Усі переваги і новації фургона Kangoo у повністю електричному авто
Повністю новий Kangoo Van E-TECH Electric продовжує найкращі традиції свого попередника з ДВС, того ж самого фургона, що здобув перемогу у конкурсі ‘Міжнародний фургон року 2022’.
Завдяки розміщенню батареї під панеллю підлоги, вантажопідйомність фургона залишається без змін і становить близько 3.9м3 вантажного простору у версії L1 (4.9м3 для довгомірної моделі, що буде випущена пізніше), 600кг корисного навантаження (800кг для довгомірної моделі2), і 500кг тягового зусилля.
Серед інших характеристик виділяється оригінальна і унікальна «Сезам відкрийся від Renault» з найширшим відкриттям бокових дверей на ринку, що становить 1.45м, інноваційна висувна внутрішня галерея ‘Easy Inside Rack’, три передніх сидіння з можливістю складання спинки середнього сидіння для створення універсальної робочої поверхні, а також близько 60 літрів відділень для зберігання у салоні включно з шухлядкою ‘Renault Easy Life’.
Рівно десять років тому Kangoo вперше переміг у конкурсі «Міжнародний фургон року» з найпершою повністю електричною версією. Минуле десятиліття досвіду та інтенсивне використання професіоналами заохотили Renault утримувати лідерство на ринку електричних легких комерційних авто і саме тому зараз компанія має усі можливості, щоб представити новий Kangoo з найкращим запасом ходу на ринку.
Завдяки своєму новому літій-іонному акумулятору 45 кВт, що складається з 8 незалежних та легко відновлювальних модулів, новий Kangoo Van E-TECH Electric може похвалитися запасом ходу до 300 км згідно з циклом стандарту WLTP. Саме тому, водії мінівену мають спокій у дорозі, коли їдуть на весь день у справах, що вказує на незрівнянну економічність володіння і керування авто.
Доступний на версіях із зарядкою 22 кВт, акумулятор оснащений системою рідинного охолодження і електричного опору, що дозволяє використання у правильному температурному режимі і, таким чином, підтримує його автономність і зменшує час процесу заряджання.
Акумулятори мають гарантію 8 років або 160,000 км. Протягом цього інтервалу відбувається їх безкоштовна заміна, якщо їх ємність зменшується до менш ніж 70% їх номінальних показників (SoH).
Новий Kangoo Van E-TECH Electric оснащений мотором 90 кВт, що може похвалитися 245Нм миттєвого крутного моменту для забезпечення плавної і спокійної їзди за будь-яких умов. Режим Eco, що обмежує вихідну потужність і максимальну швидкість транспортного засобу, допомагає оптимізувати загальне споживання енергії і найкраще підходить для використання при перевезенні легкого вантажу.
Водій може обрати один з трьох режимів рекуперативного гальмування:
На новому Kangoo Van E-TECH Electric традиційним гідравлічним гальмам допомагає система ARB (Adaptive Regenerative Brake System – адаптивна система рекуперативного гальмування), що максимально збільшує об’єм відновленої електроенергії, незалежно від обраного режиму гальмування.
Набір комбінацій режимів їзди / гальмування означає, що водії можуть обрати між шістьома різними стилями водіння оптимальний для зручності і збереження запасу ходу відповідно до своїх потреб, а також дорожніх умов.
Інформація стосовно обраного режиму їзди, управління електроенергією і електронною системою допомоги водію (ADAS) виводиться на повністю регульовану, на вибір, 10-дюймову цифрову панель приладів.
Щоб забезпечити найкращий запас ходу у всі пори року, новий Kangoo Van E-Tech Electric регулює кондиціонування повітря за допомогою теплової помпи. Вона забезпечує підігрів зимою і охолодження влітку, працюючи за принципом реверсивного кондиціювання. Підігрів наповнює пасажирське відділення калоріями, відновленими ззовні, в той час як кондиціювання забирає калорії з пасажирського відділення, щоб випустити їх назовні. Теплова помпа забезпечує оптимальну ефективність, коли температура знаходиться у межах -15 і +15°C. На додачу до забезпечення першокласного кліматичного комфорту, вона зберігає автономність. Ця особливість дозволяє вам додатково зберегти до 85 км ходу у циклі стандарту WLTP!
І наостанок, новий Kangoo Van E-TECH Electric має підігрів лобового скла2, переднього ряду сидінь і керма2 в якості додаткових опцій. Ці характеристики дарують ще більше кліматичного комфорту і, разом з тим, не виснажують акумулятор.
Для заряджання акумутяора новий Kangoo Van E-TECH Electric пропонує на вибір три види зарядних пристроїв:
Батарея нового Kangoo Van E-TECH Electric потребує 2г 40хв щоб зарядитися з 15% до 80% при підключенні до навісної зарядної станції 11 кВт Wallbox і менш ніж 6 годин у випадку 7.4kW Wallbox.
І нарешті, завдяки мобільному застосунку MyRenault або Renault Easy Link для мультимедійної системи, новий Kangoo Van E-TECH Electric має спеціальний набір підключених сервісів (у країнах з автомобілями з підключеними сервісами), таких як:
Мобеж, центр передового досвіду у самому серці "Електроміста"
З 2011 завод Renault у місті Мобеж, у регіоні О-де-Франс, виробляє автомобілі Kangoo для клієнтів з усього світу.
