Автомобілі, що працюють на екологічному водні, який виробляється під час електролізу води, не викидають CO2 під час руху*, володіють збільшеним пробігом, а час на їх заправку становить лічені хвилини.
Проект HYVIA охоплює екологічне виробництво, зберігання і доставку водню. До кінця 2021 року очікується збільшення мережі водневих заправок.
«Для вирішення актуальних завдань в області водневої мобільності ми маємо пропонувати автомобілі на паливних елементах для всіх сегментів з високою інтенсивністю експлуатації транспорту, а також враховувати потреби екосистеми в цілому. Завдяки наявним потужностям HYVIA пропонує готові рішення з виробництва, зберігання, доставки екологічного водню і різноманітну лінійку водневих легких комерційних автомобілів. Ці рішення допоможуть компаніям, великим клієнтам, автопаркам і місцевим громадам реалізувати енергетичний перехід » - Девід Холдербах, президент HYVIA.
Одним із засновників HYVIA є компанія Plug Power, світовий лідер в розробці водневих рішень, яка вже понад 20 років займається електролізом і експлуатує понад 100 установок із загальною потужністю понад 40 тон водню щодня.
HYVIA буде пропонувати рішення для електролізу, мобільні сховища, а до кінця 2021 року і водневі заправні станції, які будуть збиратися у Флані. Вони будуть простими і безпечними, а також доступні для оренди або для покупки.
HYVIA широко використовує напрацювання Renault Group, яка в 2014 році першою розробила комерційний автомобіль на водні і є європейським лідером в сегменті електричних комерційних автомобілів.
До кінця року HYVIA запропонує три легких комерційних автомобіля на паливних елементах:
• Master Van H2-TECH - великий фургон, який оптимально пристосований для комерційних перевезень, має пробіг до 500 км і обсяг вантажного відсіку 12 м3.
• Master Chassis Cab H2-TECH - великий фургон з більшим вантажним відсіком 19 м3 і пробігом в 250 км.
• Master Citybus H2-TECH - міський мініавтобус місткістю до 15 пасажирів з пробігом близько 300 км, який ідеально підійде в якості службового і громадського транспорту.
Воднева архітектура HYVIA
Ці автомобілі побудовані на базі архітектури Dual Power, яка передбачає живлення від електричного або водневого джерела енергії. Пробіг складає до 500 км: з них 100 км забезпечуються електрикою, а решта – воднем. Автомобілі комплектуються акумулятором ємкістю 33 кВт-год і баками на 3-7 кг водню в залежності від версії. Система паливних елементів включає як саму батарею, так і підсистеми, що відповідають за подачу та регулювання водню і повітря, зволоження і охолодження.
HYVIA пропонує своїм клієнтам рішення для всіх завдань, в тому числі додаткові послуги фінансування (наприклад, для оренди водневих заправних станцій або автомобілів) або технічного обслуговування на базі мережі Renault, однієї з найрозвиненіших в Європі.
HYVIA продовжує розвивати свою екосистему у Франції:
• Вільє-Сен-Фредерік - головний офіс і науково-дослідний департамент: спеціальна команда почала аналіз проекту великомасштабної установки паливних елементів на базі центру розробки легкого комерційного транспорту Renault Group.
• Флан - технологічні рішення, виробництво і логістика: відбувається нарощування потужностей і експертиза виробництва паливних елементів і водневих заправних станцій напередодні старту продажів в кінці 2021 року.
• Батії - виробництво Renault Master: завод Renault Group в Батії випускає Master для HYVIA.
• Грес-Арменвільє - PVI (Renault Vehicle Innovation): PVI, дочірній підрозділ Renault Group з 2017 року, продовжує електрифікацію Master і нарощує потужності для подальшої інтеграції рішень на базі паливних елементів. PVI також виробляє 27-тонні вантажівки на водневій енергії.
* Під час руху відсутній викид CO2 та інших контрольованих забруднюючих повітря речовин відповідно до вимог WLTP.