Альянс - це унікальне для автомобільного світу стратегічне та операційне об'єднання
Сьогодні Група Renault, Nissan Motor Co., Ltd. і Mitsubishi Motors Corporation, члени одного з провідних світових автомобільних альянсів, оголосили про низку ініціатив в рамках нової моделі ділового співробітництва, покликаної підвищити конкурентоспроможність і прибутковість трьох партнерів.
Компанії-учасники планують розвивати наявні синергії, в тому числі в сфері спільних закупівель, користуючись своїми лідерськими позиціями і географічними перевагами для підтримки ділового розвитку партнерів.
«Альянс - це унікальне для автомобільного світу стратегічне та операційне об'єднання, яке дає нам серйозні переваги на тлі постійних змін в нашій галузі, - сказав Жан-Домінік Сенар, голова операційного ради Альянсу і Renault. - Нова ділова модель дозволить Альянсу максимально ефективно використовувати наявні активи і можливості кожної компанії, спираючись на їх внутрішню культуру і традиції. Три учасники Альянсу будуть розвиватися у всіх автомобільних сегментах і супутніх технологіях, вусіх регіонах, на користь кожного клієнта, а також продовжать підвищувати свою конкурентоспроможність, стійку прибутковість і рівень соціальної і екологічної відповідальності».
Керівництво трьох компаній затвердило принципи стратегії «еталон-аналог» в сфері розробки автомобілів, яка передбачає спільне вирішення наступних завдань:
Очікується, що завдяки стратегії «еталон-аналог» інвестиції в розробку нових моделей автомобілів, що повністю відповідають такій схемі, вдасться скоротити майже на 40%. Ці переваги доповнюють вже сформовані синергії.
Альянс також затвердив використання позначення «еталонний регіон» для окремих частин світу. Кожна компанія зосередиться на своїх ключових регіонах і стане одним з лідерів за конкурентоспроможністю, а також зразком для наслідування для інших партнерів.
В рамках цієї системи Nissan стає лідером в таких «еталонних регіонах», як Китай, Північна Америка і Японія, Renault - в Європі, Південній Америці та Північній Африці, Mitsubishi Motors - в країнах АСЕАН та Океанії.
Наявність еталонної компанії в кожному регіоні допоможе збільшити обсяг спільного користування, максимально розділити фіксовані витрати між партнерами і ефективно використовувати активи кожного учасника.
Оновлення продуктових лінійок членів Альянсу буде проходити в рамках стратегії «еталон-аналог», а виробництво еталонного автомобіля та аналогів буде організовано максимально конкурентоспроможними чином. Отже:
Отже, до 2025 року майже 45% моделей Альянсу розроблятимуться та випускатимуться за схемою «еталон-аналог».
У тому, що стосується ефективності технологічного розвитку, партнери по Альянсу продовжать користуватися наявними активами і спільно інвестувати в нові платформи, силові установки і технології. Таке спільне використання вже досвідчило свою ефективність в розробці силових установок і платформ і допомогло успішно вивести на ринок платформу CMF-B для Renault Clio і Nissan Juke, а також платформу кей-кара для Nissan Dayz і Mitsubishi eK Wagon. У найближчому майбутньому очікується поява платформ CMF-C / D і CMF-EV.
Схема «еталон-аналог» з платформ і силових установок пошириться на всі ключові технології, при цьому буде використовуватися наступний розподіл відповідальності: