2
Нова висококласна версія Esprit Alpine з стильним спортивним дизайном
3
Впевнений крок у вищий клас з трьома комплектаціями та ширшим вибором технологій
Представлений у жовтні 2020 року в європейській версії, Renault Arkana є яскравим прикладом успіху періоду Відродження. Наразі Renault продала 163 000 цього вишуканого купе-позашляховика (загалом 240 000, включаючи XM3 від Renault Korea Motors), і він відіграє ключову роль у планах бренду завоювати С-сегмент, поряд з електричним Megane E-Tech та Austral.
Arkana переписала правила завдяки своєму купе-позашляховику, що поєднує в собі зручність і місткість, і зараз продається на ринках кількох континентів - від Австралії, Нової Зеландії та Японії до Ізраїлю та Чилі. Його висококласні версії - R.S. Line та E-Tech Engineered - пропонують додатковий характер та енергійність і суттєво сприяють його успіху (на них припадає 53% від загального обсягу продажів у Європі у 2023 році). Найбільш продаваною силовою установкою є повний гібрид E-tech потужністю 145 к.с. (63% продажів в Європі за перші шість місяців 2023 року).
Цей двигун не має аналогів на ринку, задоволення від водіння, яке він пропонує, є безпрецедентним, а його енергоефективність - видатною. Це другий критерій, на який звертають увагу покупці при виборі автомобіля, після дизайну*. * Опитування NCBS, FY2022
НОВИЙ ВИГЛЯД
Нова Arkana, яку Renault представляє сьогодні, поєднує в собі оригінальну плавність ходу, імпозантну манеру поведінки та міцну конструкцію з новою ідентичністю Renault, щоб піднятися ще вище на "Nouvelle Vague". Логотип Nouvel'R вбудовано в решітку радіатора, в центрі глибокої глянцевої чорної смуги, що з'єднує фари. Ця поверхня повністю вирівняна і гладка, що робить її ще більш елегантною.
Дизайн логотипу Nouvel'R став основою для нового візерунка на решітці - навмисно неструктурованого набору діамантів, що перегукуються навколо діаманта посередині. 3D-ефект на краях діамантів ніби вирізняє їх і додає глибини. Залежно від оздоблення (Evolution, Techno або Esprit Alpine), ці елементи будуть чорними, сатиновими хромованими або темними хромованими, щоб підкреслити перехід до вищого класу. Вертикальний візерунок на верхній решітці радіатора робить загальний вигляд більш узгодженим з візерунком на решітці біля основи бампера.
Аеродинамічна пластина, що стала візитною карткою версій R.S. Line та E-Tech Engineered, тепер прикрашає бампер комплектацій Techno та Esprit Alpine. Воно має той самий колір, що й кузов у версії Techno та Satin Grey у версії Esprit Alpine.
Логотип у центрі задніх дверей виконаний у темно-хромовому кольорі, як і спереду, так само як і написи та вихлопні труби. Фари мають ледь димчасті кришталеві плафони, що додають автомобілю сучасного вигляду.
Хром на декоративних елементах (решітка радіатора, рамки вікон тощо) замінено на чорний, сатиновий чорний або глибокий глянцевий чорний залежно від версії.
Нове оздоблення Esprit Alpine
Як і інші найновіші моделі в лінійці Renault, New Arkana тепер має стильне спортивне оздоблення Esprit Alpine у верхній частині модельного ряду, яке чудово підкреслює індивідуальність автомобіля.
Однією з особливостей екстер'єру є пластина Satin Gry на передньому бампері. Інша особливість - емблема Shale Grey, розташована в глибокому глянцевому чорному кольорі на обшивці крил. Модель також оснащена новими 19-дюймовими ажурними колісними дисками, які додають їй не тільки спортивності, але й статичності. Новий виріз елеронів підібраний під форму даху покращує аеродинаміку задніх дверей.
Усередині сидіння оббиті сумішшю Eco Tep (10% біоматеріалів) та штучної замші (більше, ніж у колишніх моделях високого класу R.S. Line та E-Tech Engineered). Сидіння тепер мають синю горизонтальну прострочку та логотип Alpine на спинці, а ремені безпеки - дві сині смужки.
Внутрішня частина дверей і керма має червону, білу і синю прострочку, а облицювання панелі приладів, розташованої навпроти переднього пасажирського сидіння, нагадує графіт для створення елегантного, стриманого ефекту.
Який би силовий агрегат ви не обрали, кокпіт нового Arkana Esprit Alpine оснащений електронним важелем перемикання передач без механічних кабелів.
