Renault розкриває деталі екстер'єру електромобіля Renault 4 E-Tech Electric
Renault 4 1961 року здійснив революцію на автомобільному ринку і став знаковим автомобілем. Це був перший сімейний автомобіль Renault з переднім розташуванням двигуна, без трансмісійного тунелю, тому його підлога була пласкою. Він став неперевершеним просторим і винахідливим автомобілем для поїздок по місту та за місто, у будні та вихідні, на роботу та у відпустку. Це був автомобіль свого часу та призначення, який ідеально вписувався в суспільство, що перебуває в постійному русі. І він одразу ж став хітом: він став автомобілем народного вибору в більш ніж 100 країнах, а компанія Renault випустила понад 8 мільйонів автомобілів Renault 4.
Renault 4 E-Tech electric такий же універсальний, як і його попередник. І, як і він, відповідає своєму часу: він повністю електричний, миттєво привертає увагу і відповідає сучасним вимогам. Він має довжину 4,14 метра і є ідеальним компаньйоном у В-сегменті для 3,92-метрового Renault 5. Він використовує ту саму платформу AmpR Small, яка забезпечує найкращий у своєму класі внутрішній простір та безкомпромісну маневреність та комфорт. Електромобіль Renault 4 E-Tech вироблятиметься у французькому місті Мобеж і надійде до дилерів у 2025 році.
Renault опублікувала кілька зображень дизайну екстер'єру автомобіля, що відображають його харизму та майстерне поєднання стилю і зручності, напередодні офіційної презентації, яка відбудеться 14 жовтня під час Паризького автосалону.
R4 R Pass, який дозволяє пропустити чергу
Покупці електромобілів Renault 4 E-Tech зможуть скористатися такою ж прискореною процедурою замовлення та доставки, як і покупці електромобілів Renault 5 E-Tech. Власники R4 R Pass можуть замовити свій Renault 4 E-Tech electric в дилерській мережі Renault за 15 днів до початку продажів. Покупці, які зроблять замовлення протягом цього ексклюзивного періоду, отримають пріоритет у виробництві та доставці.
R4 R Pass буде доступний за 150 євро на сайті www.renault.fr/r4 з 1 жовтня 2024 року у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Бельгії, Нідерландах та Великобританії.
Про Renault
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом «Renaulution» компанія Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.