Renault F1 Team не змогла набрати очки на Гран-прі Азербайджану 2019
Даніель непогано стартував десятим і мав хороший темп до інциденту на 31-му колі, коли австралієць пошкодив задню частину боліда. Після цього він заїхав у бокси і закінчив гонку.
Ніко стартував з п'ятнадцятого місця, але не зміг суттєво поліпшити свою позицію і фінішував поза очковою зоною на чотирнадцятому місці.
· Ніко стартував з 15-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні обідки), заїхав в бокси на 8-му колі і встановив комплект Medium (жовті обідки), а на 34-му колі поставив комплект Soft.
· Даніель стартував з 10-го місця на шинах Soft, заїхав на піт-лейн на 10-му колі і встановив комплект Medium, а на 31-му колі зійшов з дистанції.
"Вікенд був складним. Я докладав максимум зусиль, мені здавалося, що я їхав настільки швидко, наскільки це взагалі можливо, але не зміг вичавити більшого з машини. Нам належить зрозуміти, чому це сталося, але, можливо, це один з тих загадкових уїк-ендів, які іноді трапляються. Було складно, починаючи з самого першого кола в п'ятницю, нам доводилося постійно боротися. Дуже шкода, що сьогодні не вийшло показати результат ні у мене, ні у команди, але ми намагаємося отримати з цього урок і краще підготуватися до наступної гонки. "
"Дивний інцидент, після якого мені довелося зійти. Але це моя помилка, і я прошу вибачення у команди і Даніїла [Квята]. Я діяв похабцем, і на кілька секунд у мене змішалися думки, загалом, я винен, і з цим потрібно змиритися. Команда безумовно заслуговувала більшого сьогодні. У мене був непоганий темп, і я показував гарний час на шинах Medium, ми могли б заробити очки."
"Тут все очевидно. Вікенд для нас поганий. Починаючи з першої вільної практики і до самого кінця, ми так і не змогли досягти потрібного темпу від боліда, незважаючи на серйозні зміни, які ми зробили вночі. Зрештою, під час гонки вдалося забезпечити нормальну швидкість для боліда Даніеля, але не для Ніко.
В цілому, перша частина сезону стала низкою розчарувань, але, якщо нам вдасться привести все в порядок, ми можемо забезпечити достатню конкурентоспроможність наших машин, що ми кілька разів могли спостерігати. Нам абсолютно точно потрібно підходити до старту європейської частини Чемпіонату, як до можливості перезавантаження. "