Гран-при Португалії
Після подвійного фінішу в першій десятці результат команди в Кубку конструкторів становить 120 очок, Renault DP World F1 Team залишається п'ятою - в шести очках від третього місця.
На захоплюючому старті гонки Даніель піднявся на восьме місце, в той час як Естебан боровся за десяте місце. Як і передбачалося, під час гонки йшов невеликий дощ, але він не ставав сильнішим, щоб вплинути на хід подій. Через низький рівень зчеплення Даніель першим заїхав в бокси на 14-му колі, щоб змінити шини Soft, які швидко зношувалися, на Medium.
Після піт-стопа Даніель спустився в кінець пелетону, Естебан, слідуючи альтернативній стратегії, проїхав 53 кола на шинах Medium і останнім зробив першу зупинку. До цього моменту Даніель вже просунувся вперед, в тому числі завдяки зупинкам інших пілотів, пробився в першу десятку і боровся за восьме місце з Себастьяном Феттелем.
Естебан повернувся попереду Даніеля після піт-стопа, і незважаючи на те, що останні п'ятнадцять кіл він провів на свіжих Soft з гарним темпом, йому не вдалося відіграти позиції. Естебан перетнув фінішну лінію на восьмому місці, а Даніель - на дев'ятому, що стало подвійним фінішем в очках для команди.
«Божевільний початок гонки, на першому колі вдалося піднятися на кілька місць, і я став восьмим. Як тільки в гонці все стабілізувалося, зчеплення на шинах Soft стало падати, тому я досить рано заїхав на піт-стоп. Я проїхав довгий відрізок на Medium, більшу частину часу мені доводилося берегти шини. Я так і не вивів їх в робочий діапазон, через це не зміг атакувати. Восьме і дев'яте місця - це непоганий результат для команди».
«Для мене це була гарна гонка. На початку було важко на Medium, але я зберігав спокій, разом з командою ми відмінно впоралися і подбали про те, щоб залишатися конкурентоспроможними. Я проїхав на них 53 кола! За відчуттями, вони тривали довго, але мій темп був хорошим навіть до кінця відрізка. Короткими періодами йшов дощ, тому ми повинні були постійно стежити за рівнем зчеплення. Я думаю, ми добре попрацювали - обидві машини увійшли в першу десятку».
«Ми виїхали з Німеччини натхнені подіумом Даніеля, тому дуже розчаровує спостерігати, як в цей уїк-енд машині не вистачало зчеплення з трасою. Команда досягла прогресу після невдалого початку в п'ятницю, так що восьме і дев'яте місце в гонці - це кращий результат, на який ми могли розраховувати після старту з 10 і 11 позицій. Цікаво те, що в гонці ми так і не змогли домогтися роботи від шин Soft, але Естебан показав відмінний темп на довгому відрізку на Medium. Цей факт доводить, що в цей уїк-енд все залежало від роботи шин. До кінця сезону залишається не так багато Гран-прі, і в двох наступних гонках ми можемо опинитися в схожих умовах. Щоб досягти відмінного результату в Кубку конструкторів, потрібно обов'язково з'ясувати, що завадило нам в цей уїк-енд. Я радий за Естебана - він жодного разу не помилився в складних умовах, завдяки йому команда не так багато поступилася суперникам».