На шляху до автомобільної компанії наступного покоління:
- Ampere: перший електромобільний та програмний гравець, що народився в результаті розпаду одного з виробників OEM (original equipment manufacturer).
- Alpine: глобальний бренд високого класу з нульовим рівнем викидів з автоспортивним минулим. Унікальна модель asset-light у поєднанні з запатентованими технологіями
- Mobilize: створена навколо провідної компанії з надання фінансових послуг для виходу на ринок нових послуг у галузі транспорту, енергетики та передачі даних
- The Future Is NEUTRAL: перша компанія з циркулярною економікою 360° в автомобільній промисловості від замкнутого циклу матеріалів до переробки акумуляторів
- Power: традиційний основний бізнес Групи Renault продовжить розробку інноваційних автомобілів з ДВЗ та гібридних транспортних засобів з низьким рівнем викидів шкідливих речовин під брендами Renault, Dacia та Renault LCV, кожна з яких має свою власну організацію та систему управління. Для посилення та проектування цієї частини бізнесу в майбутньому, ми оголошуємо про створення провідного світового постачальника технологій ДВЗ та гібридних двигунів рівня 1 (проект Horse).
Побудова відкритої екосистеми партнерства для забезпечення майбутнього зростання:
Надійний фінансовий прогноз вступає в нову еру:
- Операційна маржа: понад 8% у 2025 році та понад 10% до 2030 року
- Вільний грошовий потік: понад 2 млрд євро на рік у середньому протягом 2023-2025 років і понад 3 млрд євро у середньому протягом 2026-2030 років
"Сьогоднішні оголошення є новим знаком рішучості команди Групи Renault підготувати компанію до майбутніх викликів і можливостей, що виникають у зв'язку з трансформацією нашої галузі. Після виконання одного з найшвидших і несподіваних планів відновлення, після підготовки компанії до зростання, забезпечивши розробку кращого модельного ряду за останні десятиліття, ми маємо намір позиціонувати себе швидше і сильніше, ніж конкуренти, на нових автомобільних ланцюгах створення цінності: електромобілі, програмне забезпечення, нові види транспорту та циркулярна економіка. Ми зосереджуємо повноцінні команди на кожному з ланцюжків створення цінності автомобілів та засобів пересування. Ми створюємо гнучку та інноваційну організацію для управління мінливістю та швидкою технологічною еволюцією нашого часу. Швидкість, підзвітність, прозорість і спеціалізація для досягнення досконалості - ось ключові принципи. Група Renault - це єдина команда з багатьох команд, яка користується перевагами спрощеного управління та цифрових платформ менеджменту, що сприяють співробітництву та руйнують ізоляцію, характерну для традиційних організацій. Виділення до 10% капіталу нашим співробітникам сприятиме формуванню нової спільної культури, орієнтованої на створення цінності. Ми віримо у співпрацю, коли йдеться про інвестиції, створення та масштабування нових бізнесів і технологій. Це є основою нашого горизонтального підходу, а мережа провідних партнерів, які беруть участь у наших різних проектах, є доказом якості наших ініціатив. Все це - один з найбільш прогресивних реінжинірингів проектів останніх років в нашій галузі, революція в своєму роді", - сказав Лука де Мео, генеральний директор Групи Renault.
"Те, чого Група досягла в плані фінансового оздоровлення всього за 2 роки, є вражаючим, і ми не зупинимося на досягнутому. Ми переносимо на наступний рівень наші фундаментальні принципи, які не підлягають обговоренню, - перевагу цінності над обсягом, конкурентоспроможність та ефективність капіталу. Ця нова корпоративна архітектура дозволить нам покращити наші фінансові показники, орієнтуючись на планові показники прибутковості, генерування вільного грошового потоку та дохідності на вкладений капітал. Завдяки створенню структурно більш прибуткових ланцюгів створення цінності, вона трансформує наш діловий портфель та створить цінність. Наш план, спрямований на зростання та генерування грошових потоків, є амбітним, але в той же час реалістичним у світлі поточного макроекономічного контексту. Фундамент плану "Відродження" є самодостатнім, але його реалізація буде прискорена завдяки зовнішньому фінансуванню та партнерству, що дозволить отримати доступ до ключових ланцюгів створення цінності, прискорити зростання та інновації, зменшивши при цьому потребу в капіталі. В цілому, Революція є також фінансовою і спрямована на створення цінності для всіх наших зацікавлених сторін, що підтверджується нашою дивідендною політикою і нашою метою посилити участь співробітників в акціонерному капіталі", - сказав Тьєррі П’єтон, фінансовий директор Групи Renault.
