Перший подіум
Даніель був шостим на стартовій решітці, але під час гонки пробився на третє місце. Аж до фінішної межі австралієць стримував суперника позаду, який в підсумку завершив гонку за все в 1,4 секунди від його Renault R.S.20.
Останній раз команда піднімалася на подіум у 2010 році на Гран-прі Бельгії, коли Роберт Кубіца посів третє місце на трасі Спа-Франкоршам. Такого видатного результату вдалося досягти завдяки чудовій командній роботі на піт-воллі, в виробничих центрах, гаражі і, звичайно, блискучому пілотуванню Даніеля Ріккардо, який змагався за свою позицію і докладав максимум зусиль, щоб зберегти шини протягом 60 кіл гонки в складних погодних умовах . Відігравши позицію на першому колі, Даніель вичікував моменту, щоб обійти Шарля Леклера в боротьбі за четверте місце. Йому вдалося зробити обгін в другому повороті на дев'ятому колі.
Після того, як Валттері Боттас зупинився на піт-стоп, Даніель ненадовго піднявся на третє місце, після чого на 16-му колі під час режиму віртуального автомобіля безпеки заїхав на піт-стоп, щоб встановити шини Medium.
За планом Даніель мав їхати на цих шинах до кінця гонки. У той час Серхіо Перес зробив піт-стоп пізніше, і до кінця гонки його шини повинні були бути свіжішими. Але наступний автомобіль безпеки представив Даніелю можливість змінити шини на Soft. Перес чинив тиск на рестарт, але Даніель стримав атаки і фінішував третім, випереджаючи суперника всього на 1,4 секунди.
Естебан Окон зійшов з дистанції на 23-му колі через проблеми з гідравлікою. Після складного старту Естебан відігравав позиції і їхав в першій десятці, перш ніж йому довелося завершити гонку.
«Нереальні відчуття, ніби я вперше піднявся на подіум. Емоції і ті почуття, які ви відчуваєте, коли виходите з машини, обіймаєте команду, механіки ляскають вас по шолому - це просто приголомшливо, і я такий щасливий, що ми зробили це! Це мій перший подіум з Renault, і це те, чого я хотів досягти, коли став частиною команди. Минуло два з половиною роки з тих пір, як я був на цій прес-конференції, так що для мене це було давно. Я відчував, що ми близькі до такого результату на останніх гонках, тому я такий щасливий, що зробив це. Сама гонка була досить напруженою, і були обговорення, чи варто робити другу зупинку, але у нас була розкішна позиція. Автомобіль безпеки дав нам перевагу, тому ми провели другий піт-стоп, і, врешті-решт, це було правильно. Що за день!"
«Фантастичний результат, я вітаю Даніеля і команду із чудовим подіумом. Найголовніше, це великий внесок для Кубка конструкторів, сьогоднішній результат підкреслює прогрес команди в цьому сезоні. Що стосується мене, темп був гарний, ми претендували на фініш в першій п'ятірці. Я не дуже добре стартував, але на першому відрізку я контролював шини, і ми були на непоганих позиціях. Але потім у мене виникла проблема з гідравлікою, яку нам зараз потрібно вивчити. Це прикро, але ми подолаємо цю ситуацію і з нетерпінням чекаємо наступної гонки ».
«Я хотів би розділити цю неймовірну радість із кожним співробітником нашої команди. Це дуже важливе досягнення, шлях до нього був довгим і важким. Ми заслужили цей подіум - вже якийсь час до того стало зрозуміло, що ми близькі до нього. Потенціал для цього у нас є, і сьогодні обставини склалися так, як треба. І хоча, щоб піднятися на подіум, потрібно, щоб попереду нас на трасі відбувалися якісь події, все-таки у нас непогана машина, і коли з'являються можливості, ми вміємо їх використовувати. Даніель відмінно провів гонку і в повній мірі заслужив цей подіум, так що тепер треба подумати, як бути з нашим парі! Але шкода, що до фінішу дісталася тільки одна машина. Естебан непогано проводив гонку, поки не почалися проблеми з гідравлікою, з-за чого його машину довелося зняти з дистанції. Якби не це, ми б заробили ще більше очок, що дуже важливо, адже саме надійність буде тим фактором, який вплине на розподіл місць за підсумками фіналу Чемпіонату в Абу-Дабі. Але поки ми повинні відсвяткувати успіх і насолодитися цим моментом, настільки важливим для всієї команди».