Новий Renault Master

Новий Renault Master

мульти-енергетичний Aerovan нового покоління

● Ефектний дизайн, яскрава індивідуальність, привабливий зовнішній вигляд і відчуття сучасності авто для кожного професіонала, а також написання наступної глави історії успіху з четвертим поколінням Master.

● Продуманий до найдрібніших деталей дизайн і аеродинаміка Aerovan забезпечують найвищу ефективність у своїй категорії незалежно від джерела енергії.

● Нова мульти-енергетична платформа, що задовольняє всі потреби завдяки двигунам Diesel Blue dCi потужністю від 105 до 170 к.с. (зі значним зниженням викидів CO2 та споживання), електродвигунам потужністю 96 або 105 кВт та акумуляторам ємністю 40 або 87 кВт-год, що забезпечують понад 410 км пробігу за стандартом WLTP, плюс версія з водневим двигуном.

● Нова 9-ступінчаста коробка передач для додаткового комфорту.

● 20 складних систем допомоги водієві, що забезпечують оптимальну безпеку, та інноваційна динамічна гальмівна система, яка підвищує ефективність незалежно від того, наскільки завантажений фургон, скорочуючи час гальмування вдвічі та підвищуючи зручність водіння.

● Можливість заряджання від автівки до мережі (V2G) та від автівки до пристрою (V2L) в електричних версіях, безпосередньо від акумулятора або через розетки в кабіні чи вантажному відсіку для живлення пристроїв.

● Справжній, стильний, високотехнологічний мобільний офіс, зі столом, розташованим обличчям до водія для додаткової зручності, плюс до 135 літрів простору для зберігання речей.

● Мультимедійна система OpenR Link, 10-дюймовий екран, бездротова сумісність з Android Auto та Apple CarPlay, а також дистанційний зв'язок з автомобілем через додаток My Renault входять в стандартну комплектацію кожної моделі лінійки; ультрасучасна OpenR Link з вбудованими функціями Google (понад 50 додатків з Google Play, Google Maps та природна голосова взаємодія з Google Assistant), інші підключені сервіси та бездротові зарядні пристрої для смартфонів доступні як додаткова опція.

● Найнеобхідніше для LCV нового рівня: вибір з більш ніж 40 силуетів і безмежні можливості трансформації, більша вантажопідйомність (до 4 тонн з переднім приводом), вантажні відсіки об'ємом від 11 до 22 кубометрів з переднім або заднім приводом, а також краща в своєму класі вантажна ширина і довжина.

● Єдиний автомобіль у своїй категорії, вироблений у Франції: три електричні версії та всі кузови виготовляються на одній виробничій лінії в Батії (поблизу Меца, східна Франція). У продажу з весни 2024 року.

Історія

З 1980 року компанія Renault продала понад 3 мільйони фургонів Master, які з самого початку вироблялися в Батії, на сході Франції. Багата історія та успіх моделі протягом більш ніж 40 років і трьох поколінь зробили її багаторічним лідером у своїй категорії в Європі. З 1990 року фургони Renault Master їздять дорогами більш ніж 50 країн світу, в тому числі в Південній Америці. Четверте покоління Renault Master готується продовжити цей успіх.

"Нашою метою при створенні нового Renault Master було максимально наблизитися до ідеального фургона. Торгові представники, підрядники та менеджери автопарків побачать справжній прорив вперед, транспортний засіб, який завжди поруч, коли він потрібен, щоб максимізувати їхню продуктивність. Фургон, на який вони зможуть покластися у своїй роботі, щодня, незалежно від того, який тип енергії вони обирають".

 

керівник програми Renault Master

Елен Карвальо

дизайн

Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Кабіна виконує функцію повноцінного робочого місця

Кабіна виконує функцію повноцінного робочого місця

"Ми поставили клієнта - і спрощення його повсякденного життя - в центр усього, що ми зробили. Ми не зупинилися ні перед чим, щоб переконатися, що новий Renault Master стане правильним, практичним, зручним і, особливо, високоякісним робочим місцем".