Булонь-Біянкур, 8 листопада 2022 року
Після ухвалення рішення Радою директорів, що відбулося 7 листопада 2022 року під керівництвом
Жана-Домініка Сенара, Лука де Мео, генерального директора Групи Renault, і Тьєррі П'єтона, фінансового директора Групи Renault, компанія представляє третій етап своєї стратегії "Відродження" під час проведення програми Capital Market Day.
До цього часу автовиробники розвивалися в середовищі зрілих технологій ДВЗ і стабільних очікувань клієнтів. Трансформації, що відбуваються, змінюючи автомобільну галузь, стимулюють появу додаткових ланцюгів створення цінності: електромобілі, програмне забезпечення, нові засоби пересування та циркулярна економіка.
Сьогодні, після "Воскресіння" (Resurrection) та "Оновлення" (Renovation), перших двох етапів стратегічного плану "Відродження", представленого в січні 2021 року, Група Renault розпочне третю главу: “Революцію” (Revolution) з амбіцією стати автомобільною компанією наступного покоління.
Ця нова структура дозволить Групі Renault отримати вигоду від усіх нових видів діяльності (за оцінками зовнішніх інституцій, близько 220 млрд євро у 2030 році проти 110 млрд євро сьогодні). Щоб скористатися можливостями на цих ринках та адаптуватися до сучасних умов, Група Renault створює повноцінні та спеціалізовані організації. Вона трансформує свій діловий портфель, використовуючи структурно більш прибуткові ланцюги створення цінності. Група Renault використовує горизонтальний та екосистемний підхід для спільного створення, співфінансування та масштабування стратегічних ініціатив з провідними партнерами.
Керівними принципами ціннісно орієнтованого та екосистемного підходу є
Група Renault здійснює власну революцію, створивши 5 профільних бізнесів зі спеціалізованими командами, кожен з яких побудований на єдиному комплексі технологій, з власним управлінням та прибутковістю.
Цими бізнесами є:
Power: інноваційні транспортні засоби з ДВЗ з низьким рівнем викидів та гібридні транспорт
Навіть до 2040 року на частку автомобілів з ДВЗ та гібридних транспортних засобів буде припадати до 50% продажів легкових автомобілів у світі. Розвиток ефективних технологій у цій галузі залишається ключовим для майбутнього будь-якого світового автовиробника. Тому Група Renault забезпечує подальший розвиток свого основного бізнесу, виводячи на ринок абсолютно новий модельний ряд Renault ICE & Hybrid (легкові автомобілі), Dacia і LCV, створюючи світового постачальника, лідера в області технологій ДВЗ і гібридних двигунів.
Renault Group об'єднає свої технології ДВЗ та гібридних двигунів (проект Horse) разом з Ge
Renault Group і Geely об'єднають свої підрозділи ДВЗ в рамках підприємства з пропорціями 50 на 50. Цей спеціалізований бізнес буде проектувати, розробляти, виробляти та продавати всі компоненти та системи ДВЗ та гібридних двигунів із застосуванням найсучасніших технологій. У перший же день оборот компанії перевищить 15 мільярдів євро, а обсяг виробництва складе 5 мільйонів одиниць на рік, вже обслуговуючи 8 клієнтів, які отримають вигоду від посилення взаємодії та підвищення продуктивності.
Ця структура буде повноцінною та глобальною і складатиметься з
Це дозволить запропонувати повний комплекс технологій по всіх компонентах: двигун, коробка передач, системи xHEV та акумулятори на найкращому рівні. Завдяки цьому проекту Група Renault подвоїть як свій масштаб, так і покриття ринку з 40% до 80% у всьому світі. Це зростання буде забезпечено за рахунок географічного розширення з виходом на ринки Північної Америки та Китаю, а також за рахунок взаємодоповнюваності продуктів для створення комплексних систем з низьким рівнем викидів і рішень для виробників комплектного обладнання. Для цього компанія розвиватиме свій технологічний потенціал у сфері альтернативних видів палива, шукаючи потенційних партнерів з енергетичної галузі.
