Renault стає максимально близькою до широкого загалу.
Група Renault у партнерстві з дистриб’юторською компанією Sofibrie Group, що входить у групу Havard, урочисто відкрила свій перший концептуальний магазин Renault City в торговому центрі Валь д’Ероп у департаменті Сена і Марна. Завдяки цьому новому експериментальному, але водночас напрочуд ефективному формату, влаштувавшись у самому центрі великого торгового району, компанія Renault максимально наблизилась до тих місць, куди найчастіше навідуються її потенційні клієнти.
Директор магазину та п’ять представників компанії по черзі супроводжують відвідувачів, що знайомляться з останніми інноваціями компанії Renault, здійснюючи подорож у реальному просторі й віртуальному оточенні, спеціально розробленими для концептуального магазину Renault City. Простір концептуального магазину структуровано за кількома тематичними напрямками: виставкова зона для двох найновіших автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння або електричних чи гібридних машин, а також інформаційні куточки, з-поміж яких зони вибору персональних налаштувань та ознайомлення з аксесуарами, оснащені віртуальним конфігуратором.
Відвідувачі можуть здійснити пробну поїздку в супроводі представника компанії, а також за допомогою комерційного консультанта замовити на сайті обраний ними автомобіль.
Renault City надає можливість протестувати нові послуги
Крім того, концептуальний центр Renault City надає можливість протестувати нові послуги. Спеціалісти компанії зможуть показати всім зацікавленим особам пропозиції вживаних автомобілів на планшетах, а клієнти матимуть можливість замовити запасні частини й аксесуари, які доставлятимуться до концептуального магазину Renault City за принципом «замовляй та забирай».
Іван Сегал (Ivan Segal) старший віце-президент Групи Renault із питань просування компанії на французькому ринку, зазначив: «Відкриття концептуального магазину Renault City є результатом зразкової співпраці між корпорацією Renault і компанією Sofibrie Group, якою керує Філіп Авар (Philippe Havard). Цей простір чудово співвідноситься з еволюцією вражень людини, яка бажає придбати автомобіль, що базується на поєднанні реального та віртуального світів. Це дає нам змогу взаємодіяти з нашими потенційними клієнтами, починаючи з найперших етапів процесу покупки».
Renault City - велики простір можливостей
Філіп Авар, президент Sofibrie Group: «Мої співробітники і я особисто дуже пишаємося тим, що ми стали першим дистриб’ютором корпорації Renault, який втілив у життя її нову концепцію. Завдяки Renault City ми будемо ближчими до наших замовників та до їхніх потреб, і зможемо краще задовольняти їхні очікування. Цей новаторський підхід також є способом досягнення нашої мети, яка полягає в тому, щоби компанія Sofibrie Group вже сьогодні стала частиною майбутнього ринку автомобільної дистрибуції».
Група Renault використовуватиме результати цієї першої спроби для вивчення доцільності використання подібного формату в інших торгових центрах або найбільш відвідуваних місцях Франції.
Відкриття цього концептуального центру є частиною загальної стратегії відкриття нових концептуальних магазинів Renault. У 2018 р. у Стокгольмі й Берліні було відкрито два демонстраційних центри Renault, присвячених електромобілям (Renault Electric Vehicle Experience Center).