В межах зусиль по скороченню вуглецевого сліду група Renault представляє свій перший звіт про вплив на клімат*, в якому детально описані заплановані заходи і інструменти по досягненню вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.
На щорічних загальних зборах акціонерів, які відбулися 23 квітня 2021 року Група Renault за підтримки Ради директорів представила план з реалізації політики корпоративної соціальної відповідальності і ту роль, яку він відіграє в стратегії Renaulution. Амбітна стратегія, заснована на впровадженні нових механізмів, допоможе Групі здійснити свою стратегію трансформації і досягти поставлених цілей по ефективності роботи. Ця політика заснована на трьох ключових принципах, глибоко інтегрованих в бізнес компанії: екологічна трансформація, безпека клієнтів на дорогах і співробітників на робочих місцях та інклюзивність за рахунок розширення можливостей працевлаштування і збільшення чисельності жінок у штаті.
Лука де Мео, Генеральний директор Renault.
«Однією з важливих складових стратегії «Ренолюція» (Renaulution) є наша екологічна і соціальна відповідальність. Наші зобов'язання щодо скорочення вуглецевого сліду, створення безпеки користувачам наших автомобілів і співробітників на робочих місцях, а також щодо підвищення інклюзивності відповідають стратегічним завданням і цілям щодо підвищення прибутковості. Цей план дій, розроблений разом з групами всередині компанії і втілює наші цінності, пов'язані з інноваціями і солідарністю, підтримується членами виконавчого комітету і буде повністю інтегрований в нашу діяльність. Ці зобов'язання втілюють наше призначення і сприяють трансформації Групи»
Крім зобов'язань по електрифікації автомобілів, включаючи доведення частки електромобілів бренду до 65% від усіх продажів до 2025 року і до 90% до 2030 року в Європі, Група планує досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року і в світі - до 2050 року.
У 2005 році Група взяла на себе зобов'язання скоротити негативний вплив на навколишнє середовище своїх автомобілів протягом всього їх життєвого циклу і з тих пір нарощує зусилля по досягненню вуглецевої нейтральності, поставивши перед собою конкретні цілі на 2025 і 2030 роки*. Нова концепція екологічної трансформації включає наступні пункти:
Безпека клієнтів на дорогах і співробітників на робочих місцях
Щоб допомогти в скороченні числа аварій, Група діє в двох напрямках: запобігання аваріям і допомога в роботі аварійно-рятувальних служб. Програма профілактики охоплює три аспекти:
У 2022 році на Megane-E з'явиться автоматичне регулювання обмеження швидкості, яке буде діяти за замовчуванням. А максимальна швидкість автомобіля буде обмежена значенням в 180 км / ч.
Нарешті, для більш оперативного реагування аварійно-рятувальних служб і надання проїзду для спецтранспорту при аваріях Група представила два інноваційних рішення, які з'являться у всіх майбутніх європейських моделях:
Інклюзивність: можливості працевлаштування, рівність, солідарність
Автомобілі стають все більш електрифікованими, підключеними і оснащуються новими бортовими інтелектуальними системами, що створює необхідність в нових навичках. Політика інклюзивності компанії будується відповідно до радикальних змінв галузі і ґрунтується на наступних принципах: можливості працевлаштування, рівності, солідарності.
Група має намір заснувати центр вищої освіти, де будуть навчати новим навичкам у сфері електрифікації, управління даними, аналізу та кібербезпеки і циркулярної економіки, в тому числі інженерним спеціальностям, пов'язаних з переробкою автомобілів і акумуляторів. До 2025 року Університет ReKnow, спочатку призначений для персоналу Групи у Франції, буде навчати близько 40% співробітників, яких зачіпають ці зміни. У програму поступово будуть включатися промислові та академічні партнери, з якими Група має намір розробляти і проводити програми професійної підготовки.
У групі Renault працює найбільша частка жінок в порівнянні з іншими автовиробниками, однак їх число як і раніше не перевищує 25% від всього персоналу. Група ставить перед собою високі цілі щодо досягнення гендерного паритету, який буде забезпечуватися такими ініціативами:
Розвиток інклюзивної мобільності для всіх: мобільність може бути основним джерелом нерівності і перешкодою до стабільного працевлаштування в деяких регіонах. Без неї часто буває складно отримати і зберегти роботу або пройти необхідне навчання. У зв'язку з цим з 2012 року Група за підтримки майстерень солідарності Renault і в рамках партнерства з французьким кадровим агентством Pôle Emploi і службою мікрокредитування Adie надає безробітним, хто не може отримати кредит в банку, нові автомобілі в лізинг. Метою цієї роботи на 2025 рік є десятикратне збільшення числа людей, які отримали свій автомобіль - з декількох сотень до декількох тисяч - що вдасться реалізувати завдяки мережі компанії і автомобілів Factory VO.
В межах недавніх проектів фонд Renault Foundation разом зі своєю міжнародною мережею підтримує програми, які допомагають людям без стабільної зайнятості знайти роботу, направляючи їх пошуки на місцеві ринки праці поруч з відділеннями Групи і надаючи співробітникам можливість стати активними учасниками програми.
З метою інтегрувати стратегію корпоративної соціальної відповідальності в основну діяльність компанії був заснований Виконавчий комітет зі стратегії корпоративної соціальної відповідальності, до якої увійшли представники вищого керівництва основних функціональних підрозділів Групи: виробництва, закупівель, інженерних розробок і кадрів. Всі рішення будуть представлятися на розгляд комітету при Раді директорів під головуванням Жана-Домініка Сенара.