Renault представляє нову еру в електричних комерційних автомобілів, з Estafette, Goelette

• Renault розкриває назви та типи кузовів майбутнього модельного ряду комерційних автомобілів, який переосмислить цей сегмент ринку.
• Бренд запропонує повний асортимент для цього сектора, який є гнучким і масштабованим, побудованим навколо архітектури SDV (Software Defined Vehicle), розробленої компанією Ampere.
• Три автомобілі будуть вироблятися у Франції на заводі в Сандувілі і надійдуть на ринок з 2026 року.

Renault представляє нову еру в електричних комерційних автомобілів, з Estafette, Goelette і Trafic

Estafette, Goelette і Trafic: три сильні назви для трьох особистостей, які відрізняються, але все ж доповнюють одне одного своєю спільною ДНК!

Ці три автомобілі є результатом співпраці з Flexis, незалежною компанією, заснованою Групою Renault, Групою Volvo та Групою CMA CGM. Цей новий асортимент 100% електричних фургонів E-Tech був розроблений для задоволення повного спектру бізнес-вимог.

На базі нової платформи "скейтборд" і архітектури SDV ці компактні, просторі та адаптовані фургони прокладають шлях до індивідуальних рішень, які підтримуватимуть клієнтів у перехід на енергоефективні технології.

Ця нова платформа представляє значний прорив у проектуванні інтелектуальних транспортних засобів, пропонуючи гнучкість, ергономіку та підключення, з практично безмежними можливостями для індивідуалізації та зниження експлуатаційних витрат, забезпечуючи при цьому високий рівень безпеки та продуктивності.

Кожен з трьох автомобілів має свою ідентичність і призначений для задоволення конкретних потреб.

Goelette E-Tech electric: універсальний автомобіль

Goelette E-Tech electric: універсальний автомобіль

Історичний комерційний автомобіль Renault, Goelette був на дорогах протягом десяти років з 1956 року. Міцний, надійний і легкий для трансформації перетворенні, він був одним з найпопулярніших фургонів для автопарків або власників малого бізнесу з конкретними вимогами.
Розроблений для задоволення широкого спектру потреб, Goelette E-Tech electric доступний у трьох версіях: шасі-кабіна, фургон і самоскид, що відкриває шлях до широкого вибору трансформацій.
Використовуючи всі переваги гнучкої та оригінальної архітектури, що стала можливою завдяки цій новій генерації транспортних засобів, Goelette E-Tech electric має уніфіковану передню частину аж до стійки B, ідентичну передній частині Trafic E-Tech electric.
Задня частина не має спеціального обладнання. Вона розроблена для практично безмежного ряду пристроїв та індивідуальних особливостей, з конструктивними елементами, які можуть прийняти «фургон» або інші конфігурації, що відповідають конкретним вимогам користувачів. Задні ліхтарі одночасно функціональні та елегантні, підкреслюють загальний дизайн автомобіля. Доступний з або без підніжки, Goelette E-Tech electric є функціональним і сучасним автомобілем, здатним адаптуватися до всіх ситуацій.
 

Estafette E-Tech electric: розроблений для сучасних міст

Estafette E-Tech electric: розроблений для сучасних міст

Estafette E-Tech electric є сучасним перевтіленням іконічного фургона Renault 1960-х років, адаптованого до вимог сучасної міської логістики. Більше половини мільйона автомобілів носили назву Estafette між 1959 і 1980 роками. Ця легендарна назва символізує комерційний автомобіль, що охоплює кілька поколінь.
Його дизайн значною мірою натхненний концептом Renault Estafette, представленим минулого вересня. Завдовжки всього 5,27 м і завширшки 1,92 м, це компактний автомобіль, яким легко керувати у місті. Його висота становить 2,60 м, що дозволяє людині заввишки до 1,90 м легко пересуватися в салоні, між кабіною та вантажним відсіком. Як і Trafic E-Tech electric, він надзвичайно легкий у керуванні, що дозволяє йому маневрувати вузькими вулицями та густонаселеними міськими районами.
Натхненний дизайном Trafic E-Tech electric, Estafette E-Tech electric має велике трисекційне панорамне лобове скло для кращої видимості, безпеки та комфорту при водінні. Сучасна передня частина має характерний світловий підпис: світлова смуга з ідеально вирівняними денними ходовими вогнями, що підкреслює високотехнологічну ідентичність автомобіля. Логотип Renault додає стриманості і елегантності цій гармонійній загальній картині.
Estafette E-Tech electric включає функції, призначені для бізнес-користувачів у місті, такі як розсувні бічні двері з невидимою інтегрованою направляючою для плавного відкривання. Підніжки з обох боків полегшують посадку та висадку з автомобіля, що робить його використання більш ергономічним.
На задній частині одностулкові двері з роликовим механізмом оптимізують вантажний простір, а підніжка з нержавіючої сталі підкреслює міцний, високотехнологічний характер автомобіля. Захист з зернистого чорного пластику на верхніх і нижніх частинах кузова робить автомобіль візуально нижчим, надаючи сучасного, динамічного відчуття. Ці чорні елементи також підкреслюють міцність кузова, забезпечуючи захист, необхідний для інтенсивного використання в міських умовах.
Цей новий модельний ряд буде вироблятися у Франції, на заводі в Сандувілі, і з'явиться на ринку з 2026 року. Більш детальна інформація буде розкрита в найближчі місяці.
 

