Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Відновити в пам'яті добрі спогади, «викликати посмішку» - ось чого хотів Франсуа Лебуан за допомогою прототипу Renault 5. Будучи відповідальним за концепт-кари і шоу-кари Renault, він згадує процес створення фар для прототипу, які, як він нам зізнається, втілюють в собі всю роботу, що була проведена над автомобілем. Для цього він використовував добре налаштований метод, яким він з нами поділився.
«Якби мені потрібно було вибрати конкретний елемент, що символізує всю роботу, проведену над прототипом Renault 5, то це, звичайно ж, були б фари».
Оригінальний R5 і його форми в якості відправної точки
Перш ніж братись за будь-який творчий процес, потрібно мати певний матеріал. Першим кроком, який називається аналітичним, був збір архівів для аналізу, пізнання і «деконструкції» оригінального автомобіля. Необхідно було зануритись в саму його суть. Фотографії, ескізи оригінального дизайнера Мішеля Буе, старі журнали, брошури та листівки дозволили вивчити легендарний R5 з усіх боків. Автомобіль, який надали Renault Classic, теж допоміг краще зрозуміти деякі елементи - наприклад, відомі фари.
Потім дизайнери креслять перші ескізи на папері - немов карикатуристи, які намагаються виявити риси, які роблять чиєсь обличчя особливим. «Ескізи відображають основні елементи, які необхідно було зберегти, щоб відтворити грайливий вигляд оригінального R5», - пояснює Франсуа Лебуан. Потім дизайнери перейшли до графічної палітри, щоб визначити пропорції, контури, відстань між фарами – все для того, щоб віднайти потрібну «емоцію», а саме – усміхнений вигляд R5 1970-х років.
Назад в майбутнє або метод «перенесення»
Проаналізувавши графічні характеристики і визначивши необхідні пропорції, дизайнери застосовують так зване «перенесення»: метод, який полягає в тому, щоб взяти об'єкт з однієї площини і помістити його в іншу. «За їх задумом, буде використовуватись вся графічна робота, задіяна в попередніх дослідженнях. Її поєднають з дослідженнями мудбордів і дизайн-кодами сучасних об'єктів, щоб спроектувати деталі дизайну футуристичного світу». При створенні прототипу Renault 5 дизайнери надихалися світом повітроплавання, архітектури, дизайну виробів і навіть електроніки.
Завдяки такому методу перенесення дизайн-коду, фари прототипу перетворилися в дійсно високотехнологічні і футуристичні елементи. Був зроблений крок до майбутнього і стосовно протитуманних ліхтарів, які були в широкому ужитку в ті часи. Вони були перетворені в денні ходові вогні, повністю інтегровані в передній бампер.
Останній етап: вирішальна зустріч
Врешті-решт, настає вирішальна зустріч - останній етап для дизайнерів. Той етап, який дозволяє їм визначити наскільки успішною виявиться їхня робота. «Все, що ми зробили, відображається в реакції людей, що нас оточують, це визначає, чи влучили ми в ціль, чи повернули ми R5 до життя, або ж це була невдача», - пояснює Франсуа Лебуан.
Прототип Renault 5 зустріли дуже тепло і привітно. Як щодо фар, так і щодо всього автомобіля, була високо оцінена робота з лініями, а також його футуристичні деталі. З появою прототипу R5 у легендарної моделі Renault з'явився гідний спадкоємець – сучасний автомобіль, чарівний і крокуючий в ногу з часом.
Так, вдалося віддати данину спадщині Renault, а спроба її перенесення в майбутнє виявилася успішною. Отже, місія виконана!