Renault підвищує обізнаність молодих водіїв про ризики надмірної швидкості

Програма "human first" ілюструє прагнення Renault гарантувати безпеку водіїв, пасажирів та інших учасників дорожнього руху по всьому світу.

П'єр Гаслі

Програма "human first": Усунення справжніх причин дорожньо-транспортних пригод

Renault розробляє численні інновації у сфері безпеки, застосовуючи комплексний 360-градусний підхід. Програма базується на чотирьох ключових принципах: профілактика, корекція, захист і рятування. Її мета — діяти до, під час і після аварії.
У цьому контексті, в лютому Renault відкрив патент на доступ для рятувальників, дозволивши всім автовиробникам безкоштовно використовувати цю розробку для спрощення рятувальних операцій у разі аварій.

Дорожньо-транспортні пригоди — основна причина смерті серед молодих дорослих у світі

Незважаючи на зусилля автовиробників щодо зменшення кількості та тяжкості ДТП, з 2010 року темпи зниження смертності на дорогах сповільнились. Сьогодні 52% смертельних аварій, пов’язаних із перевищенням швидкості, припадає на осіб віком до 35 років(1). У відповідь на це Renault прагне підвищити обізнаність молодих водіїв про небезпеку надмірної швидкості.

Гонщик Формули-1 розповідає молодим водіям по всьому світу про ризики надмірної швидкості

У відео П’єр Гаслі, гонщик команди BWT Alpine Formula One®, виступає у ролі наставника, який навчає молоду водійку за кермом Clio на трасі Гран-прі Монако. Він ділиться порадами та досвідом щодо керування швидкістю, допомагаючи набути впевненості за кермом, підкреслюючи головне послання: швидкість має бути на трасі/треку, а не на дорозі.

Ця глобальна кампанія стартувала 6 квітня — перший показ на телебаченні у Франції відбувся під час Гран-прі Японії Формули-1. Кампанію також активно просувають у соціальних мережах, щоб напряму звернутися до аудиторії віком 18–24 роки. Доповненням до ініціативи стане двосторінкова публікація у французькій пресі, яка з’явиться з 10 квітня.

"Safety car": Пакет обмеження швидкості, доступний для Clio

Оскільки Clio є однією з найпопулярніших моделей серед молодих водіїв, Renault пропонує практичне рішення — обмеження максимальної швидкості(2) до 110 км/год (3), яке можна реалізувати за допомогою зворотного пристрою, доступного в мережі Renault.

Обмеження швидкості здійснюється шляхом післяпродажного налаштування блоку управління двигуном, яке встановлює межу для круїз-контролю та обмежувача швидкості — не більше 110 км/год за замовчуванням. Після активації водій все ще може використовувати круїз-контроль чи обмежувач, але не зможе перевищити 110 км/год.

Це налаштування є зворотним, і автомобіль можна повернути до початкової конфігурації після повторного візиту до мережі Renault.

На старті ініціативи ця послуга пропонується у Франції за ціною 59 євро за операцію, виключно для моделей Clio, проданих у країні2.