Луї Моресс, директор з дизайну лінійки LCV, Renault


Високоякісний інтер'єр нового Renault Master близький до інтер'єру пасажирських автомобілів. S-подібна панель приладів, звернена до водія, додає простору в салоні. Стильні матеріали та 10-дюймовий екран, який є стандартним для всієї лінійки, додає візуально приємний високотехнологічний відтінок. Темна оббивка підсилює відчуття кокону в ультрасучасному кокпіті. Кермо з колекції пасажирських автомобілів, і ви можете регулювати його висоту та глибину, щоб знайти саме те положення, яке вам підходить. В автоматичних версіях важелі трансмісії тепер винесені на кермо, що відкриває ще більше простору на центральній консолі.

135 літрів загального об'єму багажного відділення, що на 25% більше, робить це покоління лідером на ринку. Все необхідне поміститься в кабіні нового Renault Master: в одному з численних відділень на приладовій панелі, бічних підстаканниках, ящиках бардачка, прорізі в стелі кабіни і двох ярусах зберігання в дверях.

Новий Renault Master легко перетворюється на офіс на колесах. Спинка середнього сидіння складається в письмовий стіл, в основі якого є відсік для зберігання ноутбука, а для живлення пристроїв передбачені порти USB-C. Кожна деталь призначена для інтенсивного щоденного використання. Наприклад, неабразивні та міцні краї сидінь з покриттям TEP полегшують вхід і вихід з фургона - і будуть виглядати бездоганно, коли місяці перетворяться на роки. Широкий вибір сидінь включає підвісні та поворотні варіанти, індивідуальні сидіння та три типи суміжних сидінь (два тканинні та одне TEP).
 

Дизайн екстер'єру: потужна, переконлива індивідуальність

Дизайн екстер'єру: потужна, переконлива індивідуальність

"Загальний вигляд нового Renault Master посилюється вражаючою вертикальною решіткою радіатора, горизонтальними світлодіодними фарами та надміцними бамперами. Ми працювали навіть над найдрібнішими деталями разом з інженерним відділом, щоб поєднати вражаючий дизайн з продуктивністю та ефективністю".
Луї Моресс, директор з дизайну лінійки LCV, Renault

 

Новий Renault Master з вражаючим дизайном додає яскравої індивідуальності, привабливого вигляду та сучасного стилю до щоденних обов'язків кожного професіонала. Він народився, щоб написати наступну главу в історії успіху Master.
Цей фургон випромінює надійність, довговічність і безпеку. Його масивна зовнішність багато в чому пояснює його зібрану поведінку. Він включає в себе новий логотип Renault і надвеликі світлодіодні фари у фірмовому С-подібному розташуванні навколо приголомшливої решітки радіатора. U-подібна вставка під решіткою радіатора може бути чорного кольору або, у деяких моделях, того ж кольору, що й кузов. Клієнти можуть обрати один з 7 кольорів кузова в стандартній комплектації та понад 300 спеціальних відтінків.
Пропорції були ретельно вивірені, щоб досягти правильного балансу для кожного типу кузова. Задня частина вужча для оптимізації аеродинаміки, але, незважаючи на це, задній отвір і вантажний відсік надзвичайно великі. Заднє скло асиметричне - типова особливість Master, а задні фари мають характерний С-подібний візерунок, як і передні.
Багато зусиль було докладено для забезпечення якості та міцності. Наприклад, той факт, що кожна бічна панель є окремою деталлю, додає солідності - особливо в довших версіях - і вони надзвичайно жорсткі, тому не деформуються. Якість вантажного відсіку також вища, аж до фасок, підсилювачів та інших деталей.
 

Конструкція aerovan підвищує енергоефективність

Конструкція aerovan підвищує енергоефективність

Надзвичайна кількість роботи, яка була проведена над аеродинамікою нового Renault Master, що робить його ефективність найкращою у своєму класі, незалежно від того, яку енергію ви використовуєте. Його коефіцієнт аеродинамічного опору на 20% нижчий, а також значно нижчий, ніж у попереднього покоління і всіх нинішніх конкурентів.
Допомогли навіть найдрібніші деталі: капот став коротшим, лобове скло висунуте далі вперед і нахилене, дзеркала заднього виду, повітрозабірники в бампері і нахил лінії даху стали обтічними, а задня частина вужчою. А краща аеродинаміка в свою чергу покращила акустичний комфорт в салоні автомобіля.
Оскільки автомобіль занадто великий для аеродинамічної труби, яку зазвичай використовує Renault, у Сен-Сірі аеродинамічні дослідження проводили з використанням моделей, виконаних у масштабі 83%. Повнорозмірні фургони були протестовані в тунелі, побудованому для оцінки аеродинаміки літаків.
Вся ця робота покращила ефективність у цілком реальний спосіб. Викиди CO2 у нового Renault Master знизилися на 39 г/км, і тепер вони нижчі за позначку 200 г/км. Його чудова аеродинаміка також значно знижує споживання електроенергії в електричних версіях - на 20% порівняно з поточним Master.

