Програма "human first" ілюструє прагнення Renault гарантувати безпеку водіїв, пасажирів та інших учасників дорожнього руху по всьому світу.
Програма "human first": Усунення справжніх причин дорожньо-транспортних пригод
Renault розробляє численні інновації у сфері безпеки, застосовуючи комплексний 360-градусний підхід. Програма базується на чотирьох ключових принципах: профілактика, корекція, захист і рятування. Її мета — діяти до, під час і після аварії.
У цьому контексті, в лютому Renault відкрив патент на доступ для рятувальників, дозволивши всім автовиробникам безкоштовно використовувати цю розробку для спрощення рятувальних операцій у разі аварій.
Дорожньо-транспортні пригоди — основна причина смерті серед молодих дорослих у світі
Незважаючи на зусилля автовиробників щодо зменшення кількості та тяжкості ДТП, з 2010 року темпи зниження смертності на дорогах сповільнились. Сьогодні 52% смертельних аварій, пов’язаних із перевищенням швидкості, припадає на осіб віком до 35 років(1). У відповідь на це Renault прагне підвищити обізнаність молодих водіїв про небезпеку надмірної швидкості.
Гонщик Формули-1 розповідає молодим водіям по всьому світу про ризики надмірної швидкості
У відео П’єр Гаслі, гонщик команди BWT Alpine Formula One®, виступає у ролі наставника, який навчає молоду водійку за кермом Clio на трасі Гран-прі Монако. Він ділиться порадами та досвідом щодо керування швидкістю, допомагаючи набути впевненості за кермом, підкреслюючи головне послання: швидкість має бути на трасі/треку, а не на дорозі.
Ця глобальна кампанія стартувала 6 квітня — перший показ на телебаченні у Франції відбувся під час Гран-прі Японії Формули-1. Кампанію також активно просувають у соціальних мережах, щоб напряму звернутися до аудиторії віком 18–24 роки. Доповненням до ініціативи стане двосторінкова публікація у французькій пресі, яка з’явиться з 10 квітня.
"Safety car": Пакет обмеження швидкості, доступний для Clio
Оскільки Clio є однією з найпопулярніших моделей серед молодих водіїв, Renault пропонує практичне рішення — обмеження максимальної швидкості(2) до 110 км/год (3), яке можна реалізувати за допомогою зворотного пристрою, доступного в мережі Renault.
Обмеження швидкості здійснюється шляхом післяпродажного налаштування блоку управління двигуном, яке встановлює межу для круїз-контролю та обмежувача швидкості — не більше 110 км/год за замовчуванням. Після активації водій все ще може використовувати круїз-контроль чи обмежувач, але не зможе перевищити 110 км/год.
Це налаштування є зворотним, і автомобіль можна повернути до початкової конфігурації після повторного візиту до мережі Renault.
На старті ініціативи ця послуга пропонується у Франції за ціною 59 євро за операцію, виключно для моделей Clio, проданих у країні2.