Renault оголошує про нові моделі для більш прибуткового зростання на міжнародних ринках

  • Бренд Renault презентує свій "Міжнародний стратегічний план 2027" в рамках плану "Renaulution".
  • Renault інвестує 3 мільярди євро у запуск восьми нових моделей за межами Європи, включаючи п'ять автомобілів з сегментів C і D, щоб позиціонувати бренд у сегментах, які створюють найбільшу цінність до 2027 року.
  • За межами Європи Renault має намір продавати один автомобіль з трьох в електричній або гібридній версії до 2027 року.
  • Цей продуктовий наступ буде досягнутий за допомогою двох платформ, що створюють цінність для клієнтів, і це дозволить бренду бути більш конкурентоспроможним:
    • Нова модульна платформа Групи Renault, яка є надгнучкою та мультиенергетичною, призначена для чотирьох різних регіонів: Латинська Америка, Північна Африка, Туреччина та Індія;
    • Платформа компактної модульної архітектури (CMA), призначена для сегментів D та E, що базується в Південній Кореї у партнерстві з Geely.
  • Бренд Renault має на меті подвоїти чистий дохід на одиницю продукції, проданої за межами Європи, до 2027 року порівняно з 2019 роком.
  • Концепт Renault Niagara ідеально втілює сучасний дух бренду на міжнародних ринках. Він анонсує наступне покоління моделей Renault, які будуть представлені за межами Європи в період до 2027 року. Усі вони матимуть ДНК Renault, але при цьому відповідатимуть потребам місцевих клієнтів.
  • Kardian - перша з восьми серійних моделей, які будуть представлені.
  • Переглянути прес-конференцію міжнародного стратегічного плану розвитку бренду Renault до 2027 року.
Renault оголошує про нові моделі для більш прибуткового зростання на міжнародних ринках

Історичне коріння за межами Європи

Renault є найбільш продаваним французьким автомобільним брендом у світі з 43% міжнародних продажів, що склали 634 124 одиниці у 2022 році. Минулого року п'ять з десяти найбільших ринків були за межами Європи: Бразилія (№2), Туреччина (№4), Індія (№5), Південна Корея (№8) та Колумбія (№9). Renault вже давно почав виробляти автомобілі в багатьох регіонах світу з високим рівнем інтеграції. Починаючи з 1950-х років, Renault розумів важливість виробництва своїх автомобілів на місцях, поруч із клієнтами. Наприклад, завод Santa Isabel, розташований у Кордові, Аргентина, з 1955 року виробляє автомобілі, призначені переважно для інших південноамериканських ринків. Насправді, Renault має історичні та лояльні відносини з мережею з понад 4 000 дилерських центрів за межами Європи. Бренд також збільшив свою міжнародну присутність завдяки трьом інженерним центрам і чотирьом дизайнерським центрам, у тому числі одному з них у Бразилії. Сьогодні 35 000 талановитих людей працюють на бренд Renault за межами Європи.

Прибутковий продуктовий наступ в основних регіонах

Renault відкриває більше, ніж новий розділ у своїй міжнародній історії. Це нове дихання, пов'язане з етапом Renaulution, яке приходить до нас з вісьмома новими моделями, що будуть випущені до 2027 року. Цей наступ, підкріплений інвестиціями в розмірі 3 мільярдів євро, сприятиме підвищенню ефективності бренду в цих ключових історичних регіонах. Renault прагне подвоїти чистий дохід на одиницю продукції, проданої за межами Європи, у 2027 році порівняно з 2019 роком.

Як і в Європі, бренд збалансує свій міжнародний сегментний мікс завдяки виведенню на ринок п'яти нових продуктів С- і D-сегментів. У той же час, він зміцнить свої позиції в сегменті B за допомогою Kardian, який вийде на ринок Латинської Америки та Марокко наступного року.

Зниження викидів CO2 для майбутніх автомобілів також є важливою метою цього плану, який офіційно називається "Міжнародний стратегічний план бренду Renault до 2027 року". Цього буде досягнуто насамперед завдяки гібридним силовим агрегатам для майбутнього модельного ряду, а також завдяки впровадженню електричних моделей E-Tech у кількох країнах за межами Європи, таких як Megane E-Tech electric, який вже доступний у Бразилії та Туреччині. Таким чином, до 2027 року Renault планує продавати один автомобіль з трьох з електричною або гібридною версією за межами Європи.

Фабріс Камболів, генеральний директор, бренд Renault

Оновлення нашої продукції приносить свої плоди в Європі, і тепер ми збираємося зробити бренд більш глобальним і прибутковим. Таким чином, Renault переходить у наступ за межами Європи, випустивши вісім нових автомобілів у період до 2027 року на основі зменшеної кількості платформ, які будуть використовуватися в різних регіонах і, таким чином, посилять нашу синергію.

Нова модульна платформа Групи Renault міжнародного масштабу

Щоб бути ще більш конкурентоспроможним і максимізувати синергію в різних регіонах світу, Renault адаптує свою пропозицію завдяки новій модульній платформі Renault Group міжнародного масштабу. Ця платформа буде зібрана в чотирьох промислових регіонах: Латинська Америка, Туреччина, Марокко та Індія. Вона має регульовану та гнучку архітектуру, яка дозволяє враховувати велику різноманітність потреб:

  •  Довжина транспортного засобу від 4 до 5 метрів
  • Колісні бази, з 4 варіантами від 2,6 до 3 метрів
  • Задні частини з 3 варіантами довжини
  • Джерела енергії та нові силові агрегати, спрямовані на підвищення ефективності споживання та викидів CO2: ДВЗ, з гнучким вибором пального (E85), зріджений газ, м'який гібрид (48 В) та повний гібрид, для переднього та повного приводу.