МУЛЬТИ-ЕНЕРГЕТИЧНА ПЛАТФОРМА

Незалежно від того, який силовий агрегат вони оберуть, клієнти Нового Renault Master будуть керувати найефективнішим транспортним засобом у своїй категорії (на момент презентації Нового Master, у листопаді 2023 року). Це знизить їхні експлуатаційні витрати, а їхні фургони зможуть перевозити більше корисного вантажу (до 2 тонн). Всі версії збираються на одному конвеєрі, що забезпечує високу гнучкість у виконанні запитів на кастомізацію. Новий Renault Master - єдиний автомобіль у своєму класі, який виробляється у Франції: три електричні версії та всі кузови сходять з однієї лінії в Батії (поблизу Меца, на сході Франції). Силові агрегати та коробки передач виробляються у Франції, акумулятори збираються у Франції, і 84% постачальників знаходяться у Франції.

Силові агрегати Diesel Blue DCI

Для нового Master доступні чотири силові агрегати Diesel Blue dCi потужністю 105, 130, 150 або 170 к.с. Вони споживають значно менше пального (в середньому на 1,5 л менше на 100 км) та викидають менше CO2 (на 39 г менше на км, менше 200 г на км). Трансмісія може працювати як зі звичайною механічною коробкою передач, так і з особливо ефективною 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач EAG9 з гідротрансформатором.

Електродвигуни

Повністю електричні версії нового Renault Master оснащуються двигунами потужністю 96 кВт або 105 кВт, в обох випадках крутний момент становить 300 Нм. Перший працює від акумулятора ємністю 40 кВт-год і має запас ходу 180 км, другий - від акумулятора ємністю 87 кВт-год з запасом ходу понад 410 км.
Як результат, новий Renault Master може похвалитися рекордною вантажопідйомністю (1 625 кг у фургоні, що вимагає водійських прав категорії B, запасом ходу (понад 410 км WLTP) і буксирувальним зусиллям (2,5 тонни). Завдяки системі управління тепловим режимом батареї витрата пального залишається прийнятною - 21 кВт-год/100 км з великим акумулятором ємністю 87 кВт-год. Швидка зарядка постійним струмом потужністю 130 кВт додає 229 км запасу ходу за 30 хвилин. Домашній зарядний пристрій змінного струму потужністю 22 кВт заряджає батарею з 10% до 100% всього за 4 години.
Примітка: детальна інформація про всі підключені сервіси в електричних версіях (планування заряду, попередній підігрів тощо) наведена в розділі "Підключення" нижче.

Водневий двигун

Новий Renault Master також спроектований таким чином, щоб у майбутньому розмістити водневий двигун H2-Tech і паливний елемент.

ТЕХНОЛОГІЇ

Унікальна гальмівна система

Унікальна гальмівна система

Нова система управління динамічним гальмуванням з електроприводом у новому Renault Master зберігає ефективність гальмування та відчуття педалі однаковими незалежно від того, скільки ваги перевозить фургон. Також швидше спрацьовує автоматична система екстреного гальмування (час спрацьовування зменшується вдвічі) та покращує рекуперацію, збільшуючи запас ходу електромобіля.

20 систем допомоги водієві

20 систем допомоги водієві

Набір з 20 систем допомоги водієві нового Renault Master максимально підвищує безпеку для людей, які перебувають у авто та навколо нього. Функції активної безпеки перебувають у стані підвищеної готовності і включають в себе системи поперечної стійкості, автоматичного екстреного гальмування та допомоги в утриманні причепа в стійкому положенні. Крім того, автомобіль оснащений інтелектуальною системою контролю швидкості, яка допомагає водієві дотримуватися швидкісного режиму.

