З 2015 року бренд Renault утримує лідерство на українському автомобільному ринку
2018 рік видався непростим для гравців автомобільного ринку. Підтвердженням цього факту стала негативна динаміка автомобільного ринку. Але навіть в цій ситуації бренду Renault в Україні вдалося зберегти і примножити успіх у продажах автомобілів в 2018 році.
Четвертий рік поспіль компанія Renault в Україні впевнено утримує лідерство завдяки гнучкому підходу в управлінні бізнесом, високій якості продуктів Renault і професійній дилерській мережі.
Renault - лідер автомобільного ринку України з 2015 року.
Презентації новинок, дні відкритих дверей, спеціально організовані тест драйви, участь у виставках та форумах знайомили клієнтів з широким модельним рядом автомобілів Renault по всій Україні протягом 2018 року.
У 2018 році на українському ринку з'явилися 2 новинки бренду Renault - кросовер Renault Duster і електромобіль Renault Zoe. Новий Renault Duster з перших місяців продажів завоював перші позиції в рейтингу моделей. Його обирають за практичність, розумну ціну, сучасний дизайн, економічність і, головне, надійність. А Renault Zoe стала відмінним корпоративним транспортом для компанії Avtologistika, інтегрованого постачальника логістичних послуг в автомобільній промисловості.
Крім активної роботи з клієнтами, Renault в Україні організовує різні оригінальні заходи для партнерів і представників медіа, де в затишній і дружній атмосфері ділиться своїми досягненнями та планами.
Лідерські позиції на ринку і стрімкий розвиток компанії є підтвердженням професіоналізму великої і дружньої команди Renault, яка продовжує активно працювати над утриманням першого місця на українському автомобільному ринку.
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.