Простіший модельний ряд і більше зручностей
Лінійка New Arkana скоротилася до трьох моделей: Evolution, Techno та Esprit Alpine.
Evolution тепер включає навігацію в стандартну комплектацію інформаційно-розважальної системи Renault EASY LINK, яка також бездротово з'єднується з Android Auto та Apple CarPlay. Цифровий екран на приладовій панелі, як і раніше, має діагональ 7 дюймів, але тепер відображає інформацію на більшій площі.
На додаток до аеродинамічної пластини, що поєднується з кузовом, Techno залишив ті ж колеса, що і у версіях R.S. Line та E-Tech Engineered. Логотип і написи ззаду виконані в сатиновому хромованому кольорі.
Ця лінійка представляє новий колір кузова, Midnight Blue, і пропонується з тими ж силовими агрегатами на вибір: E-Tech повний гібрид потужністю 145 к.с. та бензиновий м'який гібрид потужністю 140 к.с. та 160 к.с.
Повна гібридна силова установка E-Tech потужністю 145 к.с. з режимом E-Save
Задоволення від водіння від повної гібридної силової установки E-Tech потужністю 145 к.с. ні з чим не порівняти: вона настільки ж плавна в електричному режимі, як і енергійна та ефективна. Вона поєднує два електродвигуни (головний двигун потужністю 36 кВт і високовольтний стартер-генератор потужністю 18 кВт) з 4-циліндровим 1,6-літровим бензиновим двигуном потужністю 69 кВт (94 к.с.), розумною багаторежимною коробкою без зчеплення і акумулятором ємністю 1,2 кВт-год.
Коробка передач забезпечує 4 передачі для бензинового двигуна і 2 передачі для головного електродвигуна. Повністю гібридна силова установка E-Tech, іншими словами, має до 14 можливих комбінацій між двигуном та електродвигуном для оптимізації енергоефективності.
Автомобіль завжди стартує в електричному режимі і може працювати тільки на електродвигуні до 80% часу в містах, що скорочує споживання до 40% порівняно зі стандартним бензиновим двигуном. Викиди CO2 цієї високоефективної силової установки можуть становити лише 105 г/км, що є видатним показником у своїй категорії. Крім насолоди тишею в електричному режимі, ви можете насолоджуватися зручністю водіння без зупинок для підзарядки акумулятора.
Повністю гібридна силова установка E-Tech потужністю 145 к.с. нової Arkana оснащена функцією e-save. Ви можете обрати її на центральному екрані автомобіля в налаштуваннях автомобіля або через режим водіння у версіях з налаштуваннями MULTI-SENSE, і вона підтримує заряд батареї на рівні не менше 40%, тож у вас є додаткова підтримка, щоб продовжувати рух в електричному режимі, якщо це необхідно, або щоб допомогти двигуну на крутих підйомах.
Приємні враження від водіння
Нова Arkana побудована на модульній платформі CMF-B, розробленій Альянсом. Цю платформу високо оцінили за ефективність і задоволення від водіння, яке вона забезпечує, її видатну універсальність, високу керованість і чудовий комфорт.
На додаток до впевненого зчеплення з дорогою, задні колеса New Arkana регулюються, щоб зберегти надзвичайну стійкість автомобіля при проходженні поворотів на високій швидкості. Бічні переміщення обмежені, навіть на найбільш нерівних дорогах. Точне і пряме рульове управління підвищує продуктивність шасі, а короткий діаметр розвороту від бордюру до бордюру (11,2 метра) додає йому маневреності.
Замовлення
Новий Renault Arkana буде доступний для замовлення починаючи з літа 2023 року, в залежності від країни.