Бренд Renault ICE & Hybrid: глобальне зростання
Навіть при різкому зростанні пропозиції електромобілів, транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння будуть продовжувати зростати, особливо за межами Європи. Таким чином, бренд Renault залишиться присутнім на ринках ДВЗ і гібридів, особливо в Латинській Америці, Індії, Південній Кореї та Північній Африці. Продажі легкових автомобілів Renault з ДВЗ та гібридними двигунами будуть зростати в середньому на 2% на рік протягом 2022-2030 років.
Щоб поширити бренд у всіх географічних регіонах, Renault продовжить наступ на С-сегмент і збільшить чистий дохід на 20%, одночасно розширивши маржу внеску на 30% в період з 2022 по 2030 рік.
Dacia: зростання з >10% операційної маржі до 15% до 2030 року
Модель Dacia є унікальною, побудованою на поєднанні трьох основних компонентів:
Як наслідок, Dacia вже генерує операційну маржу понад 10% і має на меті досягти 15% до 2030 року.
Щоб досягти цієї мети, Dacia, яка наразі є чемпіоном у В-сегменті, сміливо увійде до С-сегменту. Після моделі Jogger в цьому році, Dacia Bigster втілить цей крок, а за ним слідуватимуть ще 2 автомобілі, що дозволить Dacia подвоїти покриття свого пулу прибутку. Паралельно з цим, Dacia також продовжить знижувати витрати і отримає вигоду від подвоєння обсягу глобальної платформи CMF-B між брендами, який досягне 2 мільйонів одиниць до 2030 року.
Dacia зробить свій внесок у переосмислення ланцюга створення цінності ДВЗ завдяки співпраці з проектом Horse, розробляючи проривні силові двигуни, адаптовані для альтернативних та синтетичних видів палива. Dacia плавно перейде на електромобілі в Європі, ставши першопрохідцем у створенні доступних рішень для електромобілів.
LCV: рух у майбутнє завдяки двом революційним змінам
Бізнес LCV Групи Renault спирається на міцний фундамент з більш ніж 5 мільйонами автомобілів в європейському автопарку, екосистемою з більш ніж 600 спеціалізованих дилерів Pro+, 4 заводами та найсучаснішим модельним рядом до 2026 року.
Renault LCV розробить два проекти, що змінять правила гри на динамічному та мінливому ринку:
Ampere: 1-й електромобільний та програмний гравець, народжений в результаті розпаду одного
За допомогою Ampere Група Renault створює окрему компанію, яка стане першим гравцем у сфері електромобілів та програмного забезпечення, народженим в результаті розпаду виробника комплектного обладнання. Ampere буде розробляти, виробляти і продавати повністю електричні легкові автомобілі з передовою технологією програмно-визначених транспортних засобів (SDV) під брендом Renault. Ampere принесе найкраще з обох світів: ноу-хау та активи Групи Renault з фокусом та гнучкістю чистого гравця на ринку електромобілів.
Базуючись у Франції, Ampere буде повноцінним виробником комплектного обладнання з приблизно 10 000 співробітників. Як технологічна компанія, Ampere буде стимулювати інновації за допомогою близько 3 500 інженерів, половина з яких спеціалізується на програмному забезпеченні.
До 2030 року модельний ряд Ampere з 6 електромобілів буде представлений у найбільш швидко зростаючих сегментах Європи, на які припадає 80% прибутку від продажу електромобілів: сегмент B з новими Renault 5 Electric та Renault 4 Electric, а також сегмент C з Megane E-tech Electric, Scénic Electric та 2 іншими автомобілями, які будуть представлені пізніше. Значна частина інвестицій в перші 4 автомобілі вже витрачена.
Ampere націлений на виробництво близько 1 мільйона електромобілів для бренду Renault в 2031 році. Ampere - це історія зростання, з більш ніж 30% середньорічного зростання (CAGR) в найближчі 10 років.
Ampere спирається на 3 технологічні системи, що робить його унікальним в екосистемі електромобілів та програмного забезпечення:
Побудова SDV горизонтальним способом є унікальною для всієї галузі. Це скорочує час і вартість розробки. Партнерство з Google у створенні цієї відкритої платформи на базі Android дозволяє Ampere використовувати одну з найбільших у світі глобальних екосистем сторонніх розробників додатків. Вони запропонують різноманітні послуги, які збагатять досвід користувача, прискорюючи розробку функцій протягом усього терміну експлуатації автомобіля.
