З шістнадцятого на четверте місце завдяки Естебану на Гран-прі Лас-Вегасу

Команда BWT Alpine F1 заробила 12 очок на Гран-прі Лас-Вегаса, коли Естебан Окон піднявся на дванадцять позицій з шістнадцятого місця на решітці і фінішував на четвертому місці під картатим прапором. Його напарник по команді П'єр Гаслі, який стартував з найкращого в сезоні четвертого місця в решітці, на жаль, фінішував поза очками, перетнувши фінішну лінію одинадцятим.

Суперечливий результат  в Остіні: П'єр стає восьмим, а Естебан вибуває з Гран-прі США

Гран-прі Лас-Вегасу

Це був цікавий суботній Гран Прі під вражаючими вогнями міста, який розпочався з інцидентів на ранніх етапах. Естебан відіграв вісім позицій на першому колі і посів восьме місце, а П'єр зберіг свою стартову позицію - четверту.
П'єр заїхав на піт на 17-му колі для заміни шин на нові Hards, а Естебан через три кола зробив обов'язкову зупинку. З цього моменту мова йшла про управління шинами до кінця перегонів. Обидва гонщики чесно боролися за позицію на 34-му колі, коли Естебан зміг обійти П'єра і вийти на п'яте місце. Зрештою, Естебан успадкував четверту позицію після пізнього піт-стопу Оскара Піастрі, а потім поступився четвертою позицією Джорджу Расселу, чий п'ятисекундний штраф приніс Естебану заслужені 12 очок. П'єр не зміг впоратися з шинами Hard і фінішував одинадцятим.
Зараз команда вирушає до Абу-Дабі на фінальні перегони Чемпіонату світу з автоперегонів Формули-1 2023 року.

Перегони

Естебан стартував з 16 місця на New Mediums ( L20 піт-стоп на New Hards). Найшвидше коло: 1:36.637
П'єр стартував з 4-го місця на New Mediums (L17 піт-стоп на New Hards). Найшвидше коло: 1:36.913

Естебан Окон, стартував на 16-му місці, фінішував на 4-му

"Що за вечір у Лас-Вегасі, коли ми опинилися поза очками і фінішували на четвертому місці! Я хотів би привітати команду з цим чудовим результатом і дивовижним відродженням. Старт був хаотичним, але нам вдалося пройти його чітко і відіграти вісім позицій на першому колі. Після цього ми повинні були набратися терпіння, провести чітку боротьбу, і управління шинами було дійсно ключовим моментом. Я здійснив кілька хороших обгонів, і фінішувати четвертим на цій дивовижній трасі - це дійсно чудовий результат, особливо враховуючи те, як я почувався після кваліфікації. Попереду ще одні перегони в Абу-Дабі наступного тижня, і ми будемо прагнути зберегти цей темп до фіналу сезону".

П'єр Гаслі, стартував на 4-му місці, фінішував на 11-му

"Це розчаровуючий результат з мого боку - з четвертої позиції в сітці опинитися за межами очок на одинадцятому місці. Нам потрібно багато чого проаналізувати, адже це не те, чого ми ставили собі за мету досягти сьогодні. Це був хороший старт у складних умовах, перша сесія пройшла досить добре, і ми комфортно почувалися в першій четвірці. Як тільки ми взули шини Hard, здавалося, що ми просто боремося, шини зернисті, і весь другий відрізок був викликом, щоб просто дістатися до фінішу. Це був розчаровуючий вечір, і нам дуже шкода. Тим не менш, це був дуже хороший уїк-енд для команди з четвертим місцем у кваліфікації, а потім четвертим місцем Естебана в перегонах. Ми проведемо аналіз і повернемося на наступних вихідних до фіналу сезону в Абу-Дабі, готові завершити сезон якнайкраще".

Бруно Фамін, в.о. керівника команди

"Загалом, це був надихаючий вікенд для команди в Лас-Вегасі. Якщо вчора у кваліфікації перемогу здобув П'єр після блискучої роботи на одному колі, то сьогодні - Естебан, який чудово провів заїзд і піднявся з шістнадцятого на четверте місце, заробивши 12 очок. Він добре попрацював, щоб уникнути хаосу на старті, а потім склав докупи два добре керованих відрізки, щоб ретельно стежити за шинами і підтримувати конкурентоспроможний темп до кінця. Що стосується П'єра, то нам є що оцінити. Як команда ми ретельно проаналізуємо результати цього уїк-енду - вони виявилися кращими, ніж ми очікували - перед тим, як вирушити до Абу-Дабі на фінальні перегони наступного уїк-енду".