Історія Renault Scenic - Створення та переосмислення (епізод 1)

У 90-і роки компанія Renault була виробником «автомобілів для повсякденного життя». Перший MPV (Multi-Purpose Vehicle — багатоцільовий транспортний засіб) був розроблений ще в 1984 році разом з Espace. А в 1996 році компанія зробила це знову, створивши перший компактний MPV на ринку, салон якого був сповнений інновацій. 25 років тому Луї Морас був дизайнером інтер'єрів в програмі Megane Scenic. Він розповідає, як створювалося внутрішнє оснащення цієї моделі.

{wording.youtubeCookieError}
Розробка зсередини

Розробка зсередини

У 1991 році Renault представила публіці концепт-кар Scenic, також відомий як «Запрошення до подорожі», на Франкфуртському автосалоні. Компактний мінівен був виконаний у формі гіпер-інноваційного «автомобіля-кокона», який через п'ять років став першим MPV на ринку, взявши ім'я Megane Scenic. Ця неповторна модель-бестселер, відома тепер як Scenic, стала еталонною. Її проектування було справжнім благословенням для дизайнерів того часу.


Луї Морас:

 

ШАНС СПРОЕКТУВАТИ АВТОМОБІЛЬ ЗСЕРЕДИНИ ТА ЗОВНІ НАДАЄТЬСЯ ТІЛЬКИ ОДИН РАЗ В ЖИТТІ

Унікальний у своєму роді проект

Унікальний у своєму роді проект

У 90-х Espace, а потім Megane Scenic були чемпіонами серед автомобілів для повсякденного життя в Renault. Відзначимо, що технічні характеристики майбутнього Megane Scenic були зрозумілі всім дизайнерам проекту, включаючи Луї Мораса: було розраховано місце під кожного пасажира, велику увагу було приділено рівню освітленості, а сидіння повинні були стати доволі високими, щоб забезпечувати хороший огляд. Все це мало в значній мірі підвищити враження від перебування всередині салону. Коротше кажучи, MPV від Renault зобов'язані були радувати людей справжніми подорожами у всіх сенсах цього слова! Завдяки подібним амбіціям, проект Megane Scenic став унікальним: автомобіль повинен був бути спроектований зсередини та зовні. Так з'явилася внутрішня інженерія. Екстер'єр Megane Scenic був виконаний строго в дусі свого часу: з еліпсами, м'якими закругленими формами. Зв'язок з Megane ставав все сильнішим.

Scenic 2 І Scenic 3 розширили межі

У 2003 році Scenic другого покоління став єдиним представником MVP в компактному сегменті, що пропонував 3 версії: коротку 5-місну версію висотою 4,3 м і дві подовжені 5- або 7-місну версії Grand Scenic висотою 4,5 м. Внутрішнє оснащення Scenic 2 успадкувало всі «фішки» свого старшого брата, додавши свої власні: зсувний центральний підлокітник, приладову панель з цифровим дисплеєм, центральну консоль з піднятим важелем перемикання передач і більш ніж 91 л простору для зберігання речей в салоні автомобіля. Світло проникало через вітрове скло і панорамний люк на даху, створюючи відчуття простору в салоні. А коли у 2009 році вийшло третє покоління, воно ще більше здивувало всіх своєю просторістю. Об’єм для зберігання речей розширився до 92 л, в той час як простір для колін у другому і третьому ряду сидінь дозволяв досягти найбільшого комфорту в категорії. Модульованість була доведена до максимуму завдяки складним сидінням, як другого ряду, так і переднього пасажирського крісла. Рівні освітленості та огляду підвищилися завдяки зміщенню назад стійок вітрового скла. Салон був залитий світлом. «У 90-і роки ми в Renault були на піку популярності автомобілів для повсякденного життя. Ми дійсно хотіли створити справжній сімейний автомобіль, в якому знайдеться місце для всіх», - згадує Луї Морас, який допоміг досягти цієї вершини.