Trafic E-Tech electric: сучасний і функціональний

Trafic E-Tech electric: сучасний і функціональний

Завдяки цій моделі четвертого покоління, Trafic пише новий розділ у сазі, що почалася у 1980 році. Випущений у кількості понад 2,5 мільйона одиниць з моменту запуску, він продовжує свою вдалу кар'єру.
Trafic E-Tech electric відрізняється сучасними пропорціями та дизайном one-box для чистого, динамічного профілю. Він має короткий передній звис і подовжену колісну базу, з колесами, розташованими по кутах, щоб максимізувати внутрішній простір, при цьому зберігаючи радіус повороту, еквівалентний Renault Clio. Він має висоту менше 1,90 м, що дозволяє легко заїжджати в підземні паркінги.
Його загальний вигляд чітко відображає нові дизайнерські тенденції Renault, з плавними, структурованими лініями.
Центральна передня частина підкреслює високотехнологічний вигляд автомобіля, демонструючи підсвічену верхню смугу, з бічними денними ходовими вогнями, що підкреслюють його передовий характер. У центрі смуги розміщено підсвічений логотип, який також впадає в око, відображаючи загальну увагу до деталей. Якщо дивитися збоку, лінія стрічки передає відчуття продуктивності, з тонким візуальним ефектом, що підкреслює враження руху та енергії, навіть коли транспортний засіб стоїть на місці.
Задня частина має високу лінію кузова на рівні з бічними вікнами, а також сильно вигнуті, асиметричні навісні двері та спойлер з дефлекторами для оптимізації аеродинаміки. Задні ліхтарі мають унікальний світловий підпис, підкреслений 3D дизайном, що додає стилю вишуканості. Відчуття міцності підкреслюється захистом нижньої частини кузова з зернистої чорної пластмаси, з передніми і задніми бамперами та нижніми дверними секціями, що підкреслюють враження надійності для інтенсивного повсякденного використання.
 

ПРО RENAULT

Більше століття Renault розробляє, виготовляє і продає легкі комерційні автомобілі, які відповідають вимогам професійних клієнтів по всьому світу. Express, Kangoo, Trafic та Master: легендарні автомобілі, визнані по всьому світу за їх інноваційні способи поліпшення щоденного життя користувачів. Будучи європейським лідером понад десятиліття на численних ринках (ДВС та електромобілі), Renault Pro+ пропонує індивідуальні та розумні стійкі рішення мобільності через унікальне поєднання рішень, послуг і фінансових пропозицій, які спрощують і підвищують ефективність бізнесу для професійних клієнтів. Вона об'єднує інноваційні цифрові рішення з панеллю затверджених виробників кузовів і мережею експертів з комерційних автомобілів, розташованих у більш ніж 600 центрах Renault Pro+ у більш ніж 25 країнах.

ПРО FLEXIS

Заснована в 2024 році, Flexis є європейською компанією з рішень для мобільності, що базується у Франції (Вільбон-сюр-Іветт). Flexis проектує, розробляє та виготовляє нове покоління 100% електричних комерційних фургонів і надає рішення для управління автопарком на основі архітектури Software Defined Vehicle (SDV). Щоб задовольнити унікальні потреби в низьковуглецевих, ефективних логістичних рішеннях, транспортні засоби Flexis відповідають поєднаним потребам професіоналів з доставки останньої милі, їхніх водіїв та міст, у яких вони працюють. Перші електричні фургони Flexis очікуються на конвеєрі заводу Renault у Сандувілі в 2026 році. Незалежна компанія Flexis є результатом спільного підприємства Групи Renault, Групи Volvo та Групи CMA CGM.