Гран-при Італії
Даніель був п'ятим на стартовій решітці і відразу зайняв позицію поза лінією. На шинах Pirelli Soft він зберіг відставання від Гаслі та Леклера. Після того, як Гаслі зійшов з дистанції, Даніель поставив нові шини Pirelli Hard і зміг утримати позицію над Леклером, незважаючи на сильний тиск з боку пілота Ferrari. Перес йшов попереду, але на 51-му колі, коли до місця сходу Ферстаппена була спрямована машина безпеки, команді посміхнулася доля. Коли Перес зупинився для зміни шин, Даніель набрав дві позиції і продовжив боротьбу на старих шинах до тих пір, поки не фінішував третім. Ця перемога стала другою за рахунком в сезоні для Renault DP World F1 Team і 31-й в кар'єрі Даніеля.
Естебан впевнено почав гонку з дванадцятого місця на стартовій решітці на шинах Pirelli Medium. Він утримував позицію поза лінією і на ранніх етапах гонки був всього в двох секундах від першої десятки. Але імовірно через проблеми з трансмісією, яку ще належить розслідувати, зійшов з дистанції на 28-му колі і в кінцевому рахунку вибув з гри.
Набравши загалом 135 очок, тепер команда Renault DP World F1 займає третє місце в Кубку конструкторів.
Два подіуми за три гонки! Я дуже щасливий, і, до речі, на цей раз я не забув випити з черевика! На початку ми впевнено розташувалися на п'ятій позиції, але потім Макс випустив машину безпеки. Відмовитися від зміни шин було правильним рішенням, особливо після того, як Перес заїхав на піт-стоп. Тут досить складно обігнати, але сьогодні всі ризики окупили себе. Прикро за Естебана, тому що машина насправді сильна. Результат тут означає, що ми виходимо на третє місце в Кубку, до чого і прагне команда. Я дуже радий поїхати з Імоли з відмінним подіумом: щиро дякую всім в команді. Хоча на цей раз другого татуювання не буде, думаю, Сиріл досить постраждав!
В цілому уїк-енд видався важким, і схід з траси став фінальною крапкою в низці невдач. Спочатку стався розрив в гальмівному каналі, це означало, що ми повинні були раніше заїхати на піт-стоп, а потім у нас виникла проблема з коробкою передач. Проте, я дуже радий, що сьогодні команда знову піднялася на подіум, Даніель молодець. Цей результат позитивно позначається на команді, ми набираємо силу, і це гарний знак на частину сезону, що лишається, та на наступні місяці. Зараз ми треті в Кубку - це те, за що ми всі боролися, а значить, вихідні пройшли все-таки добре.
Я хотів би почати з вибачень перед Естебаном через черговий схід з траси з технічних причин. Він непогано стартував, незважаючи на ранню зупинку, яка знадобилася для видалення відірваних повітропроводів. Потім він зіткнувся з проблемою з коробкою передач, і йому довелося вийти з гри. Дуже шкода, оскільки Даніель показав: коли машина справна, у нас є швидкість, і ми можемо скласти гідну конкуренцію. І знову гонка пішла своєю чергою: оскільки Перес зміг отримати вигоду зі свого старту на середніх шинах, нам здавалося, що Даніель залишиться на п'ятому місці, і були готові до такого результату, але схід Ферстаппена відкрив нові можливості. Команда прийняла стратегічне рішення більше не зупинятися, вважаючи, що у нас є достатньо ресурсу, щоб стримувати атаку суперників. Це було дуже ризиковане рішення, але завдяки фантастичному пілотуванню Даніеля, воно виправдало себе. Разом з інженерами йому вдалося підтримувати точну температуру шин, щоб потім приголомшливо пройти кілька останніх кіл, дійти до кінця і привезти нам ще одну перемогу. Зараз ми треті в Кубку, нам потрібно зберегти цей результат і зосередитися на майбутніх уїк-ендах. Нарешті, я також хотів би привітати Mercedes з їх сьомим Чемпіонатом світу; це феноменальне досягнення, яке і далі надихатиме нас на майбутню роботу.