Таке партнерство дозволить Групі Renault знизити витрати, підвищити ефективність, гнучкість і швидкість розробки автомобілів, а також збільшити цінність для кінцевих користувачів завдяки постійним інноваціям і оновленням програмного забезпечення.
Alpine: висококласний глобальний бренд з нульовим рівнем викидів з автоспортивним минулим
За останні два роки компанія Alpine пережила друге народження, зробивши ставку на своє культове спортивне авто купе A110 та вступ до Формули-1, де вона прагне стати претендентом на перемогу в чемпіонаті. Сьогодні Alpine - це справжній бренд високого класу, повноцінний виробник комплектного обладнання, з командою з 2 000 осіб, з яких 50% - інженери. Входження до складу Групи забезпечує Alpine доступ до технологічних активів Ampere EV та Software. В майбутньому Alpine буде використовувати комерційні партнерства та підтримку інвесторів для прискорення свого зростання та міжнародної присутності.
Alpine розробляє абсолютно новий модельний ряд, який буде сприяти її зростанню та міжнародним амбіціям. Вона буде повністю електричною з 2026 року. До того часу Alpine також представить наступний A110 та 2 нові моделі:
B-hatchback та C+ crossover. Потім Alpine планує запустити два ультрасучасних автомобіля сегментів D і E, щоб підтримати свою міжнародну присутність. В результаті, ми очікуємо, що половина зростання Alpine буде забезпечена за рахунок нових ринків за межами Європи, включаючи потенційно Північну Америку і Китай.
Mobilize: побудований навколо провідної компанії з надання фінансових послуг для впровадже
Mobilize будується навколо основного активу - компанії Mobilize Financial Services (MFS), одного з найкращих надавачів фінансових послуг на ринку з 4 мільйонами клієнтів. MFS розширюватиме свій традиційний бізнес, одночасно розвиваючи нові напрямки, такі як передплата, страхування та оперативний лізинг.
Mobilize має намір стати провідним і прибутковим спеціалізованим провайдером послуг "автомобіль як послуга" (VaaS), що поєднує фінансові, транспортні, енергетичні та інформаційні послуги, які надаються за допомогою спеціально розроблених транспортних засобів. Ці послуги, об'єднані в єдине комплексне рішення, задовольнятимуть потреби роздрібних клієнтів, автопарків та транспортних операторів, приносячи при цьому постійний дохід. Відмінність Mobilize від будь-якого іншого автомобільного бренду полягає в тому, що вона йде від послуг до продукту, а не навпаки. Завдяки моделі VaaS, Mobilize буде генерувати в 3 рази більше доходів протягом усього життєвого циклу автомобіля, в порівнянні з класичними продажами.
The Future Is NEUTRAL: перша компанія з циркулярною економікою 360° в автомобільній промис
Щоб реалізувати свою відданість принципам циркулярної економіки та рухатися в напрямку ресурсної нейтральності, 13 жовтня Група Renault оголосила про створення нової компанії: The Future Is NEUTRAL. Об'єднуючи весь існуючий досвід Групи та її партнерів у цій сфері, ця нова структура пропонує рішення з переробки відходів замкнутого циклу на кожному етапі життєвого циклу автомобіля: постачання деталей та сировини, виробництво, експлуатація та утилізація. З приблизно 50% охоплення ланцюга створення цінності сьогодні, The Future Is NEUTRAL має на меті досягти понад 90% до 2030 року. Вона має стати європейським лідером у промисловому масштабі в автомобільній циркулярній економіці з замкнутим циклом. Він буде обслуговувати Групу Renault, а також всю галузь. З метою прискорення її розвитку та зміцнення лідерства, The Future Is NEUTRAL відкриває меншість свого капіталу для зовнішніх інвесторів з метою співфінансування інвестицій у розмірі близько 500 мільйонів євро до 2030 року.
Революція Групи призведе до зростання інвестицій в охорону навколишнього середовища, соціальну сферу та управління (ESG), що є ключовим фактором операційної та фінансової діяльності Групи.
Реструктуризація бізнесу Групи Renault дозволить їй стати лідером у досягненні вуглецевої нейтральності та інклюзивного майбутнього.
