Продажі Групи Renault в усьому світі (легкові і легкі комерційні автомобілі) в першому кварталі скоротилися на 5,6% на тлі падіння ринку на 7,2%. Ринкова частка залишилася на колишньому рівні в 4,1% (+0,1 пп в порівнянні з 1 кварталом 2018).
В Європі продажі Групи зросли на 2,0% на тлі падіння ринку на 2,4% завдяки ганим результатам Clio, нового Duster, Zoe і легкових комерційних автомобілів.
У Бразилії Група Renault збільшила свої продажі на 29,4% і посіла рекордну частку ринку в 8,9%. Kwid продовжує користуватися великою популярністю в регіоні.
В Росії ринок і продажі Групи в порівнянні з 2018 роком практично не змінилися, а ринкова частка склала 28,5%. Lada Granta є бестселером на ринку.
В Аргентині та Туреччині продажі Групи Renault скоротилися на 47% і 42%, відповідно, при цьому ринкові частки зросли через падіння ринків на 49% і 44%.
В Ірані введення санкцій США привело до зупинки продажів Групи з серпня 2018 року.
Йде підготовка до запуску нових моделей, незабаром очікується вихід нового Clio в Європі, Arkana в Росії, Triber в Індії і City K-ZE в Китаї.
В першому кварталі 2019 року виручка Групи склала 12 527 млн євро (-4,8%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння* падіння склало б 2,7%.
Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 10 916 млн євро (-6,3%). Цей спад в основному пояснюється негативним ефектом об'єму (-4,7 пп) і скороченням продажів партнерам (-3,1 пп). Ефект валютних курсів негативно вплинув в розмірі 1,5 пп через знецінення аргентинського песо, бразильського реала, російського рубля та турецької ліри. Ефект ціни був позитивним в розмірі 0,3 пп, а ефект продуктового асортименту склав 1 пп.
У фінансуванні продажів (RCI Banque) в першому кварталі виручка склала 844 млн євро (+ 6,4% у порівнянні з 2018 роком). Число нових кредитних договорів скоротилося на 2,7% в основному через зниження активності в Туреччині та Аргентині. Середній обсяг дохідних активів зріс на 8,2% до 46,5 млрд євро.
У цьому кварталі внесок АВТОВАЗа в виручку Групи склав 767 млн євро (+ 7,1%) завдяки зростанню продажів Lada і незважаючи на негативний вплив обмінного курсу в розмірі 67 млн євро.
Очікується, що в 2019 р світовий ринок скоротиться приблизно на 1,6%.
Очікується, що європейський ринок залишиться без різких змін, якщо тільки Брекзіт не матиме жорсткого сценарію.
За межами Європи очікується зростання російського ринку приблизно на 3% (в порівнянні з колишнім прогнозом зростання понад 3%), а бразильський ринок повинен збільшитися на 10%.
При цьому Група Renault планує:
- збільшувати виручку Групи (при постійних обмінних курсах та постійній основі порівняння*).
- забезпечити операційну маржу Групи на рівні близько 6,0%.
- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.
* Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році
млн., евро |
2019 |
2018 |
Зміна 2019/2018 |
1 квартал |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
10 916 |
11 646 |
-6,3% |
АВТОЗАЗ |
767 |
716 |
+7,1% |
Фінансування продаж |
844 |
793 |
+6,4% |
Загалом |
12 527 |
13 155 |
-4,8% |
|
З початку року до кінця березня |
||
|
2019 |
2018 |
Динаміка (%) |
Франція |
178 057 |
177 722 |
+0,2% |
Європа (1) (окрім Франції) |
324 920 |
315 230 |
+3,1% |
Всього у Франції та Європі |
502 977 |
492 952 |
+2,0% |
Африка-Ближній Схід-Індія |
83 811 |
120 536 |
-30,5% |
Євразія |
158 487 |
165 720 |
-4,4% |
Америка |
97 917 |
103 402 |
-5,3% |
Азія-Тихий океан |
65 156 |
79 515 |
-18,1% |
В цілому крім Франції та Європи |
405 371 |
469 173 |
-13,6% |
ЗАГАЛОМ |
908 348 |
962 125 |
-5,6% |
(1) Європа = Європейський союз, Ісландія, Норвегія і Швейцарія
|
З початку року до кінця березня |
||
|
2019 |
2018 |
Динаміка (%) |
RENAULT |
|
|
|
ЛА |
471 378 |
544 033 |
-13,4% |
ЛКА |
105 504 |
104 764 |
+0,7% |
ЛА+ЛКА |
576 882 |
648 797 |
-11,1% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
ЛА |
15 690 |
19 105 |
-17,9% |
DACIA |
|
|
|
ЛА |
171 458 |
160 869 |
+6,6% |
ЛКА |
12 584 |
10 776 |
+16,8% |
ЛА+ЛКА |
184 042 |
171 645 |
+7,2% |
LADA |
|
|
|
ЛА |
91 005 |
82 415 |
+10,4% |
ЛКА |
2 581 |
3 687 |
-30,0% |
ЛА+ЛКА |
93 586 |
86 102 |
+8,7% |
ALPINE |
|
|
|
ЛА |
1 406 |
39 |
+++ |
JINBEI и HUASONG |
|
|
|
PC |
1 908 |
4 196 |
-54,5% |
ЛКА |
34 834 |
32 241 |
+8,0% |
ЛА+ЛКА |
36 742 |
36 437 |
+0,8% |
ГРУППА RENAULT |
|
|
|
ЛА |
752 845 |
810 657 |
-7,1% |
ЛКА |
155 503 |
151 468 |
+2,7% |
ЛА+ЛКА |
908 348 |
962 125 |
-5,6% |
|
З початку року до кінця березня |
Обсяг (1) (од.) |
ЛА+ЛКА |
1 |
Франція |
178 057 |
26,38 |
2 |
Росія |
111 712 |
28,52 |
3 |
Німеччина |
59 714 |
6,26 |
4 |
Італія |
58 688 |
10,10 |
5 |
Бразилія |
51 266 |
8,86 |
6 |
Іспанія + Канарські о-ви |
47 219 |
12,71 |
7 |
Китай |
42 687 |
0,72 |
8 |
Великобританія |
36 007 |
4,47 |
9 |
Бельгія + Люксембург |
23 980 |
12,31 |
10 |
Аргентина |
20 637 |
15,33 |
11 |
Індія |
19 193 |
1,90 |
12 |
Алжир |
18 528 |
48,25 |
13 |
Польща |
17 866 |
11,41 |
14 |
Марокко |
17 647 |
43,42 |
15 |
Туреччина |
16 891 |
19,09 |
(1) Продажі, крім Twizy