Надзвичайна універсальність цієї платформи дозволить нам запропонувати нашим клієнтам найрізноманітніші кузови та силуети. Щоб оцінити різноманітність автомобілів, створених на цій новій платформі Групи Renault, достатньо поглянути на Kardian, компактний кросовер B-сегменту, та концепт Niagara, пікап, оснащений новою гібридною технологією E-Tech 4WD. Ця платформа матиме переваги електричної та електронної архітектури останнього покоління, сумісної з усіма чинними та майбутніми нормативними документами.

Бруно Ванел, віце-президент бренду Renault з питань продуктивності продукції

Належна архітектура цієї нової модульної платформи Групи Renault є надзвичайно гнучкою та конкурентоспроможною. Вона дозволить нам запропонувати нашим клієнтам по всьому світу транспортні засоби, що пропонують велику цінність, ефективність та актуальні технології. Це перевага, яка дозволить нам відрізнити себе від конкурентів і розпочати глобальний наступ з широким спектром автомобілів. Ці автомобілі будуть відрізнятися новою ідентичністю бренду Renault і пропонуватимуть технології силових агрегатів, що відповідають потребам кожного, дозволяючи клієнтам споживати менше енергії, забезпечуючи неперевершене задоволення від водіння, комфорт і життя в салоні, що є невід'ємною частиною ДНК нашого бренду.

Платформа CMA, присвячена сегменту високого класу в Південній Кореї

Платформа CMA (Compact Modular Architecture - компактна модульна архітектура) базується на партнерстві, яке Група Renault та Geely Holding Group підписали у 2022 році. Платформа буде використовуватися для висококласних моделей D і E-сегментів, з переднім (або заднім) та повним приводом, і в більшості випадків буде доступна з гібридними силовими установками. Ці автомобілі будуть спроектовані інженерним центром, розташованим у Сеулі, а вироблятимуться на заводі в Пусані. Перший автомобіль Renault Korea Motors, розроблений на цій платформі, буде представлений наприкінці першої половини 2024 року.

Концепт Renault Niagara втілює цей міжнародний наступ

З концептом Niagara бренд робить новий крок у міжнародній історії Renault, вносячи свіже повітря та сучасність. Завдяки своїй яскравій індивідуальності, пишним і абсолютно сучасним лініям, цей концепт є проблиском стилю майбутнього модельного ряду Renault, який буде побудований на новій модульній платформі Групи Renault. Концепт Niagara є жорстким і сильним, витонченим і наповненим технологіями водночас. Він спонукає вас до безмежних подорожей.

 

Завдяки своїм щедрим вигинам і точеним деталям вона втілює цінності Renault і відображає нову мову дизайну, емоційну та технологічну. Решітка радіатора міцна і водночас сучасна. Вона була вирізана як мінеральне тіло з унікальним 3D-ефектом. Літери, що утворюють назву Renault, виконані в стилі "піксель-арт", значною мірою натхненні поп-культурою. Система фар у формі брів - жива, виразна і, безумовно, технічна.

 

Завдяки декоравній накладці переднього бампера, надвисокому дорожньому просвіту, довгохідній підвісці та великим переднім і заднім кутам розвалу, концепт Niagara був створений для водіння в найекстремальніших умовах. Він випромінює найсильніші риси світу пікапів.

 

Велика вертикальна передня частина владна і демонструє міць. Широкі "плечі", що охоплюють верхню частину корпусу, додають йому суворого вигляду. У задній частині нахил лінії даху та крута стійка на чверть вікна надають енергійного, спортивного вигляду.

 

Концепт Niagara покритий камуфляжем, натхненним лініями та візерунками логотипу бренду. Кольори підкреслюють багатогранність автомобіля: зелені крапки - пригоди, жовтий - спортивність, світло-сірий - технічність, а чорний фон - потужність.

 

 

Концепт Niagara побудований на новій ультра-гнучкій платформі Групи Renault, а комфорт його водіння є неперевершеним. Його трансмісія ефективна завдяки технології E-Tech Hybrid 4WD та подвійному технічному регулюванню: м'яка гібридна силова установка (48 В) спереду та додатковий електродвигун ззаду. Як результат, Niagara Concept - це оптимізована позашляхова модель 4WD з підвищеною прохідністю. Половину щоденних поїздок вона може виконувати в повністю електричному режимі, що значно скорочує викиди CO2.

 

Концепт Renault Niagara є передвісником наступних міжнародних моделей, які Renault випустить до 2027 року.

Жиль Відаль, віце-президент з дизайну Renault

Концепт Niagara втілює стиль майбутнього міжнародного модельного ряду бренду Renault. Міцний і могутній, з великими і пишними лініями, цей дослідницький концепт також є витонченим і наповненим технологіями. Це обіцянка безмежної подорожі

Про Renault

Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Renaulution" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.