На кліматичному фронті Група прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі в 2040 році і в усьому світі до 2050 року, застосовуючи підхід "від колиски до могили". Група встановила проміжні цілі зі скорочення вуглецевого сліду, щоб просуватися вперед, з конкретними планами дій для кожного з її бізнесів.
Кожен бізнес має власні цілі в галузі ESG, і всі вони сприяють досягненню цілей Групи в галузі ESG:
Power |
Ampere |
Alpine |
Mobilize |
The Future |
---|---|---|---|---|
Доступний транспорт
До -70% - зниження викидів CO2 на транспортний засіб до 2030 |
100% електромобільна лінійка Вуглецева нейтральність у виробництві у 2025 році Місцевий ланцюг створення цінності- Підвищення кваліфікації та перекваліфікація |
100% електромобільна лінійка до 2026 Вуглецева нейтральність у виробництві у 2030 році
|
100% електромобільна лінійка Відновлювані джерела енергії Друге життя акумуляторів |
Замкнуті цикли виробництва матеріалів Переробка акумуляторів >90% охоплення ланцюгів доданої вартості циркулярної економіки до 2030 року |
Фінансування
Реструктуризація 5 бізнесів Групи буде безпосередньо відображена у її фінансовій звітності з метою підвищення простоти, підзвітності та прозорості як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Діяльність цих 5 бізнесів і надалі базуватиметься на фінансовій дисципліні, запровадженій під час етапу "Воскресіння". Важелі Групи - перевага цінності над обсягом, конкурентоспроможність та ефективність капіталу - будуть ще більше посилені завдяки виведенню на ринок нових продуктів, сильному фокусу на змінних витратах, сталому розвитку мережі постачальників та оцифровуванню. Крім того, унікальний підхід екосистемного партнерства розширить охоплення ключових ланцюжків створення цінності з урахуванням низької капіталомісткості.
Для вирішення безпрецедентного завдання трансформації, що стоїть перед галуззю, Група Renault розробила підхід, що базується на двох принципах:
Ampere: низький грошовий потік та зовнішнє фінансування
Група Renault бажає прискорити майбутній розвиток Ampere і вивести бренд Renault в електричне майбутнє, не залучаючи значних фінансових ресурсів Групи. У цьому контексті Група передбачає, що зовнішні партнери та інвестори розпочнуть цей шлях з наступними припущеннями:
Проект Horse: фінансова оптимізація майбутнього ДВЗ та гібридних двигунів
З фінансової точки зору, проект Horse спрямований на підвищення продуктивності, скорочення постійних витрат і значне поліпшення балансу Групи. Група Renault збереже 50% акцій підприємства, що призведе до виведення цієї активності зі сфери діяльності та фінансової звітності Групи Renault, починаючи з другого півріччя 2023 року.
Вплив виведення оцінюється наступним чином:
|
Power |
Ampere |
Alpine |
Mobilize |
The Future |
---|---|---|---|---|---|
Ціннісна пропозиція |
Генерування грошових потоків |
Прибуткове зростання та інновації з низьким ризиком впровадження |
Міжнародно зростаючий високоякісний якір |
Постійні доходи від послуг з високою маржею |
Стійке та прибуткове зростання |
Прибуток |
● +4% СЕРЕДНЬОРІЧНЕ ЗРОСТАННЯ у 2022-2027 ● -4% СЕРЕДНЬОРІЧНЕ ЗРОСТАННЯ у 2027-2030 |
● >30% СЕРЕДНЬОРІЧНЕ ЗРОСТАННЯ У 2022-2030 ● ~1 млн автомобілів у 2031 році ● 11% капіталовкладень в НДДКР (у % від виручки, в середньому, 2022-2030) |
● 40% СЕРЕДНЬОРІЧНЕ ЗРОСТАННЯ У 2022-2030 ● 2 млрд євро виручки у 2026 ● >8 млрд євро виручки у 2030 |
● +8% СЕРЕДНЬОРІЧНЕ ЗРОСТАННЯ у 2022-2025 ● +14% СЕРЕДНЬОРІЧНЕ ЗРОСТАННЯ у 2026-2030 |
● З 0,8 млрд євро прибутку у 2022 році до >2,3 млрд євро1 у 2030 році |
Операційна маржа |
● ~+3 п.п. автоматичної операційної маржі у 2022-2025 |
● Беззбитковість у 2025 році ● ~10% у 2030 році |
● Беззбитковість у 2026 році ● ~10% у 2030 році |
● MBA2: беззбитковість до 2025 року та двозначна маржа до 2027 року ● MFS2: висока двозначна операційна маржа |
● Маржа >10%1 у 2030 році |
1 Прогноз " Future is NEUTRAL ": Загальний обсяг, сума частин - не повністю входить до сфери діяльності Групи Renault
2 MBA: компанія Mobilize Beyond Automotive; MFS: компанія Mobilize Financial Services
Група Renault прагне досягти наступних цілей:
Крім того, Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2022 фінансовий рік:
Відновлення виплати дивідендів
Група Renault планує відновити виплату дивідендів з 2023 року (за повний 2022 рік - після затвердження Загальними зборами акціонерів). Дивіденди символізують нову еру, а потім будуть поступово дисципліновано зростати до 35% співвідношення виплат до консолідованого чистого прибутку дочірніх та материнської компанії в середньостроковій перспективі. Для цього Група повинна досягти свого першочергового пріоритету - повернутися до інвестиційного рівня рейтингу.
