Себастьяна [Феттеля]. Я радий, що зміг підтримувати максимальний темп - сьогодні все вийшло. Фернандо теж відмінно позмагався - його неймовірна командна робота в кінцевому підсумку зіграла величезну роль в перемозі, я був радий розділити з ним цей момент. Мені не вистачає слів, щоб висловити свою подяку команді за роботу і підтримку - сьогодні все окупилося. Величезне спасибі всім в Енстоуні та Вірі - цей результат для вас!».
«Дуже довга і важка гонка - ми змагалися протягом всього часу. Старт мав ключове значення - мені трохи не пощастило, і я втратив кілька позицій, але деяким не пощастило більше, ніж мені. Через це гонка стала трохи компромісною, однак я фінішував в п'ятірці і домігся кращого результату в сезоні, а команда досягла кращого результату з моменту свого дебюту, здобувши перемогу. Тепер угорська траса стане частиною нашої історії! У 2003 я виграв свою першу гонку за Renault, а Естебан виграв за Alpine в 2021. Я такий щасливий за нього і за хлопців. Іноді нам не щастило, але сьогодні удача виявилася на нашому боці, і ми повинні максимально використовувати ці можливості. При належному везінні ми зможемо провести гонки на рівні, близькому до здійсненного. У нас були злети і падіння, але тепер ми можемо дивитися в майбутнє і повторювати успіхи минулого. Цей результат мотивує команду, і ми вирушаємо на літню перерву з посмішками на обличчях».
«Неймовірний результат - перша перемога Естебана і Alpine F1 Team. Естебан провів приголомшливу гонку - наші вітання з його першою перемогою на Гран-прі. Гонка вийшла напруженою і здалася мені неймовірно довгою. Ми зайняли відмінні позиції на старті, під час гонки приймали вірні рішення, механіки провели два ідеальних піт-стопа, а потім залишалося триматися до кінця. Ми знали, що на останніх колах Льюїс [Хемілтон] може стати загрозою, але потрібно віддати належне Фернандо за завзятий бій проти нього, що в кінцевому підсумку допомогло Естебану захистити позицію. У минулому ми бачили божевільні гонки, тому хотіли скористатися будь-якою можливістю і сьогодні нам це вдалося. Я пишаюся командою - усіма, хто працює не тільки на трасі, але і на базах в Енстоуні та Вірі. Це нагорода за їх напружену роботу в останні кілька років. Давайте смакувати цю перемогу, і вона викличе у нас апетит на подальші успіхи».