Функції V2X в електричних версіях

Функції V2X в електричних версіях

Нові фургони Renault Master будуть оснащені функціями заряджання від автівки до мережі (V2G) та від автівки до пристрою (V2L). Вони включають в себе зарядку інших пристроїв від розетки в кабіні або вантажному відділенні, а також адаптери для підключення електроінструментів, комп'ютерів та інших пристроїв до зарядних розеток. Ви також можете живити виготовлені на замовлення частини кузова (холодильні відсіки, автоматичні задні двері, додаткові системи опалення або кондиціонування тощо) безпосередньо від акумулятора.
Новий Renault Master також зможе подавати енергію від свого акумулятора в мережу (V2G) за допомогою двонаправленого зарядного пристрою.

Всі найновіші можливості підключення

Всі найновіші можливості підключення

Новий Renault Master - це цифровий фургон, який вже на заводі оснащений усіма функціями, що підвищують його продуктивність. Мультимедійна система OpenR Link - найбільш інтуїтивно зрозуміла на ринку - входить в стандартну комплектацію кожної моделі. Вона включає в себе 10-дюймовий екран та дротовий і бездротовий зв'язок Android Auto та Apple CarPlay для відтворення екрану смартфона. Ця система також є розумною та масштабованою: з часом вона буде розширюватися, охоплюючи нові функції, з безкоштовним оновленням через Інтернет (як і для смартфонів) для більш ніж 20 моделей впродовж 5 років.

OpenR Link з вбудованим Google: більше зв'язку та ефективності

OpenR Link з вбудованим Google: більше зв'язку та ефективності

Це перший випадок, коли ультрасучасна система OpenR Link з вбудованими можливостями Google доступна* в LCV. Це означає, що водії матимуть доступ до навігаційних можливостей Google Maps, каталогу додатків Google Play та голосового асистента Google Assistant, інтегрованого безпосередньо в приладову панель**.
Водії нового Renault Master можуть підключити систему до свого облікового запису Google - як смартфон - для оптимальної роботи в Інтернеті. Модульний інтерфейс за замовчуванням відображає Карти Google, і ви можете додати два віджети (на вибір: Музика, Телефон, Google Асистент, Транспортний засіб, Дата і час, Тиск в шинах та інші). Потім ви можете використовувати рядок меню зліва від екрану для легкої навігації по додатках (Головний екран/Карти Google, Музика, Додатки, Транспортний засіб). У кабіні також є бездротовий зарядний пристрій для смартфонів, щоб уникнути безладу з кабелями.

Google Assistant для додаткової зручності протягом робочого дня

OpenR Link простий, інтуїтивно зрозумілий і працює як планшет. Ви можете взаємодіяти з ним за допомогою сенсорного екрану або голосом через Google Assistant (наприклад, якщо хочете послухати музику). Ви також можете використовувати цей віртуальний помічник у режимі "вільні руки", щоб слухати новини, перевіряти прогноз погоди, регулювати кондиціонер або вмикати чи вимикати систему захисту від ожеледиці, наприклад, не відволікаючись від дороги. Якщо ви прив'яжете свій обліковий запис Google до OpenR Link, Google Assistant також може діяти на випередження - наприклад, запропонувати пункт призначення на основі ваших звичок.

Зручні додатки для профі

Спеціальні додатки, доступні в Google Play, виявляються дуже корисними для щоденного професійного використання:

● Браузер Vivaldi для доступу в Інтернет та можливості переглядати електронну пошту та вкладення на 10-дюймовому екрані, редагувати документи, переглядати навчальні матеріали на YouTube під час обідньої перерви. 10-дюймовий екран у поєднанні з браузером Vivaldi робить його ефективною альтернативою смартфону. Для додаткової зручності на домашній сторінці Vivaldi є прямі посилання на Gmail, Outlook, Pack Office та електронний путівник Renault. Користувач може персоналізувати свої улюблені матеріали для швидкого доступу до них, як на планшеті або комп'ютері.
● EasyPark - рішення для оплати за паркування на громадських автостоянках, що забезпечує простоту та ефективність рішень для паркування. За допомогою цього додатку користувачі сплачують точну вартість паркування безпосередньо на мультимедійному екрані OpenR Link. Почніть паркування простим натисканням на екран, і процес плавно завершиться, коли буде зафіксовано, що транспортний засіб рухається.
● Не забуваємо про Waze для постійних членів спільноти.
І це ще не все: до каталогу постійно додаються нові додатки.

