Renault підписала угоди про продаж Renault Росії та контрольного пакету акцій АВТОВАЗу

Булонь-Бійанкур, 16 травня 2022 р.

Рада директорів Групи Renault одноголосно схвалила підписання угод про продаж 100% акцій Групи Renault компанії Renault Росія компанії «Москва-Сіті» та її 67,69% акцій «АВТОВАЗ» НАМІ (Центральному науково-дослідницькому автомобільному і автомоторному інституту).

Закриття цих операцій не має жодних додаткових умов, і всі необхідні дозволи були отримані.

Угода передбачає можливість для Групи Renault викупити свою частку в АВТОВАЗі, яку можна здійснити в будь-який час протягом наступних 6 років.

«Сьогодні ми прийняли складне, але необхідне рішення, і ми робимо відповідальний вибір щодо наших 45 000 співробітників у Росії, зберігаючи при цьому результативність Групи та нашу можливість повернутися в країну в майбутньому, в іншому контексті. Я переконаний у здатності Групи Renault ще більше прискорити свою трансформацію та перевищити свої середньострокові цілі», – сказав Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault.

Як було оголошено 23 березня, безготівкове коригування, що становить облікову вартість консолідованих нематеріальних активів, основних засобів та гудвілу Групи в Росії має бути відображено в результатах першого півріччя 2022 року. Станом на 31 грудня 2021 року ця вартість становила 2,195 млн євро. Відповідно, російські операції будуть деконсолідовані в консолідованій фінансовій звітності Групи Renault за шестимісячний період, який спливає 30 червня 2022 року, і обліковуватиметься як припинена діяльність відповідно до вимог МСФЗ 5 (IFRS 5).

 

Група Renault підтверджує свої фінансові перспективи, оголошені 23 березня 2022 року.

Напередодні своїх середньострокових цілей Renaulution Група Renault представить свої оновлені фінансові перспективи та стратегію на Дні ринку капіталу (Capital Market Day) восени 2022 року, позиціонуючи Групу як конкурентоспроможного, технологічного та стійкого еталонного гравця.

Про Групу Renault

Група Renault знаходиться на передовій мобільності, яка заново винаходить себе. Завдяки альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors, а також унікальному досвіду в електрифікації, Група Renault включає 5 взаємодоповнюючих брендів – Renault, Dacia, LADA, Alpine і Mobilize, які пропонують своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення щодо мобільності. Заснована в більш ніж 130 країнах, Група продала 2,7 мільйони автомобілів у 2021 році. У ній працюють майже 160 000 людей, які щодня втілюють її ціль, щоб мобільність зближувала людей. Компанія Renault Group готова вирішувати виклики як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі. Це зосереджено на розробці нових технологій та послуг, а також новому асортименті ще більш конкурентоспроможних, збалансованих та електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до екологічних проблем, амбіціями Групи є досягнення вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.