Новий Renault Arkana
ОБ'ЄМ БАГАЖНИКА (Л) |
|
---|---|
Об'єм багажника |
513 (E-TECH Hybrid: 480) |
Максимальний об'єм багажника зі складеним заднім сидінням |
1 269 (E-TECH Hybrid: 1 263) |
РОЗМІРИ (мм) |
|
Загальна довжина |
4568 |
Колісна база |
2 720 |
Передній звис |
878 |
Задній звис |
970 |
Загальна ширина зі складеними дзеркалами / розкладеними дзеркалами |
1 820 / 2 034 |
Передня колісна база |
1 562 |
Задня колісна база |
1 584 |
Загальна висота |
1 576 |
Висота відкритих задніх дверей |
2 155 |
Висота порогу багажника |
767 |
Дорожній просвіт (кліренс) |
200 |
Простір для ніг на 2-ому ряду |
211 |
Простір для рук спереду |
1 439 |
Простір для рук ззаду |
1 453 |
Ширина для плечей спереду |
1 406 |
Ширина для плечей ззаду |
1 397 |
Передній запас висоти для голови |
877 |
Задній запас висоти для голови |
862 |
Максимальна ширина входу в багажник |
1 077 |
Внутрішня ширина між колісними арками |
991 |
Максимальна довжина вантажу зі складеним заднім сидінням |
1 872 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
NEW ARKANA |
|
---|---|---|---|
|
Паливо |
||
Версія |
м'який гібрид 140 EDC |
м'який гібрид 160 EDC |
Гібрид E-TECH 145 |
ДВИГУНИ |
|
|
|
Тип палива |
Неетильований бензин - E10 |
Бензин + Електродвигун, що самозаряджається |
|
Норма викидів |
Euro6 E |
||
Протокол затвердження |
WLTP |
||
Система очищення забруднення після обробки |
3-ходовий каталізатор + GPF |
||
Тип двигуна |
4 циліндри, 16 клапанів
|
4 циліндри, 16 клапанів + E-MOTOR + HSG
|
|
Потужність двигуна |
1 333 |
1 598 |
|
Діаметр x хід поршня (мм) |
72,2 x 81,4 |
78 x 83,6 |
|
Тип впорскування |
Прямий + турбо |
Багатоточковий непрямий |
|
Загальна потужність кВт (к.с.) |
НЕ ЗАЗНАЧЕНО |
105 (143) |
|
Максимальна потужність кВт ( к.с.) при обертах в хвилину |
103 (140) між 4 500 та 6 000 |
116 (158) при 5 500 |
ICE = 69 (94) |
Максимальний крутний момент (Нм) при об/хв |
260 між 1750 та 3500 |
270 між 1 800 та 3 750 |
ICE = 148 при 600 |
Зупинка і запуск та рекуперація енергії |
Так/ так |
||
Капітальний ремонт / інтервал заміни мастила |
1 рік або 30 000 км / 2 роки або 30 000 км |
||
Дистрибуція |
Китай |
||
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ |
|
|
|
Тип |
EDC - 7 передач |
Багаторежимна автоматична коробка передач E-TECH |
|
АКУМУЛЯТОР |
|
|
|
Тип |
Літій-іонний |
||
Напруга (В) |
13 |
230 |
|
Потужність (кВт/год) |
0,13 |
12 |
|
ШИНИ |
|
|
|
Стандартний розмір шин |
215/ 60 R17 215/55 R18 225/45 R19 |
||
Комплект для накачування / запасне колесо |
Так / Додатково |
||
Об'єм завантаження (VDA дм3) |
513 |
480 |
|
ГАЛЬМА |
|
|
|
Діаметр / товщина вентильованих передніх дисків (мм) |
280 / 24 |
296 / 26 |
|
Діаметр / товщина вентильованих задніх дисків (мм) |
260 / 8 |
||
ПОТУЖНІСТЬ АВТО |
|
|
|
Максимальна швидкість (км/год) |
174 |
172 |
|
0 - 100 км/год |
9,8 |
9,1 |
10,8 |
1 000 м зі старту (с) |
31,5 |
30,7 |
32,6 |
Поновлення руху 80-120 км/год |
7,6 |
6,4 |
8,5 |
ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ (WLTP) |
|
|
|
CO2 (г/км) |
130* |
130* |
105* |
Комбінований цикл (л/100 км) |
5,8* |
5,8* |
4,7* |
Об'єм паливного бака (л) |
50 |
50 |
50 |
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ |
|
|
|
Тип |
Електричний підсилювач керма |
||
Поворотне коло, від бордюру до бордюру (м) |
11,2 |
||
Рульове колесо обертається, від фіксації до фіксації |
2,6 |
||
Передня вісь |
Pseudo McPherson |
||
Задня вісь |
semi-rigid essieu |
||
МАСА |
|
|
|
Споряджена маса (кг) |
1 336 |
1 347 |
1 435 |
Повна маса автомобіля (кг) |
1 876 |
1 876 |
1 961 |
Максимальна допустима маса автомобіля (кг) |
2 776 |
2 776 |
2 721 |
Максимальна маса причепа з гальмами (кг) |
900 |
900 |
760 |
Максимальна маса причепа без гальм (кг) |
705 |
710 |
750 |
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.