OpenR Link з Converter Companion

Використання мультимедійної системи OpenR Link з вбудованими можливостями Google також відкриває двері для створення власних додатків для переобладнаних транспортних засобів. На момент запуску доступні три додатки: один для пожежних бригад, один для переобладнання мобільних майстерень і один для переобладнання рефрижераторів. За допомогою цих додатків, розроблених самими фахівцями з переобладнання, водії нового Renault Master можуть перевіряти та контролювати свої індивідуальні функції безпосередньо на 10-дюймовому екрані мультимедійної системи OpenR Link. Є кілька переваг: інтерфейс водія став кращим (він чіткіший, а елементи керування більш помітні на кольоровому екрані), система стала простішою та безпечнішою, вона відображає лише ту інформацію, яка потрібна водієві, і може автоматично оновлюватися через Інтернет. І вам не потрібно прикріплювати другий екран до приладової панелі.Lorem ipsum dolor sit amet. consectetur adipiscing elit. Vivamus quis tellus eget lorem luctus semper sed eget ligula. Aliquam erat volutpat. Phasellus risus augue

My Renault: дистанційні сервіси, щоб бути на крок попереду

Щоб вивести взаємодію та регулювання на новий рівень, ви також можете дистанційно підключитися до нового Renault Master за допомогою додатку My Renault, для того щоб:
● Знайти свій фургон на карті або, наприклад, якщо він знаходиться на великій парковці, змусити його блимати фарами або видавати звукові сигнали.
● Відстежувати графік його технічного обслуговування.
● Отримувати попередження, якщо транспортний засіб розблоковано (що особливо корисно, оскільки фургони перевозять цінні речі).

 

Додаткові підключені послуги від Mobilize

Mobilize надає різні підключені послуги для нового Renault Master:
● Mobilize Connected Insurance, щоб змінювати страхові внески залежно від відстані, яку ви проїжджаєте, або вашого стилю водіння, з метою оптимізації витрат**.
● Mobilize Fleet Connect**, веб-платформа та додаток для оптимізації управління автопарком у режимі реального часу - з такими функціями, як моніторинг споживання, геолокація, геозони та виклики екологічного водіння - для спрощення операцій, швидшого реагування та економії коштів.
● Mobilize Fleet Data, яка надає необроблені дані з транспортних засобів (пройдена відстань, сповіщення про технічне обслуговування, геолокація тощо) для використання в інших інструментах управління.
● Вбудовані засоби зв'язку нового Renault Master дають змогу ділитися цими даними.

Ексклюзивне підключення для електромобілів

Ексклюзивне підключення для електромобілів

Новий Renault Master в електричній версії оснащений кількома ексклюзивними функціями, які, знову ж таки, забезпечують користувацький досвід, який виглядає і відчувається як на смартфоні. Це зробить перехід до електричної мобільності простішим, ніж будь-коли.


Карти Google враховують ваші вподобання та оптимізують маршрути відповідно до них. Ви можете використовувати планування маршрутів електромобіля для планування поїздок на електромобілі з зупинками для зарядки, фільтрувати зарядні станції відповідно до бажаного способу оплати або потужності, встановлювати пункти зарядки вдома і на роботі, а також вирішувати, коли заряджати акумулятор та вмикати і вимикати кондиціонер, щоб оптимізувати витрати і підтримувати потрібну температуру в салоні автомобіля.


Додаток My Renault та кілька дистанційних сервісів, спеціально розроблених для електромобілів, забезпечують зв'язок нового Renault Master - високотехнологічного автомобіля, який завжди готовий прийти на допомогу - з вашою цифровою екосистемою:


● Відображає залишок заряду, щоб відстежувати розряджання в реальному часі.
● Відображає зарядні станції поблизу вас або поблизу вибраного місця.
● Ви можете планувати зарядку дистанційно (наприклад, заряджати фургон тільки в не пікові години).
● Ви можете встановити час попереднього підігріву, щоб на початку робочого дня в салоні була потрібна температура (не впливаючи на дальність поїздки, якщо фургон підключений до мережі) - що особливо зручно для професіоналів, які починають роботу дуже рано вранці.
● Він відображає стан заряду і журнал дат зарядки.
● Оскільки він включає в себе Mobilize Charge Pass, ви можете оплачувати заряджання без необхідності мати при собі велику кількість карток у найбільшій мережі зарядних станцій в Європі (понад 500 000 точок зарядки в 25 країнах, половина з яких заряджає на 22 кВт). Власники абонементів також можуть користуватися пільговими тарифами на придорожніх станціях Ionity (понад 2600 пунктів зарядки), якщо вони оформлять додаткову підписку.