Політика розподілу капіталу: впровадження збалансованого розподілу капіталу
Група Renault прагне використовувати щонайменше 50% надлишкових грошових коштів, що генеруються, для реінвестування в Групу. У майбутньому Група Renault має намір більш активно здійснювати фінансові інвестиції, відповідно до свого екосистемного підходу, але обмежуючи їх максимум 15-20% від вільного грошового потоку.
Що стосується решти грошових коштів, крім дивідендів, Група хоче залучити своїх співробітників до своєї діяльності, щоб сприяти загальному почуттю приналежності до проекту та розвивати культуру цінностей. За допомогою спеціальних програм участі працівників в акціонерному капіталі Група має намір збільшити частку акцій, що належать працівникам, до 10% капіталу Групи до 2030 року.
Існуючі облігації залишаться за Renault SA, емітентом промислової діяльності Групи. Кожен бізнес може використовувати інструменти фінансування в залежності від власних потреб і стратегії.
Альянс
Група Renault, Nissan і Mitsubishi Motors наразі ведуть переговори щодо спільного вирішення нових викликів та можливостей, які визначають майбутнє автомобільної галузі, серед яких:
Цей прес-реліз містить заяви щодо майбутніх подій. Всі заяви, що не є констатацією історичних фактів, включені в цей прес-реліз, є заявами щодо майбутніх подій. Заяви щодо майбутніх періодів відображають поточні очікування та прогнози Групи Renault стосовно її фінансового стану, результатів діяльності, планів, цілей, майбутніх показників та бізнесу. Ці заяви можуть включати, без обмежень, будь-які заяви, яким передують, за якими слідують або які включають такі слова, як "ціль", "вважати", "очікувати", "прагнути", "мати намір", "може", "оцінювати", "планувати", "проектувати", "буде", "повинен", "міг би", "могло б" та інші слова і терміни зі схожим значенням або їх запереченнями. Такі прогнозні заяви пов'язані з відомими та невідомими ризиками, невизначеностями та іншими важливими факторами, що знаходяться поза контролем Групи Renault, які можуть призвести до того, що фактичні результати, показники або досягнення Групи Renault будуть суттєво відрізнятися від очікуваних результатів, показників або досягнень, які виражені або маються на увазі в таких прогнозних заявах. Ці ризики та невизначеності включають ризики та невизначеності, що обговорюються або визначені в Розділі 4 Універсального реєстраційного документа Групи Renault, поданого до французького Autorité des marchés financiers (AMF) 24 березня 2022 року та доступного на веб-сайті Компанії (www.renaultgroup.com) та веб-сайті AMF (www.amf-france.org). Такі заяви щодо майбутніх періодів ґрунтуються на численних припущеннях щодо поточної та майбутньої бізнес-стратегії Групи Renault, а також середовища, в якому вона буде працювати в майбутньому. Відповідно, читачів цього прес-релізу застерігають від того, щоб покладатися на ці прогнозні заяви. Ці прогнозні заяви зроблені станом на дату цього прес-релізу. Крім того, фінансова інформація прогнозного характеру, що міститься в цьому прес-релізі, не була перевірена офіційними аудиторами Групи Renault.
Цей прес-реліз не містить і не є пропозицією щодо продажу цінних паперів, а також не є запрошенням або спонуканням до інвестування в цінні папери у Франції, США або будь-якій іншій юрисдикції.