Renault ARKANA - це унікальний баланс між елегантністю седана і характером кросовера
В рамках прес-конференції Renault в Росії була представлена світова прем'єра - шоукар абсолютно нового купе-кроссовера C-сегмента Renault ARKANA. Купе-кросовер ARKANA має намір зламати стереотипи та сформувати новий тренд на автомобільному ринку в С-сегменті.
Позашляхові якості абсолютно нового купе-кроссовера підкреслені значним дорожнім просвітом, короткими звисами і широкими колісними арками разом з колесами великого діаметру. У той же час висхідна поясна лінія кузова і спадаючий профіль даху роблять силует нового Renault ARKANA більш динамічним і елегантним.
Ідея створення концепції купе-кроссовера в масовому сегменті народилася в Росії, де моделі SUV-сегмента завоювали особливу любов клієнтів, які хочуть відчувати себе впевнено за кермом в будь-яких погодних і дорожніх умовах.
При цьому автомобілі в кузові «седан» традиційно асоціюються з комфортом і елегантністю.ARKANA стане важливим кроком в реалізації стратегічного плану Drive the Future 2017-2022.
Поява ARKANA відкриває нову главу в історії дизайну Renault. Надійність, сильний характер і позашляхові якості потужного кросовера знайшли відображення в нижній частині автомобіля за рахунок значного дорожнього просвіту, коротких звисів, широких колісних арок і коліс великого діаметра. Захисні елементи нижньої частини кузова також підкреслюють функціональність і позашляхові якості абсолютно нового купе-кроссовера.
При цьому кузов новинки має витончені чуттєві форми, які вказують на приналежність дизайну ARKANA до глобальної концепції, розробленої старшим віце-президентом з корпоративного дизайну групи Renault Лоренсом ван ден Акером. Висхідна поясна лінія кузова з хромованими елементами і спадаючий профіль даху роблять силует шоукара Renault ARKANA більш динамічним і елегантним.
«Шоукар ARKANA - це яскравий купе-кросовер, в якому елегантність седана ідеально поєднується з потужною поставою позашляховика. У ньому відбиваються фірмові риси Renault, такі як прекрасний дизайн, витривалість і французька чуттєвість». - Лоренс ван ден Акер, старший віце-президент Групи Renault з корпоративного дизайну.
Купе-кросовер Renault ARKANA, побудований на базі нового покоління платформи SUV, яка забезпечує новий рівень комфорту і динаміки.
Платформа Renault ARKANA включає в себе кращі технологічні напрацювання Renault для забезпечення неперевершеного рівня комфорту в будь-яких дорожніх умовах, що є відмінною характеристикою всієї лінійки кросоверів Renault. У той же час інженери Renault, натхненні яскравим і динамічним стилем ARKANA і орієнтовані на покоління молодих клієнтів, застосували весь свій досвід, щоб забезпечити новий рівень безпеки і задоволення від водіння.
Платформа Renault ARKANA отримає абсолютно новий силовий агрегат, який є передовою розробкою Альянсу і його партнерів, що поєднує потужність і динамічність з високою паливною ефективністю.
В конструкції шасі понад 55% компонентів є новими в порівнянні з виробленими сьогодні моделями SUV. Наприклад, абсолютно нова система рульового управління забезпечує задоволення від водіння в будь-яких умовах. Значно збільшена жорсткість кузова дозволила добитися високого рівня безпеки, а також точності управління. А найдовша в сегменті колісна база наділяє Renault ARKANA високим рівнем комфорту в салоні.
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.