Нарешті, доступні кілька додаткових послуг Mobilize, які полегшать ваше життя в електричному фургоні Renault Master:

● Mobilize Power Solutions, що спрощує перехід на електромобільність за допомогою індивідуальних рішень для зарядки на території компанії, в дорозі і навіть вдома у співробітників. Послуги для професіоналів включають оцінку, встановлення та експлуатацію зарядних терміналів, оптимізацію енергоспоживання та технічне обслуговування. Користувачі можуть сплачувати за зарядку за допомогою Mobilize Business Pass, а менеджер автопарку може віддалено контролювати споживання та сплачувати послуги щомісяця.
● Smart Charge**, яка оптимізує заряджання залежно від часу доби та джерела електроенергії, щоб мінімізувати витрати та зменшити викиди вуглекислого газу під час заряджання вдома - без жодних дій з боку водія. Окрім зменшення рахунків за електроенергію, вона може принести користувачеві винагороду за гнучкість.

 

Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan
Новий Renault Master Aerovan

Головні аспекти LCV на наступному рівні

Новий Renault Master вийде на ринок з повним модельним рядом, що охоплює всі професійні вимоги. Він складатиметься з 20 моделей об'ємом від 11 до 22 кубічних метрів, з ширшим на 40 мм отвором у зсувних бічних дверях і довшим на 100 мм вантажним відсіком - найдовшим у категорії. Більша вантажопідйомність, довжина, ширина та об'єм роблять його ідеальним фургоном та переосмислюють зручність у своєму класі.
На заводах-виробниках є 20 баз для переобладнання, де майстерні можуть безпосередньо виконати низку змін (додавання самоскидів, поглиблення кабіни, збільшення об'єму тощо). Цей каталог заводських комплектів також скорочує час виконання замовлення і спрощує транспортну логістику.
Укорочена колісна база та оновлена передня вісь забезпечують безпрецедентну маневреність, в тому числі завдяки зменшеному на 1,5 метра діаметру повороту. Новий Renault Master піднімає керованість у місті на новий рівень зручності. Клієнти можуть обрати версію L3 для їзди містом (L2 є базовим автомобілем, L3 доступний з переднім та заднім приводом, а L4 має задній привід).
Як і всі електромобілі модельного ряду, Master включає в себе елементи програми Renault "Людина понад усе", розробленої для того, щоб допомогти командам екстреної допомоги дістатися до автомобіля в разі аварії:
● QR-код для пожежників інтегрований в кузов, щоб допомогти їм якнайшвидше реагувати на виклик;
● доступ пожежника дозволяє залити високовольтну батарею, щоб уникнути ризику виникнення пожежі;
● вимикач SD відключає батарею, що дозволяє проводити роботи над автомобілем у цілковитій безпеці;
● Батарея розміщена в спеціальному посиленому корпусі, який захищає її від усіх видів ударів.

Новий Renault Master, який буде доступний з весни 2024 року, створений для того, щоб йти далі, перевозити більше і коштувати менше. Це ідеальний мульти-енергетичний Aerovan нового покоління.
 

Про Renault

Понад століття Renault розробляє, виробляє та продає комерційні автомобілі, які відповідають вимогам професійних клієнтів по всьому світу. Express, Kangoo, Trafic та Master - знакові автомобілі, які визнані у всьому світі за інноваційні рішення, що покращують повсякденне життя їхніх користувачів. Будучи європейським лідером на багатьох ринках (ДВЗ та електромобілі) вже більше десяти років, Renault Pro+ пропонує індивідуальні та розумні рішення для сталої мобільності завдяки унікальному поєднанню рішень, послуг та фінансових пропозицій, які спрощують та прискорюють бізнес для професійних клієнтів. Вона об'єднує інноваційні цифрові рішення з групою затверджених виробників кузовів та мережею експертів з комерційних автомобілів, розташованих у понад 600 центрах Renault Pro+ у більш ніж 25 країнах світу.

Google, Google Play, Android Auto, Google Maps та інші знаки є товарними знаками компанії Google LLC.