Разом із виробничими майданчиками у містах Дуе і Рюїц, завод становить ядро нового хабу «ЕлектроМіста», найбільш конкурентного центру з виробництва електромобілів у Європі, де компанія Renault планує виробляти 400,000 електрокарів на рік до 2025 року.
У своїх зусиллях індустріалізувати виробництво приватних і комерційних версій нового Kangoo, так само як і автомобілів партнерських брендів Mercedes і Nissan, і щоб гарантувати найвищу якість виробництва, Renault інвестувала €450 млн у завод і відкрила новий цех зі збирання батарей.
Електродвигун і зарядні пристрої нового Kangoo Van E-TECH Electric виробляються на заводі Renault у місті Клеон у Нормандії.
Просторість Master у новій електричній моделі але тепер зі збільшеним запасом ходу
Великий електричний фургон Renault Master Van E-TECH Electric 52 кВт був оснащений новим 52 кВт акумулятором і таким чином збільшив свій запас ходу згідно зі стандартом WLTP до 200 км.
Так само як і на новому Kangoo Van E-TECH Electric, традиційним гідравлічним гальмам допомагає система ARB (Adaptive Regenerative Brake System – адаптивна система рекуперативного гальмування), що максимально збільшує об’єм відновленої електроенергії, незалежно від обраного режиму гальмування.
Фургон має режим Eco – обмеження максимальної потужності і швидкості, що у парі з шинами з низьким опором забезпечує максимальне збереження запасу ходу і комфорт водіння.
Існує два типи заряджання батареї фургону:
Акумулятор нового Master Van E-TECH Electric 52 кВт потребує 5 годин, щоб досягти 80% заряду при підключенні до навісної зарядної станції 7,4 кВт Wallbox і 10 годин при заряджанні на 3.7 кВт вдома.
Новий Master E-TECH Electric 52 кВт оснащений енергоефективним електромотором потужністю 57 кВт (76 к.с.). Він ідеально підходить для їзди міськими і приміськими дорогами з повною свободою дій.
Новий Master Van E-TECH Electric 52 кВт буде доступним у 15 версіях (на противагу шести у оригінальні версії) з вибором трьох варіантів довжини і трьох варіантів висоти, доступні 3.1 т і 3.5 т коли з’явиться можливість замовлення, а згодом й 3.8 т. Чотири версії фургону пропонують об’єм вантажного відділення від 8 до 15м3. Дві версії ‘cab-floor’ мають шасі L2 або L3 та ідеально підходять для переробки на безбортову, самоскидну чи великогабаритну платформу з корисним об’ємом до 20м3.
Повністю електрична версія має таку ж вантажопідйомність як і її колега з ДВС з одним із найбільших корисних об’ємів у своїй категорії.
Новий 52 кВт Master Van E-TECH Electric також успадкував всі інноваційні особливості панелі керування від ДВС версії:
Оснащений Системою попередження про виїзд зі смуги (LDW), заднім паркувальним асистентом і камерою заднього виду, новий 52 кВт⋅год Master Van E-TECH Electric має найновішу удосконалену систему допомоги водію (ADAS):
Виготовлений у Батії, Франція
З 1980 року автомобіль Master виготовляється на заводі Renault SoVAB у Батії.
Там працює біля 2,700 співробітників, також завод забезпечує близько 5,000 непрямих робочих місць для місцевої економіки. 84% постачальників заводу базуються у Франції.
Виробляючись на заводах Renault у Батії (Франція) і Куритибі (Бразилія) з 2009 року, Renault Master є лідером на ринку у Франції, Польщі, Словенії, Хорватії, Бразилії і Марокко.
Електродвигуни і зарядні пристрої для нового 52 кВт Master Van E-TECH Electric 52 кВт виготовляються на заводі Renault у місті Клеон у Нормандії (Франція). Акумулятор збирається на заводі у місті Флінз, а електрифікація транспортного засобу здійснюється у Гретз-Арменвільє.
Сервіс, що задовольняє усі потреби разом з Mobilize
Бренд Групи Renault, Mobilize, пропонує гнучкі рішення щодо мобільності, енергії та даних, щоб задовольнити сучасні сподівання клієнтів, компаній, міст і регіонів.
Бренд Mobilize працює на ринку кінцевої доставки, надаючи операторам цілий комплекс послуг, що входять до стратегії місцевої влади.
Ці послуги будуть вперше запропоновані разом з Kangoo E-TECH Electric і Master E-TECH
Electric, з особливим акцентом на заряджанні авто і оптимізації програмного управління автопарком:
Протягом більш як століття Renault проектує, виготовляє і продає легкі комерційні автомобілі, що задовольняють потреби професійних клієнтів по всьому світу. Express, Kangoo, Trafic і Master: легендарні автомобілі, впізнаванні по всьому світу завдяки новаторським рішенням, що дають можливість покращувати життя їх власникам. Вже понад десятиліття, будучи європейським лідером на чисельних ринках (ДВС і електрокарів), Renault Pro+ пропонує індивідуальні і раціональні автомобільні рішення через унікальне поєднання рішень, послуг і фінансових пропозицій, які полегшують та зміцнюють бізнес наших професійних клієнтів. Компанія поєднує інноваційні цифрові рішення з групою сертифікованих виробників кузовів і об’єднанням експертів з комерційних авто, що знаходяться у більш як 600 Renault Pro+ центрах у понад 30 країнах.
1: максимальна автономна робота, відмічена у циклі стандарту для визначення СО2 WLTP
2: буде доступна згодом